• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach even zwakjes en trek Sam zacht tegen me aan en blijf over zijn rug wrijven. 'Nu beter.' vraag ik dan zacht en zie dat de man het braaksel al aan het opruimen is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lees mijn post opnieuw :P hij hoort voetstappen en voelt dat Naomi zich verplaatst :Y)]

    Sam
    Ik open heel even mijn ogen en zie dat de man mijn troep opruimt. Naomi heeft me tegen zich aangetrokken. Ik draai me met pijn en moeite naar Naomi toe zodat ik haar aan kan kijken. Maar mijn ogen sluiten zich weer. Van vermoeidheid, pijn en duizeligheid.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine vermoeide glimlach speelde op Eleadora haar lippen, zachtjes knikte ze terwijl ze even met haar handen in haar ogen vreeg, een hand door haar haren haalden en ze vervolgens gewoon weer terug lagden op het bed. Eleadora verstrengelde haar vingers in die van Julio, waarna ze haar hoofd op zijn schoot legden en in elkaar dook als een kleine bal. "Yo tenía un pesadilla..." zei ze zachtjes met een kleine brok in haar keel, waarna ze deze even schraapten. "Sobre mi padres..." zei ze weer zo zachtjes net zoals voorheen, haast fluisterend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik snap hem nog steeds niet XD Mars heeft het water al gegeven, en het washandje ook :P]

    Marcell
    Als het helemaal schoon is ruikt het enkel nog maar naar ontsmettingsmiddel. En dat vind ik niet erg. Beter als de geur van braaksel.. Ik ruim snel de schoonmaakspullen op en loop dan weer terug. Maar ik besluit niks te zeggen. Ik weet het gewoon niet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een kleine vermoeide glimlach speelde op Eleadora haar lippen, zachtjes knikte ze terwijl ze even met haar handen in haar ogen vreeg, een hand door haar haren haalden en ze vervolgens gewoon weer terug lagden op het bed. Eleadora verstrengelde haar vingers in die van Julio, waarna ze haar hoofd op zijn schoot legden en in elkaar dook als een kleine bal. "Yo tenía un pesadilla..." zei ze zachtjes met een kleine brok in haar keel, waarna ze deze even schraapten. "Sobre mi padres..." zei ze weer zo zachtjes net zoals voorheen, haast fluisterend.


    Julio Martinéz
    "O.." Fluister ik ook. Ik weet niet zo heel veel anders te zeggen. "No están aquí..." Fluister ik dan maar. Ik weet niet of haar ouders haar iets naars aandeden in haar droom, of juist niet. Dat ze heel erg lief waren, maar dat Eleadora er niet bij kon ofzo? Ik heb echt geen idee. Dus fluister ik de waarheid maar. Iets wat bij de méésten wel helpt. Ik leg mijn hand half op haar hoofd zodat ik met mijn duim over haar slaap kan strelen, haar kalmerend kan aanraken. Met haar hoofd op mijn schoot. Ik hoop echt dat ik haar rustig kan krijgen.. Want zo vaak hebben we nog niet bij elkaar geslapen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [Lees mijn post opnieuw :P hij hoort voetstappen en voelt dat Naomi zich verplaatst :Y)]

    Sam
    Ik open heel even mijn ogen en zie dat de man mijn troep opruimt. Naomi heeft me tegen zich aangetrokken. Ik draai me met pijn en moeite naar Naomi toe zodat ik haar aan kan kijken. Maar mijn ogen sluiten zich weer. Van vermoeidheid, pijn en duizeligheid.


    Naomi Micheal
    Ik kijk hem even aan, maar al snel sluit hij zijn ogen weer, volgensmij gaat het wel iets beter, maar dat weet ik niet zeker, maar hij geeft tenminste niet meer over. Met mijn hand wrijf ik nog steeds over zijn rug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [AHA ik snap je nu :P ik dacht dat Naoom het had aangenomen en aan Sam gegeven :3

    Sam Jason Night
    Ze blijft over mijn rug wrijven en ik zucht een keer diep uit. Ik lig tegen Naomi aan zo ongeveer en ik voel me beroerd. 'K-kan ik wat krijgen t-tegen de pijn?' Vraag ik dan met zwakke stem aan de man. Ik wil geen pijn meer en geen duizeligheid meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell
    "Ja.." Zeg ik. Hij is er zo slecht aan toe, dat zal wel mogen, toch? "Pijnstiller of verdoving?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    No están aquí...Natuurlijk waren haar ouders hier niet, ze waren dood. Echter wist Eleadora niet hóe hij het bedoelden, dus besloot ze er verder niet op in te gaan, en gaf enkel een: "Que saber yo..." als antwoord. Een kleine zucht rolden over haar lippen naar buiten, terwijl ze even haar ogen sloot, waarna ze deze weer openden. Eleadora kantelden haar hoofd waardoor ze hem aan kon kijken. "La era extraño...Probablemente la weirdest pesadilla que yo tener tenía" zei ze waarna ze haar hoofd tegen hem aanvleiden. "Extraño sino asustadizo..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam Jason Night
    Ik hoef er niet over na te denken. 'Verdoving,' zeg ik zwak. Dat werkt tenminste gelijk. 'Zware verdoving.' Dan hoef ik tenminste niet gelijk terug te komen. Misschien wel helemaal niet meer terug te komen. Het zou zo makkelijk zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk Sam bezorgd aan. 'Sam je weet hoe dat kan aflopen.' zeg ik dan zacht. 'Doe het niet.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Wanneer ik mijn ogen open zie ik de bezorgde blik in Naomi's ogen. Ze zegt dat ik het niet moet doen. Ik sluit gepijnigd mijn ogen weer, ik kan haar niet aankijken. 'Pijnstillers werken niet snel of helemaal niet. Nauwelijks. Tenzij ik er veel van neem en dan heb ik ook de kans op een overdosis. Het maakt geen verschil behalve dat een verdoving gelijk werkt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat Spaans kan ik ff niet XD Vertaalmachine werkt ook nie echt mee :'D Dus weer wachten tot Myrthe on is]

    Marcell
    "Een lichte verdoving dan?" Zeg ik twijfelend. "Sam.. Wil je doorzetten of opgeven?" Dat is misschien een vraag waar hij heel lang over na kan gaan denken, en ik hoop dat hij redenen vindt om te blijven. We hebben hem hier nodig. Maar als hij het niet wil, dan zal het nooit iets worden.. En moeten we hem eerst zien te overtuigen, voor we hem in danstrainingen storten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    De man vraagt of ik wil doorzetten of opgeven. 'Hoe bedoel je?' vraag ik hem. 'Ja ik wil die verdoving doorzetten. Als deze pijn maar overgaat.' maar waarschijnlijk bedoelt hij wat anders. Het leven mag dan klote zijn, maar met pijn is het een hel. En er zijn ook goede dingen in het leven. Zoals Nala, dansen.. Lekker eten?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik bijt op mijn lip en kijk
    Naar de man, hoe kan hij dat zelfs vragen, Sam mag niet weg! Tranen staan in mijn ogen, maar ik hou ze in en kijk nu Sam weer aan, ik weet dat hij het toch niet voor mij zou doen, maar hij mag het niet opgeven.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp