• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aireal
    Ik zuchtte toen ik zijn blik zag en keek even om me heen. Geen mannen of iemand anders die me zou verklikken. Ik vertrouwde er maar op dat de dansers dat ook niet zouden doen. Met een serieuze blik ging ik op de rand van zijn bed zitten.
    "Hoor eens. Ik weet niet wat er met haar gebeurd is, maar vrouwen zitten heel ingewikkeld in elkaar. Van nature al, laat staan als ze dan iets erg meemaken. Dat meisje heeft net een miskraam gehad en iets zegt me dat het kindje niet vrijwillig haar keuze was, klopt dat?" hij moest me geen details geven. Gewoon even bevestigen. Ik zou hem proberen uitleggen hoe Nala zich nu moest voelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Een miskraam?' Vraag ik dan verward. Ze is dus echt zwanger. Of eigenlijk was. Ze vraagt dan aan me of het kindje vrijwillig was. 'Ze is net veertien, wat denk je zelf?' Zeg ik dan. De hele tijd gaat het door mijn hoofd heen. Ze wil geen mannen om zich heen. De hele tijd. Zelfs jou niet. Het is gekmakend. Jou niet. Geen mannen. Niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    "Ok, rustig..." mompelde ik.
    "Je mag dit niet persoonlijk opnemen. Door haar miskraam en het eerdere... voorval waardoor ze oorspronkelijk zwanger was, is ze haar vertrouwen in mannen verloren. Ik weet niet waarom ze zo plots een miskraam kreeg. Of er iets gebeurd is of niet... Maar in ieder geval laten we haar nu beter slapen. Laat haar wat rusten en morgen denkt ze er misschien al anders over en zo niet, dan praat ik wel even met haar. Alles komt goed, ok?" ik glimlachte naar hem.
    "Het kom allemaal in orde."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    "Het auditorium... of dat stond toch op de deur toen ik er langs liep." grijnsde ik en sloeg mijn arm om haar middel.
    "Ergens naast de danszalen zou het moeten zijn."


    Charlynn
    Ik knik en voel dan plots zijn arm om mijn middel en kijk op en grinnik even en loop wat dichter tegen hem aan en loop door naar blijkbaar het auditorium. 'Hier zijn de danszalen.' mompel ik dan als ik de danszalen zie en grijns even en kijk naar Mario.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Aireal
    "Ok, rustig..." mompelde ik.
    "Je mag dit niet persoonlijk opnemen. Door haar miskraam en het eerdere... voorval waardoor ze oorspronkelijk zwanger was, is ze haar vertrouwen in mannen verloren. Ik weet niet waarom ze zo plots een miskraam kreeg. Of er iets gebeurd is of niet... Maar in ieder geval laten we haar nu beter slapen. Laat haar wat rusten en morgen denkt ze er misschien al anders over en zo niet, dan praat ik wel even met haar. Alles komt goed, ok?" ik glimlachte naar hem.
    "Het kom allemaal in orde."


    +
    Mario 'Alex'
    "Goed gezien!" grinnikte ik. "Dat verdient een pluim!" ik drukte een kus op haar wang en leidde haar naar een deur net na de danszalen, waar in sierlijke, schuingedrukte letters AUDITORIUM op stond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Awwwhh, nu heb ik medelijden met Sam :(
    Naomi en Ian liggen naast hem te zoenen, Nala wil hem niet zien.. En hij kan niks ondernemen om ervoor te zorgen dat hij weg kan ;(
    En ik heb huiswerk. ZELFMEDELIJDEN! Heeeeel erg veel!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ian en Naomi liggen niet te zoenen! Waarom schrijft iedereen dat, whaha, het was alleen een klein kusje. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nu je het zo opnoemt is hij inderdaad best zielig :')]

    Sam Jason Night
    'Niet persoonlijk opnemen?' Herhaal ik dan. 'Ik ben haar vriendje,' ben ik dat? Ja. Dat ben ik. We hebben gezoend, ik heb zelfs gezegd dat ik van haar houd. En Nala weet dat ik dat niet zomaar heb gezegd omdat ik dat soort dingen niet zomaar kán zeggen. Dat heeft Naomi ook gezegd; je vertelt nooit iets over jezelf. Alleen zei zij het op een andere, pijnlijke, manier. 'en ze wil me niet zien. Ik zou niet weten hoe ik dat niet persoonlijk kan opvatten.' Dat laatste fluister ik. Ik kan volgens mij nooit iets goed doen in de ogen van anderen. 'En ik begrijp best dat ze het zwaar heeft, maar laat me raden. Die andere man mag nog wel bij haar komen hè?' Ik sluit mijn ogen omdat er anders een gepijnigde blik in te weerzien is. 'Mag ik een verdoving tegen de pijn?' Vraag ik dan. Ik wil weg van hier. Nu heb ik helemaal niets meer. Ik kan niet dansen, Naomi en Ian liggen naast me te zoenen, en Nala wil me niet meer zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Aahh, fluister, fluister.. Zo zielig..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [Nu je het zo opnoemt is hij inderdaad best zielig :')]

    Sam Jason Night
    'Niet persoonlijk opnemen?' Herhaal ik dan. 'Ik ben haar vriendje,' ben ik dat? Ja. Dat ben ik. We hebben gezoend, ik heb zelfs gezegd dat ik van haar houd. En Nala weet dat ik dat niet zomaar heb gezegd omdat ik dat soort dingen niet zomaar kán zeggen. Dat heeft Naomi ook gezegd; je vertelt nooit iets over jezelf. Alleen zei zij het op een andere, pijnlijke, manier. 'en ze wil me niet zien. Ik zou niet weten hoe ik dat niet persoonlijk kan opvatten.' Dat laatste fluister ik. Ik kan volgens mij nooit iets goed doen in de ogen van anderen. 'En ik begrijp best dat ze het zwaar heeft, maar laat me raden. Die andere man mag nog wel bij haar komen hè?' Ik sluit mijn ogen omdat er anders een gepijnigde blik in te weerzien is. 'Mag ik een verdoving tegen de pijn?' Vraag ik dan. Ik wil weg van hier. Nu heb ik helemaal niets meer. Ik kan niet dansen, Naomi en Ian liggen naast me te zoenen, en Nala wil me niet meer zien.

    Aireal
    Ik mompelde wat onverstaanbaars en stond toen op. Ik was officieel de slechtste trooster ooit...
    "Ik haal wel wat." mompelde ik en liep naar de juiste kast. Ik keek naar de dosis die erin zat. Net genoeg om hem in slaap te doen, maar ik zou voor de zekerheid eens vragen of hij wel wou slapen.
    "Wil je slapen? Of gewoon de pijn weg?" vroeg ik, toen ik aan zijn bed stond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze gaat een verdoving halen. Ik vraag me af of het slecht voor me is, telkens een verdoving. Dit wordt mijn derde van vandaag plus de pijnstillers nog van vanochtend. Misschien krijg ik wel een overdosis. De vrouw komt terug en vraagt dan iets aan me. 'Beiden,' mompel ik dan. 'Slapen en geen pijn.' Ik hoop dat slapen me goed zal doen. En ik hoop nog intenser dat wanneer ik wakker word, Nala ook wakker wordt en ze me dan wel bij haar laat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Ik zette de naald in de zachte huid van zijn arm en spoot een lichte dosis naar binnen. Nog minder dan ik eerder dacht, maar aangezien hij net ook onder de verdoving had gelegen, was het beter het nu wat rustiger aan te doen. Toch was er een grote kans dat hij er nog van in slaap viel. Hij kon in ieder geval niet klagen, volgens mij wou hij nog altijd niet dood. Ik haalde de naald uit zijn arm en gooide de rest in een vuilbak.
    "Slaapwel." mompelde ik nog en liep toen weer naar mijn uitkijkpunt.


    {Gaan zoveel mogelijk mensen slapen en doen we alsof het morgen is????
    die dat nog niet slapen, kunnen ons nog inhalen? ok?
    }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik krijg weer een verdoving, de derde van vandaag. Geen idee hoe laat het is, hoe lang de vorige heeft geholpen. Ik weet alleen dat ik van deze fysieke, maar vooral mentale, pijn af wil. Ik voel de verdoving het van me overnemen en geef er maar al te graag aan toe. Ik mompel 'dank je' als ze de verdoving heeft gegeven en slaapwel zegt. Ik val gelukkig wel snel weg. En daar ben ik dankbaar om.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Gaan zoveel mogelijk mensen slapen en doen we alsof het morgen is????
    die dat nog niet slapen, kunnen ons nog inhalen? ok?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    O, hij wil weten waar ik aan dacht. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan met een kleine glimlach. 'Ik dacht gewoon na over dit alles hier.' Ik denk niet dat het een goed effect heeft op Josh als ik zegt aan hoe Marcell mijn angsten tegen me gebruikt. Dat gaat als een rode lap op een stier werken denk ik. Hij houdt me dicht tegen zich aan. Dit voelt zo geborgen. Iets wat ik een lange tijd, zo'n drie jaar, niet gevoeld heb. 'Ik hou van je,' zeg ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.