• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    [VAKANTIE!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben al afgestudeerd van de universiteit..

    Nee okay, grapje. Studiedag voor de leraren dus heb ik vrij :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oh xd nakkers :p nee ach we hebben het best chill op school)

    Rider schreef:
    Cahlista Aloys, Docente

    'Alles gebeurd voor een reden en die reden is niet om jou te pesten.' zei ik kordaat waarna ik mijn handen ophief en de vuurbal uit elkaar liet exploderen. 'Iedereen hier loopt met een kracht die zojuist zijn of haar normale leven heeft omgegooid. Dat geeft voor jou dus geen reden om met vuurballen te gaan lopen gooien.' Ik merkte dat ik mijn geduld begon te verliezen.
    'En als je niet snel je best gaat doen om niet met vuurballen te gooien, dan zal ik helaas andere maatregelen moeten nemen. Je mag best boos zijn, maar doe dat dan in je eigen tijd en niet onder de les en al helemaal niet op een manier waarop het gevaarlijk is voor anderen. Ik ben hier niet op je dingen te verbieden, maar veiligheid gaat voor.' Ik glimlach vriendelijk naar haar.


    Livia O'Dair
    Ze heft haar hand en mijn vuurbal explodeert. Ze zeurt alleen maar om mij. En ik heb d'r geen zin in. En dan dreigt ze ook nog eens met andere maatregelen te treffen. Pf, alsof dat indruk moet maken? Niet dus. Ik ben gewoon een erg koppig persoon die niet graag meer naar anderen luistert als ik boos ben. En het feit dat ze zo kalm vriendelijk blijft irriteert me dat alleen maar meer. Ik heb liever dat ze boos wordt zodat ik ook kan schreeuwen tegen haar. 'Sure,' zeg ik dan en zucht. 'Mag ik nu gaan? Ik heb je aangehoord. Veiligheid blablabla. Andere maatregelen blablabla. Boeiend.' Ik rol met mijn ogen en loop dan weg. Mooi niet dat ik ga luisteren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okee, bij deze mag ik jullie allemaal niet meer xD Behalve Nikki, want die zit facking chill naast me, illegaal te RPG'en in de mediatheek xD
    Whaha, tafel van 3 xD]

    Arjan

    Ik ga zitten naast twee meiden en pak m'n schrift en een pen. Vluchtig kijk ik even naar de meiden naast me.
    Zouden ze me aardig vinden? Direct kijk ik weer naar de lege streepjes in mijn schrift, maar mijn blik blijft teruggaan naar de meiden naast me.
    Zenuwachtig draai ik de pen om in mijn hand, dat was een, in mijn ogen nogal irritante, tic die ik mezelf had aangeleerd.
    Weer gleden mijn ogen van het bord naar mijn lege schrift naar het meisje naast me.
    Toen ik binnenkwam viel het me al op dat ik waarschijnlijk een van de jongsten van de klas ben. Tuurlijk, kan er ook nog wel bij...

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 12:17 ]


    You oughta know

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik zucht en kijk wat voor me uit en zie dan een jongen in de deuropening staan en ik glimlach even vriendelijk naar hem en zie dat hij een plaats zoekt, hij kan hier zitten, maar dat moet hij natuurlijk zelf weten. Dan kijk ik weer voor me en zucht even en speel weer met de potlood tussen mijn vingers. En zie dan dat de jongen naast mij en Aria komt zitten en ik glimlach even naar hem en ik zie dat hij dezelfde tik heeft als mij en ook met zijn pen speelt wat me even laat grinniken ik kijk even naar Cuddles onder de tafel en zie hem even opkijken en dan weer rustig gaan liggen, dan kijk ik ook weer voor me.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 12:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee Allison is de jongste kijk maar in Rollentopic. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [whaha, hij zit er al, Allison. Ook in je vakantie moet je wel opletten :P
    lol, ik was te lui om overal de leeftijden na te gaan zoeken xD]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 12:13 ]


    You oughta know

    Lauren

    Een jongen komt binnen. Ik heb hem nog nooit eerder gezien hier. Ik kijk even snel naar de leraar, en zie dat hij een boekje aan het lezen is. Ik sta op en loop zo stil mogelijk naar hem toe. Hij zit naast een meisje. 'Eh, hoi. Jij bent ook nieuw of niet?' zeg ik en ik steek mijn hand uit. 'Ik ben lauren'. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, dus daarom wil ik ook iedereen kennen. Hopelijk vinden ze dat niet erg.

    chasinghoran schreef:
    [whaha, hij zit er al, Allison. Ook in je vakantie moet je wel opletten :P
    lol, ik was te lui om overal de leeftijden na te gaan zoeken xD]


    [Heb het al veranderd. ;) maar hij is dus niet de jongste. :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Arjan

    Een meisje loopt naar me toe en stelt zich voor als Lauren. Ik pak haar hand en voel haar vrolijkheid door me heen stromen, maar zodra ik haar hand pak, gaat er een lichte schok door haar heen. Shit, ik moet ook eigenlijk niemand aanraken als ik zenuwachtig ben, dan gooi ik ongewild hun emoties door elkaar.
    Snel liet ik haar hand weer los. 'Eh, ik ben Arjan.' stamel ik.
    Waarom gebeurde mij dit ook altijd?


    You oughta know

    Lauren

    Toen ik zijn hand pakte ging er een lichte schok door me heen. Snel trok ik mijn hand weg. Waarom werd ik slachtoffer van iedereens gaven. Nouja, ik kan het aan (whaha lol xd). 'Ehm, ok. Ik denk dat jouw gave iets te maken heeft met emoties, of niet?' Ik probeer weer net zo rustig te worden als bij Paige. 'Sorry' stamelt hij. 'Geeft niet, ik snap het'.

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik zucht en als de twee in gesprek zijn, de iongen blijkt Arjen te heten en het meisje Lauren, dan pak mijn tekenboek uit mijn tas en open het op nog een lege bladzijden en pak en pen en sluit even mijn ogen en denk terug aan het landschap voor me toen ik net buiten zat en zie het weer precies met alles details voor me en laat mijn pen over het papier vliegen en al snel ontstaan het landschap op het papier met alle details, Cuddles, de hond het andere meisje zelfs zei staan er in elk detail op. Ik zucht en kijk dan nauwkeurig naar de tekening.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 12:30 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Arjan

    'Jouw gave heeft iets met emoties te maken, of niet?' vraag ze en ik kijk onmiddellijk weer naar de lege bladzijde in mijn schrift.
    Zachtjes knik ik. 'De ene,in ieder geval.' zeg ik zo zachtjes dat ik me afvraag of ze het gehoord heeft.
    Ik haatte dit, ik wilde die dingen helemaal niet kunnen, laat staan dat ik er gebruik van moest maken.
    En dan zegt ze ook nog dat ze het snapt? Ze snapt het helemaal niet, begrijpt ze dan niet dat ik hier helemaal niet om heb gevraagd? Dat ik dit helemaal niet wil? Ik wilde gewoon terug naar huis, naar mijn oude leven waaraan ik gewend was. Ik stak mijn trillende hand onder tafel, waar Menji inmiddels was gaan liggen, en ze likte eraan. Het kalmeerde me een klein beetje.

    [DreamWishes, heet jouw personage geen Allison?]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 12:28 ]


    You oughta know

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik zucht en als de twee in gesprek zijn, de iongen blijkt Arjen te heten en het meisje Lauren, dan pak mijn tekenboek uit mijn tas en open het op nog een lege bladzijden en pak en pen en sluit even mijn ogen en denk terug aan het landschap voor me toen ik net buiten zat en zie het weer precies met alles details voor me en laat mijn pen over het papier vliegen en al snel ontstaan het landschap op het papier met alle details, Cuddles, de hond het andere meisje zelfs zei staan er in elk detail op. Ik zucht en kijk dan nauwkeurig naar de tekening.


    [Naoom.. Kijk eens naar de naam XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.