• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole
    Ik grinnik en knik 'Oooh echt wel, weet je hoe speciaal het is, je neus is wel aangeraakt door mij hé' zeg ik lachend en kijk er dan aan. 'Aah! nee niet mijn wangen' zeg ik en grinnik als ze zegt dat ik uitrek wangen heb. Ik pak haar handen vast en haal ze van mijn wangen. ik grijns even en laat weer los. Ik wrijf even over mijn wangen. 'Nu zijn ze minder heilig!' zeg ik maar begin daarna weer vrolijk te lachen. 'Hmm, misschien ben ik dat wel, ik ga gelijk mijn stamboom checken' zeg ik lachend en kijk eraan. 'Ja dat weet ik, en ik zal er met allen geduld op wachten of je er ooit een krijgt' zeg ik en grinnik even. Ik begin te lachen als ze een spastische beweging maakt. 'Dus je kan niet tegen kietelen hé' zeg ik grijnzend. 'Oké, laat me denken' zeg ik en streel over mijn onzichtbare baardje. Ik stop daar al gauw mee en denk serieus na. 'Hmm ik weet niet zo snel wat, verzin jij maar wat'

    GOFORTH schreef:
    (...)

    John Ellean Brody
    Ik lachte om Delenay's smsje en stond op, snel smste ik haar:
    Waar ben je? Ik heb je al veel te lang niet gezien. xx Toen ik het had verstuurd slofte ik een beetje rond, ik besloot naar buiten te gaan en zag daar Delenay. 'Del! Hi!' Ik jogte haar kant op en deed ondertussen mijn haar goed.


    Delaney Marie McClain.

    Ik wou net een berichtje verzenden waar ik was, maar blijkbaar was dat niet meer nodig. Zelfs tussen honderden bloemen was ik nog zichtbaar, wauw. Hij jogte mijn kant op terwijl ik zag hoe hij zijn haren fatsoeneerde. Ik lachte zachtjes en trok hem aan zijn hand naar beneden toen hij bij me was.
    "Hi" zei ik als antwoord terug met een glimlach rond mijn lippen. Ik wist wel dat Samuel wou dat ik naar de lessen ging, maar er waren leukere dingen in het leven. En trouwens. YOLO.

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    "Ik vind je anders wel aardig voor iemand die voor altijd single blijft" Ik kijk weer even op en hij glimlacht naar me en ik glimlach even terug. "Dankje" zeg ik dan maar. "Zou je mij misschien willen helpen om aardig te blijven tegen de meisjes?" vraagt hij dan en hij kijkt naar de grond. Als ik eten of drinken in me mond had gehad, had ik me nu waarschijnlijk verslikt. Ik staar hem even kort aan, maar schud mezelf dan weer wakker. "Ehm, ik wil je best helpen, maar ik weet niet of je moeite hebt het aardig zijn tegen meisjes, misschien eerder in vertrouwen. Heb je ooit wel iets van een vaste relatie gehad?" vraag ik dan.

    Hayden Clark
    Ik voel hoe het bloed naar mijn wangen stroomt en zachtjes knik ik. Dit heeft ze vast niet van me verwacht, iedereen denkt dat ik al talloze vriendinnetjes heb gehad. In werkelijkheid staat mijn aantal nog op nul.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    quin98 schreef:
    Andrew Cole
    Ik grinnik en knik 'Oooh echt wel, weet je hoe speciaal het is, je neus is wel aangeraakt door mij hé' zeg ik lachend en kijk er dan aan. 'Aah! nee niet mijn wangen' zeg ik en grinnik als ze zegt dat ik uitrek wangen heb. Ik pak haar handen vast en haal ze van mijn wangen. ik grijns even en laat weer los. Ik wrijf even over mijn wangen. 'Nu zijn ze minder heilig!' zeg ik maar begin daarna weer vrolijk te lachen. 'Hmm, misschien ben ik dat wel, ik ga gelijk mijn stamboom checken' zeg ik lachend en kijk eraan. 'Ja dat weet ik, en ik zal er met allen geduld op wachten of je er ooit een krijgt' zeg ik en grinnik even. Ik begin te lachen als ze een spastische beweging maakt. 'Dus je kan niet tegen kietelen hé' zeg ik grijnzend. 'Oké, laat me denken' zeg ik en streel over mijn onzichtbare baardje. Ik stop daar al gauw mee en denk serieus na. 'Hmm ik weet niet zo snel wat, verzin jij maar wat'


    Noralie Anderson
    Ik kijk hem aan. 'Hm, nee. Ik vond het helemaal niet speciaal... Oke. Misschien een beetje dan,' zeg ik met een knipoog. Gewoon een nietszeggend knipoogje. Dat doe ik wel vaker, maar ik bedoel er eigenlijk zowat nooit wat mee. Ik lach dan. 'Jaaa, nu zijn ze inderdaad minder heilig. Nu weet je ook hoe mijn neus zich voelt.' hij pakt mijn handen beet en haalt ze dan weg bij zijn wangen. Ik grinnik, 'Ja, doe dat. Great idea. Maar ik twijfel of ik wel familie van je zou willen zijn... Dan kan het zijn dat ik ook het ik-ben-gestoord-virus in me heb. Of heb alleen jij dat virus bij jou in de familie?' dan zegt hij grijnzend dat ik niet tegen kietelen kan. 'Jawel.. Daar kan ik wel tegen,' probeer ik te liegen. Hij streelt dan over een onzichtbaar baardje, en ik lach weer. 'Volgens mij is het met jou sowieso wel grappig. Maar wat dacht je van mij een rondleiding te geven door de school? Ik ken het hier namelijk echt niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole
    Ik grijn even, 'Zie je, toch een beetje!' zeg ik en lach daarna even. Ik kijk haar aan en grinnik. 'Nou zeg nu zijn onze heiligdommen minder heilig!' zeg ik en schiet daarna in de lach. Dit sloeg eigenlijk ook nergens op. 'Maar van mij familie zijn is heel leuk!' zeg ik en enthousiast en grinnik dan. 'Nou, alleen ik heb het virus, maar pas op het is besmettelijk als je te lang bij me bent wordt je aangestoken' zeg ik lachend en kijk eraan. 'Je kan niet liegen' zeg ik grijnzend en prik weer in der zij. 'Je zegt lol en wat leuks en dan kom je aan met school? volgens mij kloppen die combinatie's niet helemaal maar zoals je wilt' zeg ik en spring vrolijk op. ' Nou dit is een bankje' zeg ik en wijs naar het bankje waar we net zaten, het heeft een historische herinnering van wel een paar minuten geleden, die herinnering is dat een nieuw meisje hier haar eerste vriend van deze nieuwe school ontmoeten' zeg ik lachend en kijk haar dan aan. 'Nee oké, laat ik je nu maar een echte rondleiding geven' zeg ik en loop een paar stappen richting de ingang van de school.

    Anna Bailey Miller
    Hij wordt rood als ik de vraag stel en knikt zahtjes. Ik glimlach even "Je hebt nog nooit een vaste relatie gehad hé?" zeg ik dan. Als hij zijn eigen rode hoofd had gezien, had hij het ook niet geloofd. "Troost je, ik heb ook nog nooit een echte relatie gehad." Ik glimlach even. "Misschien kunnen we elkaar wel helpen" vervolg ik dan. "Ik kan wel wat hulp gebruiken bij jongens denk ik en jij dus bij meisjes, dus misschien kunnen we elkaar dan helpen."

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 19:03 ]

    [Lol. Hayden die serieus gaat worden :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [like yeah(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Dan ben ik benieuwd op wie hij verliefd gaat worden ^.^ en nu ga ik even reageren op Drew :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark

    Snel denk ik na, zo slecht is dat idee niet. Ik breng een glimlach op mijn gezicht en strek mijn hand uit. Ik ga het in ieder geval goed maken met Noralie, ik hoop dat ze niet al te boos is op me. 'Heb je al iemand op het oog?' Terwijl ik dit zeg wiebel ik met mijn wenkbrauwen, wat er waarschijnlijk erg raar met uit zien. Ik weet nu wel wat ik met dit wil berijken, ik heb een doel. Ik wil gewoon een goede vriend worden, maakt niet uit voor wie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [haha, dat zal ik nog wel zien.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anna Bailey Miller
    "Heb je al iemand op het oog?" vraagt hij terwijl hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. "Nee, de meeste hier zijn allemaal zo verwend.." zeg ik dan. "No offense, maar sommige maken echt misbruik van hun geld en hebben een veel te groot ego." Hayden was er zelf een, maar ik hoop dat ik hem niet te erg beledig. Ik hou gewoon niet van mensen die lopen te pronken met hun geld en denken dat ze alles zijn. Tuurlijk heeft het zo zijn voordelen om geld te hebben, ik gebruik het zelf ook, maar ik loop er niet mee te koop. Al mag ik misschien wel iets meer aandacht besteden aan mijn make-up. Meestal heb ik niks op en doe ik mijn haar in een staart.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 19:22 ]

    quin98 schreef:
    Andrew Cole
    Ik grijn even, 'Zie je, toch een beetje!' zeg ik en lach daarna even. Ik kijk haar aan en grinnik. 'Nou zeg nu zijn onze heiligdommen minder heilig!' zeg ik en schiet daarna in de lach. Dit sloeg eigenlijk ook nergens op. 'Maar van mij familie zijn is heel leuk!' zeg ik en enthousiast en grinnik dan. 'Nou, alleen ik heb het virus, maar pas op het is besmettelijk als je te lang bij me bent wordt je aangestoken' zeg ik lachend en kijk eraan. 'Je kan niet liegen' zeg ik grijnzend en prik weer in der zij. 'Je zegt lol en wat leuks en dan kom je aan met school? volgens mij kloppen die combinatie's niet helemaal maar zoals je wilt' zeg ik en spring vrolijk op. ' Nou dit is een bankje' zeg ik en wijs naar het bankje waar we net zaten, het heeft een historische herinnering van wel een paar minuten geleden, die herinnering is dat een nieuw meisje hier haar eerste vriend van deze nieuwe school ontmoeten' zeg ik lachend en kijk haar dan aan. 'Nee oké, laat ik je nu maar een echte rondleiding geven' zeg ik en loop een paar stappen richting de ingang van de school.


    Noralie Anderson
    We zijn gek aan het doen en ik vind het leuk. Dan zegt hij dat het leuk is om familie van hem te zijn. 'Ik houd het op vrienden,' zeg ik met een plagerig duwtje. 'En misschien moet ik dan maar minder met je omgaan. Ik weet namelijk niet of ik wel zo gek wil worden. Anders schrik ik gelijk mensen af hier op school. En blijf jij mijn enige vriend. En dan zit je de hele tijd met me opgescheept!' hij prikt me weer in mijn zij en ik probeer me in te houden maar maak toch een lichte beweging. 'Hm, daar heb je gelijk. School en lol zijn niet echt lollig, maar ik dacht dat jij het wel leuk zou kunnen maken.... Maar ja. Misschien dat ik het me daar in vergist heb...' dam begint hij met de rondleiding en ik moet om hem lachen. Dan beginnen we met de echte rondleiding en ik loop hem achterna en dan naast hem. 'Ik volg je wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    N4I5 schreef:
    (...)

    Delaney Marie McClain.

    Ik wou net een berichtje verzenden waar ik was, maar blijkbaar was dat niet meer nodig. Zelfs tussen honderden bloemen was ik nog zichtbaar, wauw. Hij jogte mijn kant op terwijl ik zag hoe hij zijn haren fatsoeneerde. Ik lachte zachtjes en trok hem aan zijn hand naar beneden toen hij bij me was.
    "Hi" zei ik als antwoord terug met een glimlach rond mijn lippen. Ik wist wel dat Samuel wou dat ik naar de lessen ging, maar er waren leukere dingen in het leven. En trouwens. YOLO.


    John Ellean Brody
    Ik bleef Delenay's hand vasthouden terwijl ik ging zitten. 'Had je geen zin in de les?' Fluisterde ik terwijl ik met mijn duim over haar handrug wreef. Voorzichtig gleed ik met mijn vingers over haar wang en pakte een lok vast, ik streek 'm achter haar oor. Mijn vingers bleven net iets te lang tegen haar huid aan.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Weet iemand waar je TVD met nederlandse ondertiteling kan zien vanaf seizoen 1? :$ x]


    Don't let your life be lived by somebody else.