• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ze herinnert zich toch niet goed meer wat er allemaal geschreeuwd is... zal je straks wel zien...
    maar euhm... ze kan het zich wel weer herinneren :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {en komen Leslie en Josh nu?
    Of moet ik haar daar laten heen en weer lopen tot ze een heel spoor in de grond gelopen heeft?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Josh moet reageren XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [JAIMZ JE FOTO, WHAHA! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {hehe, niceeeeee}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Is dat een goed of slecht teken :')



    foto in het groot :Y)

    Deze foto is iets meer dan een jaar oud ^^ genomen in de M&M store, in New York ;3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh loopt naast me met zijn arm om mijn middel. Ik grinnik, 'Ik en gemeen? Dat komt alleen in een zin voor als er niet tussen staat.' en ik kijk hem an met een scheve lach terwijl we samen verder lopen. Er komt een man voorbij maar hij vraagt niets en loopt gewoon door. Gelukkig maar. Elke keer als ik een man tegenkom maakt mijn hart toch een sprongetje.


    Joshua Gayle
    Ik rol met mijn ogen en grinnik even, als er een man langs komt trek ik haar nog iets dichter tegen me aan en als de man langs is laat ik haar weer wat losser en kijk haar even glimlachend aan en trek haar dan weer over mijn schouder en snel dan naar de slaapkamer en ben er al snel en loop naar binnen en lach even en zet haar dan neer. 'Je bent "niet" gemeen hoor.' zeg ik dan en benadruk het woord niet en lach dan even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {NEW YORK!!??!!!
    Jij was in New York???
    aw, gelukzak!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Voordat ik het weet hang ik weer over Josh' schouder. 'Waarom nou Josh?' vraag ik met een lachje. 'Waarom vindt je het zo leuk om mij over je schouder te hebben?' ik ben er echt benieuwd naar. De lichtste ben ik nou ook weer niet. Maar goed.. Josh is wel gespierd. En sterk. En knap. We komen de slaapzaal binnen en Josh zet me weer neer. Ik moet lachen om wat hij zegt. 'Ja ja ja, ik hoor de benadrukking wel.' en ik druk een kus op zijn lippen. Dan zie ik Nala heen en weer ijsberen. Ik kijk verbaasd en loop dan naar haar toe. 'Wat is er Nala?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    {NEW YORK!!??!!!
    Jij was in New York???
    aw, gelukzak!!!}


    [Zelfde gedachten..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    {NEW YORK!!??!!!
    Jij was in New York???
    aw, gelukzak!!!}





    Dit is in Florida :3

    En ja, daar was ik ja :3 vorig jaar zomervakantie ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Oh, ik werd hier werkelijk gek. Het heen en weer lopen hielp niets, maar stilzitten klonk nog veel erger.
    Ik had al geen nagels meer zoals ik er op had zitten bijten...
    Maar waar stresste ik nu voor? Voor Sam, ja... maar wat was er weer.
    Hij was flauwgevallen!
    shit, dit klonk niet goed. Ik groef dieper in mijn geheugen. Plots herinnerde ik me weer harde woorden.
    Ik jammerde zacht. Het was nog niet erg genoeg dat ik doodsbang was geweest door het geroep, wat me veel te veel aan mijn thuissituatie deed denken, maar ook de woorden die die woedende stemmen over brachten hadden me niet onbewogen gelaten...
    Ik voelde hoe er dan uiteindelijk een traan ontsnapte.
    Toen keek ik naar Leslie op.
    "Sam..." fluisterde ik gewoon schril en stortte me in haar armen. Nu begreep ik waarom niets hielp. Niet het ijsberen, en stilstaan al zeker niet. Ik had iemand nodig. Iemand die me vertelde dat het allemaal goed zou komen, die zijn armen om me heen sloeg en me troostte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {hehe, weet je, Nala staat niet al te vriendelijk tegenover Josh... Hij hield Marcell die keer op toen ze Sam naar de ziekenzaal aan het dragen waren...
    Toen is Nala al tegen hem uitgevlogen en hmm... ze zal hem niet snel vertrouwen :P}

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nala stort zich dan gebroken in mijn armen nadat ze Sam als antwoord gaf. Wat is er met Sam? Ik sla mijn armen om haar heen en kijk dan even achterom naar Josh. Dan let ik weer op Nala. 'Stil maar Nala, wat is er met Sam? Niets ernstigs toch?' en ik wieg haar zachtjes heen en weer. Ik weet totaal niet meer wat er allemaal speelt tussen iedereen omdat ik eigenlijk alleen maar met Josh ben bezig geweest. Hm. Tijd om daar dus achter te komen. Altijd handig als je weet hoe de dingen in elkaar steken, right. Ik maak sussende geluidjes en kijk naar Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.