• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'een beetje heel erg ja'plaag ik terug een grinnik. 'Nee, je ziet er totaal niet nieuw uit, zo goed?' vraag ik lachend en kijk eraan. 'Ik verzin nog wel iets' zeg ik lachend en kijk even bedenkelijk. 'Ik lieg nooit!' zeg ik onschuldig en steek mijn armen in de lucht. Ik begin te lachen en kijk haar aan. 'Dat is juist logisch, weet je wat jiet logisch is? De grammatica van Engels!' zeg ik en knik daarna. 'ik vindt het prima' zeg ik en glimlach even. 'Er is nog hoop voor me Engels!' roep ik lachend en kijk eraan.


    Delaney Marie McClain.

    Ik hoorde mijn mobiel afgaan waardoor ik het zwembad uitliep en hem snel opnam.
    "Delaney" zei ik zuchtend. Ik hoorde de boze stem van mijn broer door de telefoon, waardoor ik met mijn ogen rolde.
    "Het is al goed Sam, ik kom al !" riep ik terug.
    "Mijn broer heeft me nodig" zuchtte ik waarna ik naar binnen liep om me terug omkleedde. Ik zei Ty nog even gedag en liep naar school. Daar aangekomen liep ik maar direct terug door naar de les, Geschiedenis dit keer en ging terug zitten.
    "Ik voelde me niet zo goed" zei ik gewoontjes toen de leerkracht me vreemd aankeek. Ik haalde mijn iPhone boven en begon een nieuw bericht te typen.
    Naar John;

    Hii, je vind het toch niet erg huh ? Dat opruimen van muzieklokaal ? I meannn, het is met mij duss dat maakt het mindr erg huh ? ;p x


    Ik drukte op verzenden en stak mijn iPhone terug weg in mijn broekzak.

    Noralie Anderson
    Hi plaagt me terug en er zit een vaste glimlach op mijn gezicht, gewoon omdat Drew aardig en vrolijk is. En hij flirt niet met me. In tegenstelling tot wat Hayden blijkbaar deed. 'Hm... Ja. Zo is het wel goed,' zeg ik met een scheve lach. We kijken elkaar haar en hij zegt dat hij nog wel iets verzint. 'Je doet je best maar,' grijns ik licht. Ik moet lachen als hij zegt dat hij nooit liegt en zijn armen in de lucht steekt. 'Nu loog je weer.' Iedereen liegt weleens. Soms zonder dat ze het door hebben. Of als ze anderen ergens niet mee lastig willen vallen. 'En heb je naast je liefde voor liegen,' ik pest hem gewoon een beetje, 'ook nog andere dingen die je graag doet?'ik strijk mijn lok achter mijn oor, het is een soort tic van me. 'Voor mij is het niet logisch,' zeg ik dan met een pruillipje. 'En het simpele bij Engels is dat je het gewoon uit je hoofd kan leren. Bij wiskunde veranderen telkens de sommen weer. Vragen ze ingewikkelde dingen. Grafieken, hypernogwattes.' Ik ben er niet alleen slecht in, ik haat het ook. 'Misschien dat wiskunde eindelijk wat leuker gaat worden,' zeg ik glimlachend.' Ik moet lachen als hij roept dat er nog hoop is voor zijn Engels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    (...)
    Anna Bailey Miller
    Ik haal mijn schouders op, al denk ik niet dat hij dat ziet.
    "Omdat je dat meestal doet" zeg ik dan.
    "Heb je er nooit aan gedacht er eens een keer ermee op te houden?" vraag ik dan, maar ik wacht niet op antwoord en ga verder.
    "Als je straks wel een meisje echt leuk gaat vinden, gaat het heel moeilijk voor je worden haar vertrouwen te winnen met die reputatie van je"

    Ik grinnik zachtjes, iedereen dacht echt dat ik een reputatie heb. Eigenlijk heb ik Anna me nooit zo voorgesteld, ze is eigenlijk best grappig. 'Het probleem si dat tog niemand verliefd op mij kan worden, ik ben gewoon een normale jongen.' Ik sta op en klop snel het gras van mijn lichaam af, ik moet nodig bewegen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anna Bailey Miller
    Hij grinnikt even als ik iets zeg over zijn reputatie. "Het probleem is dat toch niemand verliefd op mij kan worden, ik ben gewoon een normale jongen." Hij staat op en klopt het gras van zijn lichaam af.
    "Ik zou het niet grappig vinden als ik de reputatie had van iemand die meisjes gebruikt" zeg ik dan. "En hoe weet je nou dat er niemand verliefd kan worden op jou? Je geeft meisjes nooit een kans om om jou echt te leren kennen en jij leert ze ook niet kennen, omdat je ze alleen maar gebruikt." en ik glimlach even. "Ik weet zeker dat er wel iemand verliefd op je kan worden, als je ze maar de kans geeft. Maar hé, wie ben ik om wat liefdesadvies te geven" en ik haal mijn schouders op en pluk wat aan het gras. Ik ben zelf ook nog altijd single. Ik lijk wel 'de eeuwige vrijgezel'.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 17:22 ]

    Andrew Cole
    'Aawh! je hebt me ondekt' zeg ik lachend als ze zegt dat ik weer loog. Iedereen loog wel is en ik was daar ook zeker geen uitzondering van. Niet dat ik alles bij elkaar loog maar liegen deed ik wel is. Ik kijk haar aan en grinnik. 'Nou nu moet ik toch even denken hoor, want liegen is bijna het enige wat ik doe!' grap ik en begin te lachen. 'Nee maar ik voetbal graag, ik speel gitaar, rond hangen met wat vrienden doe ik wel graag en dat soort dingen' zeg ik en kijk eraan. 'En jij?' vraag ik haar en grinnik even. 'Ach meisje toch' zeg ik als ze een pruillipje trekt en woel plagend door haar haar. 'Maar dat is best moeilijk, en grammatica is niet alleen wat uit je hoof leren' zeg ik en schud daarna mijn hoofd. 'Al die sommen hebben ook weer met elkaar te maken, en als je het trucje snapt is het echt makkelijk' zeg ik en kijk eraan. 'Tuurlijk wordt het leuker! ik bedoel ik ga je wel uitleg geven hé!' zeg ik lachend en kijk eraan. 'Nee maar als je het snapt wordt het wel wat leuker hoor'

    [Ik moet naar musicalles (: reageer rond 8 uur weer (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik voel me weer Lonely, iemand Charlynn aangezien Jordan off is..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jordan Everbeet
    Ik keek Charlynn aan en grinnikte. 'Nee hoor, wiskunde is de hel, maar ik had toch niks te doen.' Voorzichtig keek ik op, haar ogen straalden zo mooi. Ik haalde diep adem en klapte mijn boek dicht. 'Dus, hoe is het?'


    Don't let your life be lived by somebody else.

    John Ellean Brody
    Ik was net neergezakt in een venster ergens in de gangen toen mijn mobiel een geluidje maakte. Delenay. Ik grijnsde toen ik haar berichtje las.
    Don't worry, met jou in 1 ruimte voor een halfuur, dat is geen straf. xx
    Ik drukte op verzenden en keek verveeld naar buiten. Ik moest eigenlijk naar de les maar daar had ik geen zin in. Op dat moment ging mijn mobiel af.
    'John!' O, shit, het was Lorel.
    'Wat Lorel?'
    'Waar sloeg die tweet op?'
    'Je moet zelf maar naar huis gaan, als je zo'n grote meid bent kun je zelf echt wel een manier vinden om thuis te komen.' Zei ik sarcastisch.
    'Ik haat je, lul!' Ze fluisterde boos.
    Ik draaide met mijn ogen 'dag Lorel' voor ze iets kon zeggen hing ik op en legde mijn hoofd tegen de muur.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    [Ik voel me weer Lonely, iemand Charlynn aangezien Jordan off is..]


    [Jordan heeft gereageerd (':]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Hayden Clark

    'Ik vind je anders wel aardig voor iemand die voor altijd single blijft.' ik glimlach naar haar, ze is echt anders dan ik verwacht heb. Ik bedenk me dat Anna me misschien kan helepn met aardig te blijven en voordat ik twijfel stel ik de vraag.'Zou je mij misschien willen helepn om aardig te blijven tegen de meisjes?'
    Ik kijk naar de grond, straks zegt ze nee.
    [ik ga hockeyen^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anna Bailey Miller
    "Ik vind je anders wel aardig voor iemand die voor altijd single blijft" Ik kijk weer even op en hij glimlacht naar me en ik glimlach even terug. "Dankje" zeg ik dan maar. "Zou je mij misschien willen helpen om aardig te blijven tegen de meisjes?" vraagt hij dan en hij kijkt naar de grond. Als ik eten of drinken in me mond had gehad, had ik me nu waarschijnlijk verslikt. Ik staar hem even kort aan, maar schud mezelf dan weer wakker. "Ehm, ik wil je best helpen, maar ik weet niet of je moeite hebt het aardig zijn tegen meisjes, misschien eerder in vertrouwen. Heb je ooit wel iets van een vaste relatie gehad?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:22 ]

    GOFORTH schreef:
    Jordan Everbeet
    Ik keek Charlynn aan en grinnikte. 'Nee hoor, wiskunde is de hel, maar ik had toch niks te doen.' Voorzichtig keek ik op, haar ogen straalden zo mooi. Ik haalde diep adem en klapte mijn boek dicht. 'Dus, hoe is het?'


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en leg mijn ellebogen op de tafel en leun met mijn kin op mijn handen en blijf hem aankijken. 'Gelukkig.' zeg ik dan en glimlach even. 'Met mij gaat het eigenlijk wel goed, met jouw?' vraag ik dan en grinnik even en blijf hem aankijken, op de een of andere manier kwam hij zo zenuwachtig over.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    Andrew Cole
    'Aawh! je hebt me ondekt' zeg ik lachend als ze zegt dat ik weer loog. Iedereen loog wel is en ik was daar ook zeker geen uitzondering van. Niet dat ik alles bij elkaar loog maar liegen deed ik wel is. Ik kijk haar aan en grinnik. 'Nou nu moet ik toch even denken hoor, want liegen is bijna het enige wat ik doe!' grap ik en begin te lachen. 'Nee maar ik voetbal graag, ik speel gitaar, rond hangen met wat vrienden doe ik wel graag en dat soort dingen' zeg ik en kijk eraan. 'En jij?' vraag ik haar en grinnik even. 'Ach meisje toch' zeg ik als ze een pruillipje trekt en woel plagend door haar haar. 'Maar dat is best moeilijk, en grammatica is niet alleen wat uit je hoof leren' zeg ik en schud daarna mijn hoofd. 'Al die sommen hebben ook weer met elkaar te maken, en als je het trucje snapt is het echt makkelijk' zeg ik en kijk eraan. 'Tuurlijk wordt het leuker! ik bedoel ik ga je wel uitleg geven hé!' zeg ik lachend en kijk eraan. 'Nee maar als je het snapt wordt het wel wat leuker hoor'


    Noralie Anderson
    'Pas maar op! Want misschien dat ik nog wel veel meer over je ontdek!' zeg ik hem aankijkend en lachend. Drew is echt aardig, en niet vriendelijk aardig maar oprecht aardig. En dat waardeer ik. Ik lach weer als hij zegt dat hij moet denken over wat hij dan wel graag doet. 'Je laat me echt heel erg lachen, ik voel echt buikspieren opkomen. En bij een meisje ziet dat er niet uit.' en ik grinnik. Eerlijk waar, dat ziet er echt niet uit. Meisjes met buikspieren. Dan vertelt hij wat hij wel graag doet. Hij vraagt ook naar mij. Ik glimlach kleintjes. 'Schrijven,' zeg ik dan. 'en met vrienden ook rondhangen. Die heb ik hier alleen nog niet echt.' Ik hoop niet dat hij het stom vindt, schrijven. Want dat zou wel een pijnlijk moment voor me zijn. Ik vind het namelijk leuk om te doen, maar ja. Het kan best saai overkomen. 'En uitgaan, uitdagingen/weddenschappen aangaan... Hm.. Vast en zeker nog wel meer dingen. Piano spelen.' En ik glimlach een beetje. Ik klink echt saai. Ik moet toch weer lachen om hem als hij zegt dat het natuurlijk leuk gaat worden. 'Ik vraag me dan toch af of ik nog wel uitleg ga krijgen, tenminste.. het snappen. Of dat ik alleen maar om je moet lachen. Ik denk dan toch wel dat laatste. Maar ja, liever wel lol bij wiskunde, en het alsnog niet snappen. Dan er gefrustreerd van worden omdat het me niet lukt. En bij Engels heb je de standaard regels bij de grammatica. En de standaard uitzonderingen. Simpeler!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.