• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Liam Payne- Jack Dawson
    'Ik smeek je' zeg ik bijna fluisterend, en ik kijk haar aan. 'het was een fout die ik niet meer goed kan maken' ik steek theatraal mijn hand uit als teken van verzoening. 'ze is weg' fluister ik, en ik kijk Jasmine aan met een gekwelde blik. Ik ben blij dat ik het eruit kreeg. De tekst doet me op de een of andere manier pijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams - Jasmine Campbell
    'En dat moet ik zeker geloven?' sis ik naar Jack. 'Je hebt me maandenlang met haar bedrogen ja? Heb je enig idee wat je mij daarmee aangedaan hebt?' vraag ik als ik een stap naar voren zet, mijn rug recht en hem recht in zijn ogen aankijk. Ik kijk hem niet boos, maar verdrietig en teleurgesteld aan. Je ziet dat hij me gebroken heeft. 'Ik hield van je Jack.' zeg ik en mijn ogen vullen zich met tranen.
    Dat was een van mijn sterke kanten bij het acteren, ik kon me makkelijk inleven en mijn tranen kwamen dan vanzelf bij zielige situaties. Ik zag dat de teksten Liam echt iets deden en ik keek hem even vragend aan of het nog wel ging.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (sorry dat ik niet eerder kon reageren ik ben op vakantie in denemarken en we zitten bij een huisje waar geen internet is de tv is kapot en we mogen zowiso niet op de laptop, nu zijn we in een deense bieb en er is een copmputer dus wil ik even zeggen ik kom pas vrijdag weer online)


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    (o ja en toen ik eergister dat even wou melden waren de reageer balken verdwenen)
    (ha, je hebt hier in dk als je op Q zit deense reclame!)


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Dana Leigh McClark

    Ik hield me stevig aan Zayn vast. 'Niet zo wiebelen!' lachte ik vrolijk. Ik grinnikte omdat Zayn keihard rende. 'Stop!' gilde ik lachend en ik kreeg de slappe lach. Mij aan het lachen maken was gewoon makkelijk. 'Zeg bever, wanneer hebben wij samen een scene? Volgensmij over twee of drie' melde ik hem, onderhand nogsteeds als een debiel lachend.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 15:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Meende je dat?' Zei Caitlynn, met een lichte teleurstelling in haar stem, waarna ze me de kleedkamer in trok. 'Ik, erm, nee, natuurlijk niet. Maar wat had ik dan moeten zeggen? Het zou waarschijnlijk een beetje raar zijn geweest om te zeggen dat we elkaar "leuk" vinden, of niet dan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Jo Millers
    Ik trok een moeilijk gezicht. 'Ik bedoel die kus.' mompelde ik. Ik keek naar de grond. Natuurlijk niet. Het was een en al acteren, en ik was de enige die zo stom was om er in te trappen. Ik wist niet meer wat ik voor waarheid aan moest zien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik zuchtte. Waarna ik haar recht in haar ogen aankeek, en haar handen vast pakte. 'Het klinkt misschien gek, maar erm, yeah, tijdens die kus voelde ik wel het een en ander...' Lichtelijk beschaamd keek ik naar de grond, ik had nooit zo snel iets gevoeld waarneer ik een meisje had gezoend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik zuchtte, en volgens mij kon je de opluchting wel horen. 'Ik weet niet wat het was. Het was alsof je me hypnotiseerde met die mooie ogen... Ik weet het niet. We kennen elkaar niet, weten eigenlijk niks van elkaar behalve de naam.' Ik keek naar hem, en zag dat hij naar de grond keek. Hierdoor stonden zijn krulletjes verschrikkelijk schattig. Ik zuchtte nog een keer. 'Harry...' of ik het nou wilde of niet, ik voelde me aangetrokken tot deze jongen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde lichtjes, maar bleef nog naar de grond kijken. Waar ik nog steeds haar handen vast had. 'Nou, ik kan je natuurlijk wel het een en ander vertellen... Als je dat meer comfertabel maakt?' Nu keek ik haar weer aan, man, ze had echt prachtige ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik nam even de tijd om zijn gezicht te bestuderen, maar mijn ogen dwaalden steeds weer af naar zijn lippen. Daarna keek ik hem weer recht aan. 'Ik hou van pianospelen, zingen, acteren, kittens, puppies, studs, en...' even twijfelde ik of ik het zou zeggen. 'Harry Styles.' besloot ik mijn zin.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:35 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Toe, kan je me leren pianospelen? Dat heb ik altijd al eens gewild,' glimlachte ik naar haar. 'Nou, ik hou van zingen, zoals je waarschijnlijk wel weet, katten, mijn vrienden en familie, en naakt lopen.' Bij dat laatste grijnsde ik breed naar haar. 'Oh, en vergeet ik bijna het belangrijkste. Natuurlijk hou ik ook van jou.' Hoe cliché het waarschijnlijk ook klonk, ze betekende nu al iets voor me. Ik trok haar dichter tegen me aan drukte zachtjes mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Voorzichtig zoende ik hem terug. Ik stond nog wat onzeker in zijn armen, zo dicht bij het lichaam dat totaal nieuw voor me was. Net als dit gevoel eigenlijk. Ik had talloze feestjes gehad, en genoeg jongens die me wilden. Maar nooit had ik iets voor hen gevoeld. Maar Harry gaf me een warm gevoel, een gevoel waarbij ik me vertrouwd voelde. Ik kreeg het er warm van. Niet wetend of hij het wilde, opende ik mijn mond een klein stukje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze opende haar mond een klein stukje, wat voor mij een teken gaf. Langzaam vond mijn tong die van haar en speelde ze een liefdesspel. Mijn ene hand legde ik in haar nek, terwijl mijn andere hand plaats vond op haar heup en ik haar nog wat dichter tegen me aantrok. Even besefte ik niet dat er natuurlijk zo iemand van de groep binnen kon komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dana komt >_> <_<]

    Dana Leigh McClark

    We kwamen bij Harry en Caitlynn aan, en ze stonden te zoenen. 'Ssshh' fluisterde ik in Zayn's oor en ik sprong zacht van zijn rug af. Zo stil mogelijk duwde ik hem achteruit en keek of Caitlynn en Harry niet opkeken. Hopelijk zou Harry haar niet respectloos behandelen, omdat ik veel roddels had gehoord. Nee, Harry was toch niet echt zo? Dat waren Cait's zorgen, niet de mijne.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."