• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    Anthony

    Een van de meiden loopt weer binnen en begint tegen een jongen te schreeuwen. Verbaasd kijk ik op, wat was hier in godsnaam gaande?
    Mijn verbazing wordt nog groter als Lauren het meisje, waarvan ik inmiddels weet dat ze Paigelyn heet, rustig weet te krijgen.
    'What the hell is going on?' fluister ik zachtjes en ik grijns.
    Dit leek erop dat het nog een heel leuk schooljaar zou gaan worden. Misschien werd deze school toch nog leuk...


    You oughta know

    [What's going on..... En iemand Allison meeten??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Livia O'Dair
    Ik zucht als ze begint te praten en heb de zin om blablabla te zeggen. Ik rol een keer met mijn ogen. 'Duidelijk nooit gehoord van sarcasme. Het zou nog beter zijn om geen leven te hebben dan mijn leven.' Ik lach als ze zegt dat ik het waarschijnlijk nog niet onder controle heb. 'Dat is toch de reden dat we hier op school zitten? Zodat we het onder controle krijgen. Zogenaamd ons oude leven terug krijgen. Dat kan niet meer. We kunnen er niet terug naar alsof er niets gebeurd is. Die gave's blijven er altijd.' Ik probeer het water naar ijs te laten veranderen maar dat lukt niet dus neem ik genoegen met de vrouw nat te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het is Jesper's schuld :Y)

    Jesper zag een gedachte van Livia die te maken heeft met het ex-vriendje van Livia. Die heeft haar gedumpt toen hij wist van haar gave. Jesper zag dat en toen is Livia boos het lokaal uitgelopen. Paige was ook het lokaal uitgegaan en heeft de woede van Livia overgenomen op Jesper :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cahlista Aloys, Docente

    Ik voelde het water over mij heenlopen, mijn kleren werden vochtig evenals mij haar. Langzamerhand begon ik ietwat van mijn geduld te verliezen, maar ik concentreerde mij gewoon op hoe ik het vond.
    'Nee, terug kan je inderdaad, maar dat betekend je nieuwe lot is echt niet slecht, geloof mij. Ik begrijp je wel hoor, ik was ook niet bepaald blij met mijn kracht. Ik bevroor dingen als dat juist niet moest en wanneer ik het wel nodig had, lukte het niet. Erger nog, ik liet soms dingen ontploffen die ik heel wilde houden. Het is een wonder dat ik geen mensen heb opgeblazen. Toch ben ik nu heel blij met mijn leven. Je moet niet boos zijn op het feit dat je krachten hebt gekregen. Het hoort bij je en is iets om trots op te zijn.' Ik zuchtte even en bekeek mijn natte kleren.
    'Hele nieuwe vorm van docent pesten, vind je ook niet,' zei ik lachend.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja i know, maar ik wil niet dat iemand gewond raakt zie je xd Lauren heeft een groot hart c:)

    Livia O'Dair
    Ik kan niet om haar grapje lachen. En ook niet om de tekst ervoor. 'Dan mag dat misschien voor jou zo zijn uitgekomen maar dat betekent niet dat dat geldt voor iedereen.' Het boeit me niets dat ze nat is. 'Ik kan je wel opdrogen met een vuurbal,' mompel ik sarcastisch. Ik probeer een grote vuurbal te maken en die op haar af te schieten, maar de vuurbal wordt niet zo groot. Maar hij gaat wel op haar af. Niet met zo'n snelle vaart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik keek even verbaasd naar Lauren die mij kalm terug naar de tafel leidde. Langzaam voelde ik de woede die ik had opgepikt wegvagen en kwam ik weer tot rust. Schuldbewust keek ik even naar de leraar, om vervolgens in mijn stoel te ploffen.
    'Er loopt zeg maar een heel boos meisje op de gang en ik kon haar emoties niet buitensluiten,' zei ik vervolgens nors. Eigenlijk was het niet mijn schuld, maar de schuld van dat kind en mijn stomme kracht, maar toch voelde ik mij altijd schuldig.


    Happy Birthday my Potter!

    Lauren

    'Het geeft niet, ik snap het' zeg ik en ik glimlach bemoedigend. 'Ik vind het zo erg voor je dat je dit moet meemaken, elke dag opnieuw, maar als je je gave onder controle hebt, dan kan je er zeker heel veel plezier aan beleven'. 'Eh, trouwens, weet jij wie bij wie op de kamer zit? ik heb geen idee en ik moet vanavond toch ergens slapen' zeg ik lachend.

    (ff serieus, hoe werkt het met de kamers?)

    [Iemand Allison meeten... :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [whoop, nieuw personage. Ik zal 'm laten binnenkomen. Zit Allison alleen dan?
    About the rooms, jongens bij jongens, meiden bij meiden. Slaapzalen lijken me gewoon het makkelijkst.]

    Arjan

    Vluchtig gooide ik mijn spullen op een bed en haastte me naar het lokaal. Ellendige treinen ook.
    Even twijfelend sta ik voor de deur, voor ik het zenuwachtig openmaak. Bang dat iedereen me aankijkt of opmerkingen over me maakt.
    Ik zucht nog een laatste keer als ik mijn hand op de deurklink leg en open dan de deur.
    Slechts een paar mensen kijken mijn kant op, en vlug kijk ik of er nog ergens een lege tafel is, maar er is alleen nog plek naast iemand anders.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:54 ]


    You oughta know

    Cahlista Aloys, Docente

    'Alles gebeurd voor een reden en die reden is niet om jou te pesten.' zei ik kordaat waarna ik mijn handen ophief en de vuurbal uit elkaar liet exploderen. 'Iedereen hier loopt met een kracht die zojuist zijn of haar normale leven heeft omgegooid. Dat geeft voor jou dus geen reden om met vuurballen te gaan lopen gooien.' Ik merkte dat ik mijn geduld begon te verliezen.
    'En als je niet snel je best gaat doen om niet met vuurballen te gooien, dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen. Je mag best boos zijn, maar doe dat dan in je eigen tijd en niet onder de les en al helemaal niet op een manier waarop het gevaarlijk is voor anderen. Ik ben hier niet op je dingen te verbieden, maar veiligheid gaat voor.' Ik glimlach vriendelijk naar haar.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet even eten mensen. Ik laat Cahlista trouwens wel docente beheersing zijn ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ok tot zo :P wij zitten lekker in de mediatheek op school xD zitten jullie niet meer op school ofseuw?)

    [Ze zit eigenlijk naast Aria, maar Deem is off en dan moet ik zo lang wachten, whaha, dus doe maar gwn of de plek vrij is. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp