• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Door kleine details.. Josh let echt op me, dat is hier wel uit te merken. In eerste instantie hadden Josh en ik helemaal niets. Gewoon het lustgedeelte van een relatie zonder de moeilijkheden. Maar tot nu toe hebben Josh en ik qua relatie geen moeilijkheden gehad. 'Ik weet dat ik je veel kan vertellen ja,' zeg ik dan tegen hem. Veel, niet alles. Hoewel ik wel het grootste ding heb verteld. Over mijn vader, over mijn angsten. Nog steeds zijn er dingen. Zoals dit dus, dat ik hem niet over Marcell ga vertellen omdat hij anders waarschijnlijk Marcell iets aan gaat of in iedergeval wil doen waardoor ik problemen krijg omdat Marcell dan denkt dat ik het geheim heb doorverteld. De belofte gebroken. Dat dacht hij de vorige keer ook al. Ik heb Josh ook niet verteld dat Marcell degene was die me gestraft heeft, alweer, en dat hij degene was die mijn vingers heeft opengeslagen en ervoor gezorgd heeft dat ik putjes in mijn buik kreeg door een liniaal met scherpe puntjes te gebruiken. En ook dat het door Marcell, en Ariël, kwam dat ik afgelopen nacht ineens niet meer bij hem lag omdat ik hen zo nodig tegen moest komen en ze dreigde me op te sluiten in de badkamer. Die dingen lijken gewoon beter om niet te vertellen aan Josh. Dan vertelt Josh me wat Lessie betekent en er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. 'Dat is lief,' zeg ik glimlachend. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen en sluit dan mijn ogen. 'Slaapwel.' Het is heerlijk warm zo bij Josh en al snel val ik in slaap.


    Joshua Gayle
    Ik glimlach. 'Ik hoef ook niet alles te weten.' zeg ik er dan even grinnikend achteraan en druk weer een kusje op haar kruin en als ze zegt dat het lief is wordt mijn glimlach nog wat breder en ik merk dan dat ze al snel in slaap valt en ik sluit dan zelf ook mijn ogen. 'Weltusten Les.' mompelmik dannzacht en val dan al snel inslaap met Leslie dicht tegen me aan in mijn armen, wat goed voelt.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik knik dat ik het begrijp. Ik ga weer liggen en glimlach even. 'Weet je dat het best raar is om tegen iemand te praten die niet terug praat,' lach ik en kijk haar aan. 'Voor andere moet het ook wel raar zijn. Als ze je niet zien, alsof je tegen niemand staat te praten, maar wel op iemand lijkt te reageren,' grijns ik en druk een kusje op haar lippen. 'Maar mooi dat het al iets beter gaat, toch? Het gaat toch iets beter?' Ik kijk haar aan en ga weer recht zitten.


    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en leg dan het lege kopje naast me, op een kastje dat naast het bed staan en kijk dan weer naar Ian en grijns weer. 'Ja, het gaat al een stuk beter.' zeg ik dan grijnzend, mijn stem klonk nog steeds zoals het zou moeten zijn, maar wel al een heel stuk beter en ik grinnik weer even en leg dan mijn hoofd tegen zijn schouder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Deze nacht slaap ik niet echt goed en ik word ook vaak wakker. Maar telkens blijf ik heel stil liggen in Josh' armen zodat ik hem niet wakker maak. Ik lig namelijk helemaal tegen hem aan, wat lekker ligt, maar moet dan altijd zo stil blijven liggen. Uiteindelijk word ik weer wakker en dan merk ik dat het ochtend is. Een blik op de klok in de slaapzaal verteld me dat het 8 uur is, we zullen zo wel gehaald worden om te eten. Ik vraag me af hoe ze dat nou doen met degene op de ziekenzaal. Ik kijk even naar de slapende Josh en druk dan een vederlicht kusje op zijn wang. Ugh, waarschijnlijk zie ik er verschrikkelijk uit door het slechte slapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    (...)

    +
    Mario 'Alex'
    "Goed gezien!" grinnikte ik. "Dat verdient een pluim!" ik drukte een kus op haar wang en leidde haar naar een deur net na de danszalen, waar in sierlijke, schuingedrukte letters AUDITORIUM op stond.


    Charlynn
    Ik schud even mijn hoofd en grinnik. 'Turlijk.' mompel ik dan grijnzend. Dan kijk ik naar de deur voor me. 'Het auditorium.' mompel ik dan hardop het bordje op de deur lezend en open dan langzaam de deur en zet een stap binnen en kijk dan verwonderd rond. 'Wauw.' verlaat er dan zacht mijn mond en ik kijk dan naar Mario en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik hoor dat Nala even wat stiller wordt van mijn aanwezigheid, en even ben ik bang dat ze me weg gaat sturen. En ze draait zich naar me toe en drukt zich dan tegen me aan. Haar ademhaling is iets rustiger maar ze begint dan weer te huilen en drukt haar hoofd tegen mijn schouder aan. Mijn shirt wordt nat van haar tranen maar dat zal wel mijn laatste zorg zijn. De pijn die het normaal meebrengt als ik beweeg of ze tegen me aan komt liggen voel ik niet eens door de grote opluchting dat ze me weer toe laat. Dat is iets wat echt verandert is aan mij. Als ik vroeger een meisje had en ze had zoiets gedaan zou ik zeggen; adios en tot nooit meer ziens, rot maar lekker op dan. Maar nu is het anders. Nala is anders. Nala betekent zowaar echt iets voor me. Ik ga beter zitten op de rand want anders dreig ik er vanaf te vallen. Ik ga zo zitten dat het kussen in mijn rug is en Nala gewoon goed bij me kan liggen. Mijn armen zijn om haar heen geslagen en ik wieg haar dan zachtjes heen en weer. 'Ik zou niet weten hoe het is om zoiets te voelen Nala,' fluister ik. 'Maar ik weet wel hoe is het om je zwaar klote en waarschijnlijk ook leeg te voelen. En nu lijkt dat oneindig te voelen, maar ooit komt er wel weer een betere dag.' Ik druk een kus op haar kruin.

    Nala
    Ik bleef tegen hem aan liggen huilen, tot na een lange tijd mijn tranen op leken te zijn. Het was niet of het verdriet weg was, nee, alleen de mogelijkheid om het te uiten hield op. Ik bleef tegen hem aan liggen, terwijl mijn ademhaling helemaal tot rust kwam.
    "Ik was bang." stotterde ik uiteindelijk. Mijn stem klonk schor van het schreeuwen... gisteren? En omdat ik al zo lang niets had kunnen drinken. Ik herinnerde me ook dat ik al enkele dagen zonder eten zat... Eigenlijk sinds die dag dat Sam flauwviel. Twee, drie dagen geleden? Misschien voelde ik me daarom zo slap en echt super ellendig.
    "Nog steeds." zei ik dan weer. Ik was bang voor zoveel dingen. Dat ik nog eens zo'n pijn zou hebben, dat ik Sam zou verliezen, dat een man me nog eens zou aanraken... Ik zou het allemaal niet aankunnen, nooit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Op een gegeven moment huilt Nala al zo lang dat ik bang ben dat ze nog eens stikt in haar tranen. Zo lang huilt ze. Maar gelukkig houd het na een tijd eindelijk een keer op en al die tijd heb ik haar vastgehouden. En ze wordt rustiger, of in iedergeval haar ademhaling en dan zegt ze dat ze bang was. Wanneer ze dat zegt trek ik haar dichter tegen me aan, zodat ik haar misschien een gevoel van geborgenheid kan geven. Ik hoop dat ik dat kan. Maar dan zegt ze dat ze nog steeds bang is. Ik sus zachtjes. 'Stil maar Nala, lief meisje, ik ben bij je en zal er proberen voor te zorgen dat niemand je nog pijn kan doen of iets kan veroorzaken wat jij niet wilt.' Ik druk een kus op haar kruin en strijk door haar haren. 'Je klinkt schor, wil je wat drinken?' Vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik keek rond en floot bewonderend.
    "Ze zijn hier alles behalve arm." mompelde ik en keek naar het podium. Het blonk uitnodigend, een uitnodiging die ik zeker niet kon afslaan.
    "Kom." grijnsde ik en, nadat ik haar hand had genomen, trok ik haar mee tussen de rij stoelen door, richting het podium.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Deze nacht slaap ik niet echt goed en ik word ook vaak wakker. Maar telkens blijf ik heel stil liggen in Josh' armen zodat ik hem niet wakker maak. Ik lig namelijk helemaal tegen hem aan, wat lekker ligt, maar moet dan altijd zo stil blijven liggen. Uiteindelijk word ik weer wakker en dan merk ik dat het ochtend is. Een blik op de klok in de slaapzaal verteld me dat het 8 uur is, we zullen zo wel gehaald worden om te eten. Ik vraag me af hoe ze dat nou doen met degene op de ziekenzaal. Ik kijk even naar de slapende Josh en druk dan een vederlicht kusje op zijn wang. Ugh, waarschijnlijk zie ik er verschrikkelijk uit door het slechte slapen.


    Joshua Gayle
    Ik open langzaam mijn ogen en moet even aan het licht wennen en kijk dan naast me en zie Leslie liggen en glimlach even, maar zie dan dat ze er niet al te best uitziet en mijn gezicht betrekt meteen. 'Gaat het goed, heb je slecht geslapen?' vraag ik dan meteen zacht en kijk haar even bezorgd aan. 'En goeiemorgen.' zeg ik dan toch nog en grijns even en druk kort mijn lippen op haar voorhoofd en kijk haar dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik sluit mijn ogen. Met zijn armen zo stevig om me heen en zijn stem die troostend in mijn oren klonk, kon ik mezelf makkelijk wijsmaken dat niets me nog kon raken. Ik knikte als antwoord op zijn vraag, maar greep hem toen steviger beet.
    Hij mocht geen drinken gaan halen, hij moest blijven. Nooit meer mocht hij weg gaan...
    "Niet weggaan." mompelde ik nog steeds even schor, maar met nu een duidelijke bange ondertoon in mijn stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik keek rond en floot bewonderend.
    "Ze zijn hier alles behalve arm." mompelde ik en keek naar het podium. Het blonk uitnodigend, een uitnodiging die ik zeker niet kon afslaan.
    "Kom." grijnsde ik en, nadat ik haar hand had genomen, trok ik haar mee tussen de rij stoelen door, richting het podium.


    Charlynn "Charly" Williams
    'Dat is zeker.' mompel ik dan en kijk nog steeds verwonderd rond, dit had ik absoluut niet verwacht hier. Dan hoor ik Mario plots "kom" zeggen en hij pakt mijn hand vast en sleurt me mee naar beneden, richting het podium. Ik lach even en loop achter hem aan en zijn hand in de mijne voelt fijn en ik heb al zo'n idee wat hij van plan is, wat mijn glimlach nog breder maakt en kijk dan Mario met een speelse grijns aan en mijn ogen twinkelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik stap het podium op en hou haar hand vast, terwijl zij mijn voorbeeld volgde. Toen keek ik even om me heen en begon weer te grijnzen.
    "En daar staat de stereo." merkte ik op en keek naar een stapel cd's ernaast. "Nu mag jij kiezen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wat doe je me aan Naoomz? :')]

    Leslie Day
    Ik zie hoe Josh langzaamaan wakker wordt en een klein glimlachje zit op mijn lippen. Hij glimlacht maar ik zie zijn gezicht betrekken. Dan vraagt hij of het goed met me gaat, of ik slecht geslapen heb. 'Zie ik er zo slecht uit?' Vraag ik dan met een glimlachje. 'En ja, het gaat goed, maar ik heb inderdaad slecht geslapen. Maar het komt wel goed.' En ik knipoog naar hem. 'Ik ga zo wel douchen ofzo. Ga je da mee douchen?' En ik kijk terug naar hem. 'Jij ook goedemorgen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik sluit mijn ogen. Met zijn armen zo stevig om me heen en zijn stem die troostend in mijn oren klonk, kon ik mezelf makkelijk wijsmaken dat niets me nog kon raken. Ik knikte als antwoord op zijn vraag, maar greep hem toen steviger beet.
    Hij mocht geen drinken gaan halen, hij moest blijven. Nooit meer mocht hij weg gaan...
    "Niet weggaan." mompelde ik nog steeds even schor, maar met nu een duidelijke bange ondertoon in mijn stem.


    Sam Jason Night
    Ik zie dat Nala haar ogen sluit en ik kijk naar haar. Dan knikt ze en ik denk dat het op mijn vraag is of ze drinken wil maar dan klemt ze zich nog steviger aan me vast. Dan mompelt ze schor 'niet weggaan' en ik kan gewoon de angst in haar stem horen. Ze is verschrikkelijk bang geweest en dat kleeft nu nog steeds aan haar vast. 'Ik ga niet weg Nala, maar ik wil niet dat je een zere keel krijgt dadelijk. Wacht even. Ik roep die vrouw wel.' Geen idee hoe ze heet. 'Vrouw met rood haar?' Roep ik dan. 'Nala heeft een schorre stem, zou ze wat drinken kunnen krijgen alsjeblieft?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Vrouw met rood haar? Yeah, nice! dacht ik sarcastisch en fronste mijn wenkbrauwen.
    "Ok, ik ga wel even wat halen." riep ik terug door het gordijn en ging wat drinken halen. Ik nam ook nog een blad eten mee, je wist nooit, misschien had ze ook honger en anders liet ze het maar staan.

    Nala
    Ik keek naar hem op. "Zij is lief, je zou haar naam moeten vragen." mompelde ik licht vermanend en glimlachte toen ik merkte dat ik blijkbaar al goed genoeg was om mezelf te zijn.

    {eten}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik stap het podium op en hou haar hand vast, terwijl zij mijn voorbeeld volgde. Toen keek ik even om me heen en begon weer te grijnzen.
    "En daar staat de stereo." merkte ik op en keek naar een stapel cd's ernaast. "Nu mag jij kiezen."


    Charlynn "Charly" Williams
    Ik grijns en loop naar de installatie en als ik ervoor sta draai ik me toch even om en kijk hem met een speelse grijns aan. 'El tango argentino o el Samba? ¿Cuál es su señor elección?' vraag ik dan en lach even en kijk hem vragend aan en kijk door de cd's en zie verschillende goede liggen die ik kan gebruiken en kijk dan weer naar Mario met een grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Samba, señora. Quiero un poco de alegría!" glimlachte ik. Ik grijnsde terug naar haar en liet toen mijn blik over het podium glijden. Geen oneffenheden, geen vuil... niets op aan te merken. Topkwaliteit, waarschijnlijk. Al had ik hier niet veel verstand van.


    “To live will be an awfully big adventure.”