• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hmm, wat moet ik dien met Naom zou ik haar naast hem laten zitten om hem gewoon te troosten...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [idunnoo, wat jij wilt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat klonk echt overtuigend.. Whaha. Heb echt medelijden met hem. :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaah ik ben zo overtuigend -gayhand-

    Ik eet pancakes :3 YAY!

    En ze zijn overheerlijk :3

    En hij is niet zielig :3 hij is koppig :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Damn screw you, ik wil ook pancackes!! Ik ben home alone... En als Naom naast hem zit laat Sam alsjeblieft niet boos reageren ze probeert alleen maar aardig te doen. :')]

    Naomi Micheal
    Als ik zie dat hij overgeeft bijt ik op mijn onderlip en ga van het bed af en met veel moeite en pijn lukt het me toch bij zijn bed te komen en ga op de rand van zijn bed zitten en kreun even pijnlijk en kijk dan naar Sam en leg zacht een hand op zijn rug en wrijf er zacht overheen. 'Gaat het weer een beetje?' vraag ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik hoor wat geluiden en voel dan ineens mijn bed een beetje inzakken. Met een pijnlijk kreuntje gaat dat gepaard. Ik voel een hand over mijn rug wrijven en dan de zachte stem van Naomi. Ze vraagt zacht of het wel gaat. Ze kan gelukkig mijn ogen niet zien want daar verschijnen weer tranen in. 'Niet echt,' zeg ik met een zachte schorre stem. De duizeligheid trekt niet echt weg en dan geef ik nog een keer over naast het bed. Dit is verschrikkelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een kleine frons speelde in het midden van Eleadora haar wenkbrauwen, terwijl een klein gemompel haar mond verliet waarna ze zich op haar rug draaiden. Zachtjes kronkelde ze in haar slaap terwijl er iets over haar wang gleed, Eleadora haar ademahling versnelde omdat ze niet wist wat het was en echter ook niet wie het was. Haar borstkast ging wilder op en neer, terwijl een kleine nachtmerrie haar gedachtens binnenkroop.
    Hoe ze over straat liep in het dorp in Spanje, niemand was te zien, geen enkel persoon, geen een gekleurde vogel die er altijd vlogen. Niks, niemand. Maar naarmate ze verderliep, naderde een gestalte. Niet één, maar twee. Haar ouders. Eleadora versnelde haar pas, rennend door de straat. Maar haar ouders naderden niet, nee Eleadora kwam geen stap dichterbij. Ze bleef rennen, en rennen maar leek geen stap verder te komen.
    Haar ogen sperden zich open terwijl ze in een ruk rechtop in bed zat, haar hoofd verborgen in haar handen, haar ademhaling nogsteeds versneld, terwjil klein gesnik haar mond verliet.


    Julio Martinéz
    "Sstt.. Estoy de acuerdo pero" Fluister ik zacht, maar snel, in onze moedertaal tegen haar. Mijn hand is van haar wang af gegleden toen ze overeind schoot, en die laat ik nu weer dichterbij komen, zodat ik haar zachtjes weer kan laten liggen. Pas als ze ligt veeg ik voorzichtig een paar lokken van haar haar uit haar gezicht, en vervolgens een paar tranen van haar wangen. "Sstt.." Mompel ik nog een keer. Een nieuwe traan over haar wang. Ik veeg hem weg. Ik ga haar niet vragen of ze slecht gedroomt heeft -dat is wel duidelijk-, maar ook niet waarover. Misschien was het wel veel erger als hier. En dan wil ik dat dit hol hier toch overkomt als een goede plaats, vergeleken met haar droom.. "Estoy de acuerdo pero" Fluister ik normaals. Snel en zacht, maar verstaanbaar voor Spaansen. Misschien vertelt ze het wel gewoon uit zichzelf als ze wat rustiger is.. Hoe dan ook, ik vind het niet leuk om haar zo bang te zien. Ik wil haar eerst rustig krijgen.

    Marcell/Man/SuperMars
    Door Sams woorden is het wel duidelijk dat Ian en Nala hier niet komen. Voor de eerlijkheid Nala ook niet.. Al denk ik dat zij hier niet zo heel veel slechts zou doen. Kunnen doen. Ian daarentegen.. Kennelijk haat hij Sam. En dan gaat Sam zich daar druk om maken, wat slecht voor hem is.. Nee, hij komt hier niet. Als Sam overgeeft en Naomi naar hem toe schiet besluit ik maar een nieuw koud washandje te halen en een glas fris water om de smaak weg te spoelen. Ik loop met beide dingen terug naar Sams bed en geef het hem, waarna ik terugloop om spullen te pakken het braaksel op te ruimen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik kijk bezorgd naar Sam en blijf over zijn rug wrijven. Dan bijt ik mijn kaken strak op elkaar en sta weer op en negeer met al mijn kracht de pijn en Wil een glas water pakken, maar de man is me al voor en ik ga weer zitten en pak het glas van de man aan en geef het aan Sam. 'Hier, voor de vieze smaak in je mond weg te spoelen.' zeg ik dan zacht en geef hem het glas water en wrijf met mijn hand weer over zijn rug.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tssssss xD SuperMars is eerder :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [(puh)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha :3]

    Sam Jason Night
    Ik hoor voetstappen en voel Naomi die zich verplaats, maar al gauw zit ze weer naast me op mijn bed. Ze geeft me een glas water en wrijft dan weer over mijn rug. Mijn hand trilt licht maar ik drink er wel wat van. Bijna heb ik een kokhals neiging maar gelukkig gebeurd er niets. Ik drink het glas leeg en leg die dan ergens scheef op het bed. Hij is toch al leeg dus het maakt niets uit.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:53 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heeee, waarom alleen die van Naomi en niet die van Mars? *Pruillipje*]

    Marcell
    Ik kom al vrij snel terug om het braaksel op te ruimen, en begin daar dan ook maar aan. Het lijkt me ook niet lekker om hier te liggen met de hele tijd dat stinkende spul naast je.. Daar ga je toch automatisch weer van overgeven, of niet dan?


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hij voelt Marcell niet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [?]


    Stop acting normal. It gets bored.