• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Beiden al goed bezig! [: Ik heb iets meer als 3k.
    @Mulfort: Ja dat lijkt me een goede speech. (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 12:13 ]


    comfort in c h a o s

    @Mulford Dat lijkt mij wel. c:
    Misschien iets persoonlijker gaan? (Dus meer ingaan op wie William was en wat hij betekende voor Jeremy?)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    @Mulford Dat lijkt mij wel. c:
    Misschien iets persoonlijker gaan? (Dus meer ingaan op wie William was en wat hij betekende voor Jeremy?)

    Dat is wel een goed idee. Bedankt!


    Ex astris, sciencia

    "De William die ik ken is heel anders dan de William die de meesten van jullie kenden," begon Jeremy. Zijn stem trilde en hij was bang dat hij elk moment in tranen zou uitbarsten. "Hij rookte niet wanneer ik erbij was en dan raakte hij ook geen druppel alcohol aan. Hij luisterde geen Drum 'n' Bass of dubstep maar was attent. Lette op. Hij was altijd meer een soort van beschermer. Een rolmodel. Ik denk niet dat veel mensen die kant van William kennen. Zie je? Hij probeerde zó hard om goed te zijn. Maar hij wilde er ook bij horen. En dat deed hij gewoon niet. Hij weigerde van mijn zijde te wijken toen ik in het ziekenhuis lag met hoge koorts, toen ik slechts een jaar of drie was. In zijn hart deed hij dingen om goed te doen. Hij ging studeren, ook al wist hij dat hij zijn jaar misschien niet af zou maken. Als hij iets echt wilde, dan ging hij daar ook voor. Toen hij die nieuwe mp3speler wilde kopen heeft hij voor alles zelf betaald. Hij ging dagenlang werken, zette er soms wat huiswerk voor aan de kant. En toch vond hij de tijd nog om thuis te zijn en mij te helpen met mijn huiswerk. Hij was trots op wat hij deed en zijn plannen waren puur. De laatste keer dat we het over zijn toekomst hadden, toen zei hij me dat hij geld ging sparen. Hij zou een huisje kopen en dan zou hij eindelijk dat meisje mee uit vragen. Hij wilde later kinderen, dat wist hij nu al. Hij zou twee zoontjes krijgen en een dochtertje. Hij wist zelf al hoe hij ze ging noemen. De twee jongentjes zouden een tweeling zijn. Jeremiah en Andrew. En zijn dochtertje zou de naam Sophie mee krijgen. Ik weet nog hoe enthousiast hij was toen hij het me vertelde. Hij beschreef hoe ze er natuurlijk uit zouden zien. Het was bijna alsof hij een vriendin had die zwanger was. En ik weet dat dat niet het geval was. Hij was nooit samen met iemand, maar hij was altijd zo, bijna kinderlijk in zijn enthousiasme. Dat ga ik nog het meeste missen denk ik. Dat kinderlijke dat nog in hem zat. Die onschuld, die hem nooit echt heeft verlaten, al was hij al twintig. Al dronk hij en rookte hij. Al had hij problemen met het gerecht. Toch deed hij moeite. Toch was hij kinderlijk en puur en alles wat een goed mens kan zijn.
    William. Weet dat wij hier je nooit vergeten. Je bent bijzonder. Speciaal. Goed. Misschien net wat te goed voor deze wereld. Maar nu zit je zeker daar bij God en eet je rijstpap met een gouden lepeltje, zoals ze tegen kleine kinderen zeggen. Nou. Ik mag dan wel geen klein kind meer zijn, maar wat ik zeker weet is dat je daar bij God bent. Dat je rijstpap hebt, dat weet ik niet. Maar je bent in de hemel. Daar ben ik zeker van.
    Er zijn mensen die zeggen dat zelfmoord een daad van egoïsme is, maar dat kan ik niet zien. Als de persoon die zelfmoord pleegt egoïstisch zou zijn, wat maakt dat de mensen die niet willen dat hij dat doet dan? Zijn die dan niet net egoïstischer? Die mensen willen die persoon op de wereld houden, ook al zou die persoon dan net meer en meer lijden. Daar zie ik het goede niet van in."

    Zo, dat is dan de voorlopige speech. Daar ga ik het maar even bij laten.
    2k vandaag.


    Ex astris, sciencia

    @ Mulford Mooi! (:

    Ik heb nu al mijn SE's erop zitten, dus kan gaan beginnen! Word staat open, water staat op voor thee en ik heb gekozen voor Cambria lettertype 12 (:
    Mijn muziek is two steps from hell (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hebben jullie eigenlijk een 'goal' die jullie elke dag willen bereiken?


    comfort in c h a o s

    Niet echt eigenlijk. Misschien de 2K per dag (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kent er trouwens nog iemand die ene site waarop je een bepaald aantal woorden moet halen op zoveel minuten? Die werd vorig jaar regelmatig genoemd in de topics over NaNoWriMo

    (Ik denk niet dat iemand mijn uitleg begrijpt..)


    Ik ben trouwens Rascacielo op die site


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    LittleThing schreef:
    Kent er trouwens nog iemand die ene site waarop je een bepaald aantal woorden moet halen op zoveel minuten? Die werd vorig jaar regelmatig genoemd in de topics over NaNoWriMo

    (Ik denk niet dat iemand mijn uitleg begrijpt..)


    Ik ben trouwens Rascacielo op die site



    http://writeordie.com/, bedoel je die?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 13:20 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)


    http://writeordie.com/, bedoel je die?


    Yep, bedankt!


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb een proloog geschreven toen ik klaar was met mijn AK proefwerk en ik kan nu dus verder werken. Alleen dat ding nog even overnemen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben net thuis, dus ik ga nu beginnen. Aangezien ik nog steeds geen echt goed idee heb voor een lang verhaal, ga ik gewoon meerdere korte dingen schrijven. Daarvoor heb ik wel wat plannen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Al 556 woorden geschreven in 45 minuten tijd. Dit gaat lekker (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 15:02 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zit momenteel op 5K, maar ga proberen vandaag nog tot 10K te graken. (:


    comfort in c h a o s

    PercyWood schreef:
    Al 556 woorden geschreven in 45 minuten tijd. Dit gaat lekker (:

    You go girl!


    Ex astris, sciencia