• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - DarrenCrissy
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Dysis

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Dysis
    - Jill Angel Scars - AgentP

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcy Jarvis

    Ik plukte mijn twee messen weer uit de grond. Er weerklonk een schot. Wie dacht deze persoon niet dat hij was? Zo meteen dachten de wolven dat er iemand neergeschoten was en stonden ze hier. Ik kon er best een paar aan... maar niet ze allemaal.
    "Godverdomme!" gromde ik. Ik propte mijn messen weer achter mijn riem en ging aan de zo laagst mogelijke tak hangen. Ik had nu helemaal geen zin om deze persoon neer te halen, ik zou hem hooguit uit de boom duwen en zijn wapens afpakken. Als hij dan toch dood was, zou ik hem misschien kunnen gebruiken als lokaas.
    Ik was van gedachten veranderd. Ik ging hem wél neerhalen. Dat was précies wat ik ging doen.
    Behendig trok ik mezelf op en ging rechtstaan. Ik zag geen hand voor ogen en zocht op de tast naar een tweede tak. Iets scherp doorboorde mijn linkerhand en ik tuimelde weer naar beneden.
    De punt van een pijl priemde door mijn hand. Ik beet op mijn lip toen ik hem eruit trok en liet het bloed de vrije loop. Deze persoon zat nu echt in de problemen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:20 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Verbaasd en automatisch liep ik achter Andrew aan, maar moest flink bijsporen om hem bij te houden toen hij begon te rennen.
    Een aantal tellen later dan hijzelf kwam ik ook bij Scarlet en Cooper, waar ik stokstijf stil bleef staan toen ik Cooper op de grond zag liggen. Hij was nu toch al niet verwond door een hunter? Mijn ogen schoten alle kanten op, maar ik besefte bij mezelf dat de hunter niet was weggegaan als hij Cooper had verwond, er zou iets anders aan de hand moeten zijn.
    Mezelf er plotseling volkomen van bewust dat mijn spierwitte vacht enorm opviel in de donkere nacht zet ik een paar stappen achteruit zodat ik niet te dicht bij de rest sta. Via mijn gedachten probeer ik de rest te bereiken, Memphis er is iets met Cooper!


    {deze rpg gaat mij iets te snel, is het stom als ik me uitschrijf?} [ik schrijf mij uit]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:30 ]


    Do what people say you can't.

    [Jeezes, waarom gaan jullie zo snel O_O. Ik moet volgens mij even een hele lange Memphis post maken dus geef me even de tijd.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    levi Isaac Loover

    Fuck, dacht ik bij mezelf, ze gaat echt klimmen. Ik leg snel een pijl aan en schiet in haar hand. Ze gromt iets dat op godverdomme lijkt. Met een woedend gezicht kijkt ze op. En ze begint weer met klimmen. Ik slik en spring met een sierlijke salto uit de boom. Met een kleine plof kom ik neer op de grond, maak een buiging voor de mensen die er niet zijn en doe een koprol richting struiken. Alert luister ik naar mijn omgeving maar kijk ik ook naar de boom. Het mos onder struiken was nat en de wind waaide erdoorheen. EIgenlijk een heel slechte verstopplek. Ik blijf stil liggen in de struik en wacht tot ze bovenkomt en merkt dat ik er niet ben. Veel mensen trappen in de truc. Ik wacht tot ze halverwege zijn bereid mijn sprong voor en loop dan weg om te wachten tot ze boven en beneden zijn. Zo grappig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cooper Henderson

    Scarlet duwt me op de grond zodat ik lig. Ik kon niet antwoorden op haar vraag want nadenken lukte even niet.
    Ineens hoor ik meerdere voetstappen bij ons. "Wat is er?" Hoor ik Andrew zijn stem in mijn kop. Ik til mijn kop op en kijk naar hem.
    "Drukkende borstkas." zeg ik dan.
    Ik leg mijn kop weer neer en probeer rustig te ademen. Harrold gaat eraan, wanneer weet ik niet maar hij gaat eraan!
    Ik doe mijn ogen dicht, en adem even diep in en uit. Fock hem!
    Een luide grom komt uit mijn keel. Die moeten de andere ook wel gehoord hebben. Zo niet zijn ze echt doof. Ik schrik even. Straks hebben de hunters me gehoord. Straks verraad ik ons! Ik probeer overeind te komen wat echt pijnlijk is maar ik negeer het.
    Ik kijk Scarlet aan. "We moeten weg, straks hebben de hunters ons gehoord." Zeg ik en kijk de andere ook aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Het maakt bij ons niet uit aangezien ik net marcy in haar hand heb geschoten en niemand bij ons is]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik reageer dan zo dadelijk wel...ga snel even de douche in]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Sorry ik wacht al steeds een aantal posts. Ik stel voor nu minstens drie posts tussen het jouwe te houden tot je reageerd. Geld voor iedereen! ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AgentP schreef:
    {deze rpg gaat mij iets te snel, is het stom als ik me uitschrijf?} [ik schrijf mij uit]


    [Als je het zeker weet verwijder ik je uit de lijst.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarrenCrissy schreef:
    [Sorry ik wacht al steeds een aantal posts. Ik stel voor nu minstens drie posts tussen het jouwe te houden tot je reageerd. Geld voor iedereen! ;)]
    [Dan was die van mij nog net legaal]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcy Jarvis

    Ik gaf het op. De steken in mijn hand waren te pijnlijk om te blijven klimmen. Ik liet me naar beneden vallen. Wat verder leek te zijn dan ik verwacht had. Met een harde plof kwam ik op mijn hurken terecht. Ik hield mijn adem in, in de hoop iets te horen. Maar het bleef muisstil. Ik keek nog een keer om me heen en besloot weg te gaan. Ik sprong door een struik - ik nam nooit het pad - en wandelde door.
    Mijn voet kwam op iets zachts terecht. Ik keek even naar beneden.
    "Shit," mompelde ik. Nog voor ik het gezegd had, werd ik naar beneden getrokken. Twee knieën werden tegen mijn heupen gedrukt. Ik haalde nogal zwaar adem en besloot dat het geen zin had om tegen te wringen. Ik moest onverwachts iets doen.
    Een van mijn messen was uit mijn riem getrokken zweefde gevaarlijk boven mijn neus.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:35 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    IsaacLahey schreef:
    (...)[Dan was die van mij nog net legaal]


    [die van mij ook :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik moet nog 1post wachte ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ga nu sta praktisch voor de deur van mijn Opa en Françoise :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.