• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Caitlynn Millers
    Zachtjes hoorde ik iemand wat fluisteren. 'Dit neem je toch wel op, he?' 'Natuurlijk. Dit is goud waard!' werd er terug gefluisterd. Ik negeerde daarna de rest en ging helemaal op in de kus. Na een tijdje laat ik hem los. 'CUT!' verontwaardigd kijk ik naar de regisseur. 'Dit stond niet in het script. Dus waarom zou je dat roepen?'

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 21:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Zachtjes zoende ze me terug, op de achtergrond hoorde ik wat gefluister maar ik ging er niet op in. Na een paar minuten laten we elkaar los. 'CUT!' Horen we de regisseur roepen. Hè, had hij dit opgenomen? Verbaasd keek ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik keek van Harry naar de regisseur. 'Als je het uberhaupt waagt om dit openbaar te maken...' ik bedacht me hoe het zou zijn. Harry zou drie keer zoveel paparazzi achter zich aan krijgen, en ik ook. Ik zuchtte en trok hem van het decor af, naar de rest toe.

    [Ik ga, x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Mee eens, dit mag niet gepubliceerd worden. Wie weet wat er dan wel niet gebeurd. Het was gewoon een opwelling,' mompelde ik snel. Hopend dat Caitlynn het niet had gehoord. Maar ze trok me al van het decor af, naar de rest toe.
    [Bye (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik
    I begon nog harder te lachen toen Dana op mijn rug sprong. Ik begon met haar op mijn rug door de gangen te rennen. Door de gangen wiebel ik ook nog een beetje zodat ze zich wel moest vasthouden. ''WOOHOO'' gilde ik lachend.


    Do what people say you can't.

    Caitlynn Millers
    Een teleurgesteld gevoel trekt door me heen. 'Meende je dat?' zei ik als ik hem de kleedkamer in had getrokken. Ik wist niet wat dit was, we hadden gezoend, zonder dat we elkaar echt kenden. Maar het voelde gewoon zo goed, zo vertrouwd dat het leek alsof we van jaren beste vrienden over waren gegaan naar meer. Hij maakte me onzeker, en deed iets met me wat nog nooit een jongen had gedaan. En om een of andere reden vond ik dat totaal niet erg.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 14:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ik loop door de gangen van de studio, ik ben alweer verdwaalt. Ik loop tegen een meisje op dat ik herken van de foto 's, ze is mijn tegenspeelster. 'jij bent toch Felicia?' Vraag ik aan haar, en ik bekijk haar goed. Ik had het slechter kunnen treffen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    Ineens loopt een jongen tegen me op. Ik wou bijna zeggen, kijk uit idioot, want ik viel bijna van mijn hakken af, maar toen herkende ik Liam pas. 'Jij bent toch Felicia?' vraagt hij en ik glimlach even vrolijk. 'Ja, ik ben Felicia, jij bent Liam?' vroeg ik.
    Ik wist dat hij Liam was, maar ik besloot het toch maar te vragen, wie weet vatte hij het net zo op als Louis toen straks deed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Y0L0 schreef:
    (...)

    Bij het horen van de bel sprong ik zowat gelijk op en liet daarbij mijn script, wat op mijn schoot had gelegen, vallen. Daarbij raakte het mijn glas dat op de tafel stond en viel om. Shit! Nou ja, dat maakte ik vanavond wel schoon ofzo. Snel sprintte ik naar de voordeur en rukte die open.
    'Hee Lou! Dankje dat je me komt ophalen. Snel gaf ik hem een knuffel, om daarna in mijn supras te springen, zodat ik helemaal klaar was. 'Let's go!' Ik loop de stoep af, richting de bekende auto en wacht geduldig tot Louis hem open.t
    'Maar je was dus al op de set?'


    Louis William Tomlinson

    Ik hoorde wat dingen omvallen en grinnikte er wat om. Niall was echt onhandig bezig vandaag. Hopelijk zou hij niet zo stuntelig zijn op de set. Anders zaten we daar straks tot midden in de nacht om af te krijgen wat vandaag af moest.
    Ik keek op toen de deur openvloog en Niall mij knuffelde. 'Is al goed hoor. Het was toch nog niet zo super interessant daar.' Ik haalde mijn schouders op en liep achter Niall aan die mijn auto al gevonden had. Ik maakte hem met een simpele druk op de knop open en stapte in.
    'Ja, ik was daar al. Iedereen was echt pissig dat je zo laat bent, dus maak je borst maar nat,' grapte ik, terwijl ik mijn gordel omdeed en de auto startte.


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    'Ja, ik ben Liam' zeg ik, en ik steek mijn hand uit zo dat die geschud kan worden. Ik heb nooit zin gehad in dit programma, maar ik ga het niet voor Felicia verpesten. 'kan je me alsjeblieft helpen met die scene waar we beiden inzitten? Ik bedoel die tweede' zeg ik, en ik voel me heel erg dom. Natuurlijk wil ze dat niet doen. 'je hoeft het niet te doen' voeg ik er mompelend aan toe, en iki zie haar twijfelen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    Nadat ik zijn hand geschud had keek ik Liam even glimlachend aan. 'Natuurlijk wil ik je daarmee helpen. Zijn er dingen die je niet kan onthouden? Of kun je je er niet in inleven?' vroeg ik aan hem.
    'Zullen we de scene anders nog een keer doornemen samen?' ratelde ik door. En voordat hij antwoord kon geven pakte ik hem vast aan zijn arm en trok hem mee naar de andere kant van de gang.
    'Nou, begin maar.' zeg ik en ik glimlach even vriendelijk naar hem, misschien kon ik hem daarmee wel gerust stellen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (moet het oefenen ook schuingedrukt? Voor de zekerheid doe ik het maar)

    Liam Payne
    Jasmine! Je bent gekomen! Ik zeg het vol blijheid. Ik sla mijn armen om haar heen en kijk in haar ogen. écht cool dat je bent gekomen, we... Ik kan mijn zin niet afmaken omdat ik mijn tekst kwijt ben. 'tot daar ken ik het' zeg ik, en ik haal mijn schouders op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams - Jasmine Campbell
    'Wow Liam.. Je hebt echt geen zin in de serie he?' vroeg ik zichtbaar teleurgesteld. Hij had 1 zinnetje geleerd, en het was echt niet zo dat hij het niet kon leren, want zijn liedjes kende hij ook allemaal uit zijn hoofd. Ik was best wel teleurgesteld, want ik had gehoopt dat hij er net zoveel zin in had als ik. Een gemotiveerde tegenspeler is altijd fijn om mee te werken.
    'We moeten zo al opnemen.. Weet je echt niet meer dan dat?' vroeg ik voorzichtig. Ik was niet boos op hem hoor, echt niet, maar ik had gewoon gehoopt dat hij in ieder geval zijn best zou doen en er iets om zou geven..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    'ja, ik weet het, maar deze serie... Ik heb er niet om gevraagd en ik hèb geoefend, het is alleen, ik krijg de woorden er niet uit' ik begin steeds zachter te praten en uiteindelijk fluisterde ik. 'nog een keer'kondig ik aan, en ik ga weer goed staan.

    'Jasmine! Je bent gekomen! Ik zeg het vol blijheid. Ik sla mijn armen om haar heen en kijk in haar ogen. '' écht cool dat je bent gekomen, ik dacht dat je me nooit meer wilde zien...' fluister ik, en ik kijk haar gekweld aan. Nu is het haar beurt om te praten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams - Jasmine Campbell
    'Dat wilde ik ook niet Jack.' geef ik zachtjes toe en zet voorzichtig een stap naar achter, mijn blik richt ik naar beneden. 'Wat je hebt gedaan, vergeef ik je niet zomaar..' zei ik en ik richtte mijn blik weer naar hem, verdrietig en gekwetst.
    Daarna keek ik hem hoopvol aan, ik hoopte dat hij zijn volgende tekst ook wist. Zo moeilijk was deze scene niet, het bevatte niet zo heel veel tekst. Maar ja, zoals hij al zei. Hij had niet om deze serie gevraagd, en waarschijnlijk was hij gewoon zenuwachtig voor zijn acteer werk..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.