• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - DarrenCrissy
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Dysis

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Dysis
    - Jill Angel Scars - AgentP

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Andreas Cromwell

    Ik zag hoe de gedaantes begonnen te bewegen, alsof ze in paniek waren of zo.
    Met een kleine geïrriteerde zucht mikte ik op één van de gedaantes en loste enkele schoten.
    Omdat ze niet bepaald stil bleven zitten, kon ik niet zien of ik raak had geschoten waardoor ik me nog meer ging irriteren.
    "Rotbeesten," Mompelde ik in mezelf en haalde nogmaals de trekker enkele keren over.
    Een klik gaf aan dat mijn kogels op waren, waardoor ik razendsnel naar mijn broekzak greep, enkele kogels tevoorschijn toverde en mijn pistool weer laadde.
    Voor een derde keer loste ik schoten vanuit de hoge boom, maar voelde hoe de tak onder mijn gewicht begon te kraken.
    Ik negeerde het feit dat de tak elk moment kon breken, verblindt door haat zou ik kosten wat kost een wolf neerhalen.
    Nog geen seconde later, begaf de tak het waardoor ik een eind naar beneden viel en geraakt werd door verschillende takken.
    Voordat ik de grond effectief zou raken, kon ik me nog net vasthouden aan een andere tak en probeerde me uit alle macht op te trekken.
    Mijn pistool viel op de grond, wat een tegenslag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Sorry, ik had mijn post moeten veranderen.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Mensen ik ga even!! Bye!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    || Ik pas de mijne even aan. ||

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 21:38 ]


    •

    IsaacLahey schreef:
    [Mensen ik ga even!! Bye!]

    [Doei!]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:49 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ayla

    Ik spring opzij als ik het zoeven van een pijl hoor, die zich vlak langs Cooper in de grond boort. ‘Hunters! Verspreid je in groepjes van twee. Ik zorg voor Cooper. Richt je aandacht op de bomen! Probeer allemaal mijn tuin te bereiken voor zonsopgang.’
    Dit liet ik me geen twee keer zeggen en al grommend schoot ik weg. Zoekend naar de geur van een Hunter, het liefst een van de gewonden, rende ik vooruit. Kogels werden plots afgevuurd, iets wat me nog harder deed grommen. Ik hield schuil in een van de struiken toen ik niks meer hoorde en sprong vervolgens weer tevoorschijn. Zoekend gleden mijn ogen de bomen af en het horen van luid gekraak spitste mijn oren. Op dat zelfde moment zag ik iemand een flink eind uit de boom vallen, iets waar ik direct op reageerde door er met een valse grom op af te gaan.

    Aowynn

    Mijn pijl had een reactie te weeg gebracht, overal klonk geritsel en gegrom. Enkele secondes twijfelde ik, het was slimmer te blijven zitten waar ik zat maar afwachten op wat er ging komen was ook niet mijn sterkste punt. Met een plof liet ik me op de grond vallen en zette het vervolgens op het rennen. Een eindje verderop trok ik mezelf weer een boom in en hield mijn adem gespannen in toen er een voorbij rende.
    Mijn hart ging even te keer en ik spande direct mijn boog, tot ik zag dat de wolf me niet gezien, noch gehoord had. ‘Stom beest,’ mompelde ik en trok het stof om mijn gewonde hand strak aan terwijl ik weer verder keek. Waar waren de andere, ik had geen spoor meer van mijn mede Hunters gezien. Mijn ogen vernauwde zich toen ik het luide kraken van brekende takken hoorde, en probeerde te zien wie er zojuist een boom uit gedonderd was. Op dat zelfde moment zag ik vanuit mijn ooghoeken weer een paar wolven wegschieten. Waar hadden ze last van? Twee wolven, die een totaal andere kant op gingen trokken mijn aandacht. Vooral gezien de een amper op zijn poten kon staan. Ik richtte me iets op, spande opnieuw mijn boog aan en schoot de pijl recht op het tweetal af.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:58 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LoveDrunkx schreef:
    Scarlet Morningstar

    Ik zat in twee strijd toen Memphis riep dat er hunters waren. Langs de ene kant wou ik bij Coop blijven en zorgen dat alles in orde kwam maar langs de andere kant wist ik als ik hier langer blijf staan ik eraan ga. Misschien was het dat wel waard. Als ze een wolf te grazen hebben genomen zijn ze meestal een hele tijd tevreden. Oké, ik had mijn keuze gemaakt. Ik ging naar de bloed geur rennen en zorgen dat ze niet Coop of iemand van de roedel zijn kant komt. Ik wist dat het suicidal was maar dat interesseerde me nu niet. Het spijt me, Coop. seinde ik naar hem en begon de richting van het bloed te lopen. Ik wist bijna zeker dat niemand me achterna zou komen. Ze moesten zorgen dat ze veilig waren. Ik bleef rennen terwijl ik de sterke bloed geur volgde en stopte toen ik 2 personen zag. Het enigste wat me opviel was het bloed dat op hun hing. 1 had een gat in haar hand. Ik huilde zodat ik hun aandacht zou krijgen. Toen gromde ik naar hun en liet mijn tanden zien. Ze keken verbaast op toen ze mij zagen. Dit hadden ze nu precies niet verwacht. Ik ging in een soort aanval positie staan maar eigenlijk zou ik vluchten als ze maar een mes of pijl te voorschijn laten komen. Van vachtkleur had ik iets weg van Memphis en grootte was bijna hetzelfde. Als ik pech of geluk zou hebben verwisselen ze mij met Memphis. Dus als ik vandaag stierf was het het waard.

    [Ik heb het nog is veranderd, dus sorry als je in de war geraakt.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Plotseling ging het allemaal snel. Het ene moment was ik op weg om Cooper te ondersteunen om vervolgens terug te keren naar de roedel, het andere moment waarschuwde Memphis ons voor Hunters en moesten we opletten en desnoods vechten voor ons leven.
    Ik maakte mezelf klaar om de omgeving te gaan inspecteren toen ik plotseling Scarlet langs me af zag rennen. Wat doe jij nou weer?! liet ik door onze gedachten flitsen. Vervolgens schoot ik - zonder verder na te denken - direct achter haar aan de donkere bossen in en zag van een paar meter afstand dat ze stil bleef staan. Met een ruime bocht besloot ik om haar heen te lopen en vervolgens aan haar zijkant te verschijnen.
    Echter, een aantal meter van een open plek, waar Scarlet gevaarlijk naar twee mensen - zo te zien Hunters - stond te grommen kwam ik net op tijd slippend tot stilstand. Je gaat naar de Hunters tóe?! flitste door mijn gedachten, maar mijn gedachten vielen stil toen ik plotseling de blik van de jongeman - Levi Isaac Dales - in de mijne zag boren. Ik bleef doodsstil staan. Het viel me op dat hij best aantrekkelijk was, maar door een korte beweging van mijn kop schudde ik dat idee al snel van me af.
    Hopend dat hij gewoon in de duisternis stond te staren verroer ik geen spier en wachtte af wat Scarlet van plan was.


    •

    Cooper Henderson

    Ik schrik als er ineens een pijl vlak voor mij zich in de grond boord. Ook zijn er geweersschoten te horen.
    "Hunters! Verspreid je in groepjes van twee. Ik zorg voor Cooper. Richt je aandacht op de bomen! Probeer allemaal mijn tuin te bereiken voor zonsopgang."Zegt Memphis.
    "Sorry, Coop," zegt Memphis en voor ik het echt weet word ik achteruit getrokken, aan mijn staart. Ik grom zacht om me niet te laten horen door de Hunters.
    Wanneer we tot stilstand komen komt er een zacht gepiep uit mijn keel.
    "Het spijt me, Coop." Hoor ik Scarlet en ik kijk om mij heen. Ik zie haar niet, want er zitten struiken voor. Scarlet... Ik piep weer even.
    "Als die klootzak niet- Als ik niet tegen de deur aan was gelopen dan hadden we gewoon een geslaagde actie gehad." zeg ik tegen Memphis en kijk naar hem. "Dank je neef." Ik kijk naar hem. Ik voel me zo schuldig dat ik dit heb veroorzaakt, misschien was het wel terrecht geweest als die pijl mijn lichaam had doorboord.
    Mijn ademhaling doet weer moeilijk, de druk op mijn borst is erg. Het is gekneusd dat kan ik wel zeggen. Ik grom weer even.
    "Oké, Harrold slaat me." zeg ik dan en leg mijn kop op mijn poten, ik kon het niet langer voor hem verzwijgen. Het kostte me al veel langer moeite, maar nu heb ik het dan toch gezegd.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morrowind schreef:
    Marcy Jarvis

    Ik negeerde hem. Hij dacht toch niet dat ik me zomaar liet commanderen?
    "Antwoordt als ik iets vraag," bromde hij.
    Ik schraapte mijn keel. "Je hebt op me geschoten, mijn hand doorboord met een pijl en met me gevochten. Denk je niet dat je al genoeg gedaan hebt? Ik heb hier geen tijd voor."
    Ik bekeek hem fatsoenlijk. Hij zag er niet verkeerd uit, hij was best wel... knap. Voor een verwilderde die onder het bloed zat dan.
    "Alright, krullebol," zei ik. "Ik heb een plan. Ik doe verder waar ik mee bezig was en jij doet verder waar jij mee bezig was."
    Hij drukte het pistool tegen mijn slaap. Deze aanpak werkte dus niet. "Verwacht je nu echt dat ik ga doen wat je zegt?" vroeg ik.
    Ik rolde met mijn ogen. Hier had ik echt geen tijd voor. De adrenaline gierde door mijn lijf en ik wist dat ik of iets moest doen of luisteren of rennen voor mijn leven. Maar die laatste optie was niet erg evident en, ik was niet van de snelste. En die tweede was sowieso uitgesloten.


    Levi Isaac Dales

    Ik brom even.
    "Weet je, verdeging is een basis, mikken is een gave en een oefenpunt, en kracht is trainining. En je hebt hier wel degelijk tijd voor. En volgens mij, hebben we hetzelfde doel." zei ik en ontgrendelde het pistool.
    "Dus, of je doet wat ik zeg en ik wordt vriendelijker. of je stribbelt tegen en ik jaag een kogel door een van je lichaamsdelen en zoals het er nu uitziet is het door je hoofd," zei ik dreigend.
    "En jij moet echt aan je condidtie gaan werken, tegen mij ben je al niks, laat staan tegen een wolf. Jij hebt echt nood aan suicide runs," zei ik en wacht haar reactie af.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcy Jarvis

    Ik grijnsde even. "Laat die kogel nog maar even achterwegen, ja? Zoals je ziet, of niet ziet, staat er namelijk een beest tegen je te grommen."
    Ik grinnikte zelfingenomen en hij leek even van de kaart gebracht. Zijn ogen wendde zich lichtjes af naar links. Mijn hand ging langzaam naar het pistool en ik draaide zijn arm om, terwijl zijn aandacht opgeslokt werd door de wolf. Hij gaf geen kik, hoewel ik kon zien dat zijn gezicht vertrok van de pijn. Het pistool viel langzaam op de grond en al snel lag er een pijl op zijn boog, die hij op mijn borstkas gericht had.
    "No way dat je me vermoordt met een kogel. Als je dat doet, doe je het in een eerlijk gevecht." Ik trok mijn zwaard.
    De wolf was opgehouden met grommen en leek onze ruzie ietwat amusant te vinden.
    "Maar eerst," zei ik. "Let's kill some beast."
    Ik draaide me weer om en keek recht in de ogen van de wolf. Kom maar op, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:04 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Zouden jullie het heel erg vinden dat ik nu al reageer?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    [Zouden jullie het heel erg vinden dat ik nu al reageer?]


    [Als het stukje langer is dan 8 regels mag je het een keer doen van mij. Maar echt alleen als hij langer is dan 8 regels.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    [Als het stukje langer is dan 8 regels mag je het een keer doen van mij. Maar echt alleen als hij langer is dan 8 regels.]
    [Ok I'll try
    @Morrowind wie is de wolf?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Scarlet Morningstar

    Ik had niet door gehad dat Aurora me achtervolgd had naar hier totdat ik haar; Je gaat naar de Hunters tóe?! in mijn hoofd hoorde seinen. Ik verschoot er even van maar ik liet mijn houding niet varen. Ze was me toch een dappere kleine wolf! Als het niet zo'n situatie als nu was zou ik glimlachen naar haar en iets in de aard van You go girl of jij begint op mij te lijken gezegd hebben. Maar dat deed ik niet. Zeker niet toen de jongen precies naar haar plek keek. Ik ging schuin voor haar staan zodat mijn lichaam haar zou beschermen als er een pijl zou afgeschoten worden. Dat was soort van alfa gedrag dat ik nu liet tonen. Alfa's moesten altijd voor hun Beta"s zorgen. Als ik wou dat ze dachten dat ik de Alfa was moest ik denken alsof ik een Alfa was. Wat dom is aangezien ik een Beta was. Zou hier eigenlijk een straf opstaan? Ik stopte mijn innerlijke gewauwel en antwoordde op haar vraag.
    Ja, het spijt me. Ik weet dat het roekeloos is en suicidal maar ik ben nu eenmaal zo. Maar je wilt zeker het plan weten. Het is een heel dom plan of misschien dom genoeg zodat zij er in trappen. Jij weet dat mijn vachtkleur een beetje lijkt op die van Memphis? Wel ik ga fake of ik hem ben. Ik ben groot genoeg om te doen alsof ik hem ben. En aangezien jij er bent gaat het nog lukken. De bedoeling is dat we hun bij Memphis en Cooper wegjagen. Ik ga jou de weg laten lijden omdat je sneller bent als mij waarschijnlijk. Ik loop achter je en bescherm je. Maar als er iets gebeurt met mij moet je me beloven zo snel mogelijk weg te gaan. Je hebt nog een heel leven voor je. Wil je dit doen? Of ga je naar de rest die hun aan het verstoppen zijn misschien? Ik zal ze dan wel van jou weg lijden. Of heb je een beter plan. Zeg het zo snel mogelijk want ze zijn momenteel nog in shock dat we hier zijn. seinde ik naar haar terwijl ik de twee hunters goed in het oog hield. Als ze Aurora met één vinger durfde aan te raken gingen ze dood. Heel erg pijnlijk. Ik begon Aurora steeds meer als een zuster te zien.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..