• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - DarrenCrissy
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Dysis

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Dysis
    - Jill Angel Scars - AgentP

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Fijne avond alvast, en tot later misschien! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    [Fijne avond alvast, en tot later misschien! ]


    [Dank je :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlet Morningstar

    Ik liep direct naar Cooper toe toen ik zag dat het echt niet goed ging met hem. Ik duwde mijn snuit bezorgd tegen zijn kop. Ik zou bij hem blijven. Memphis kon oprotten met zijn opdracht. Hij zag niet eens dat het met zijn eigen neef niet goed ging! Ik onderdrukte een grom en steunde Cooper een beetje. Hij was zeker niet tegen een deur aangelopen als hij er zo van afziet.
    'Wat is er aan de hand? Cooper en nu vertel je me de waarheid.' vloog eruit.
    Ik kon er niet aan doen maar de ongerustheid was bij mij altijd fel als ik ongerust was. Ik keek naar voor. De anderen waren precies verdwenen. Ze lieten twee van hun packgenoten achter. Dat kon toch niet. Viel het niemand op dat we weg waren? Ik dwong Cooper om te gaan liggen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:52 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Andrew Justin Cole

    'Niks ' zei ik terug in gedachte tegen haar en keek even naar haar. In mijn ooghoek zag ik Coop en met een ruk wende ik mijn hoofd weer af. Als Scarlet ook wat zegt kijk ik geïrriteerd haar kant op. Waarom denkt ze nou dat ik zo me best doe zo rustig te blijven? Ik had geen zin in ruzie met hem omdat ik dan problemen kreeg met Memphis. Ik kijk naar Coop met een boze blik. Ik wist al dat het een beetje ruzie was, maar vechten? zou het daar van komen? Normaal had ik denk ik al aangevallen maar zoals ik al eerder zei kreeg ik dan problemen met Memphis, waarom moest dat dan ook weer zijn neef zijn? Omdat ik zo diep in gedachte zat heb ik nu pas door dat ik nog boos naar Coop keek. Gauw kijk ik weer strak voor me uit. De neiging van de groep weg te rennen was groot, maar ook weer veel te gevaarlijk, wat als de Hunters me zagen dan had ik echt problemen en bovendien zou ik zoizo al problemen krijgen met Memphis dan. Ik wil weer grommen maar doe het niet, ik ga wel een stapje harder lopen. Volgens mij vermaakte ze zich ook wel met coop, niet dat ik jaloers was of zo ik vond het prima, moeten hun weten

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Het spijt me dat ik het vroeg, liet ik snel door mijn gedachten schieten naar Andrew, die gepikeerd reageerde op mijn vraag.
    Snel boog ik mijn hoofd en richtte mijn aandacht op de grond in plaats van mijn omgeving. De takjes en gebroken blaadjes waar ik overheen liepen maakten het dat de rust in mijn hoofd terugkeerde en ik even alles rond me heen vergat.
    Op het moment dat ik weer opkeek waren Scarlet en Cooper verdwenen. Verbaasd bleef ik stil staan, het feit vergetend dat ik nu de bescherming van Andrew van me af liet glijden en ik eigenlijk op mezelf zou moeten letten.
    Waar zijn Cooper en Scarlet? liet ik door mijn gedachten schieten naar de gehele roedel, terwijl ik een piepend geluidje uitstootte.


    IsaacLahey schreef:
    Levi Isaac Dales

    Plots kwam er nog een tweede persoon naar het meisje. Ik nam weer een pijl uit mijn koker en schoot -zoals mijn bedoeling was- rakelings tussen de twee een pijl in. ik wachtte op hun reactie. Mijn hart klopte in mijn keel toen ik verder naar achter kroop. Ik zorgde ervoor dat ze me niet zagen. Ik trok mijn capuchon nog iets strakker om mijn hoofd en sloot me af voor hun geluid. Geconcentreerd keek ik rond. De bomen belemmerden mijn zicht op de rest van de plek. Best logisch dit is een bos, maar toch waren bomen soms heel vervelend.
    (de twee personen zijn Aowynn en marcy)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcy Jarvis

    Ik gromde in mezelf als de tweede pijl voor mijn voeten in de grond belandde. Vragend keek ik om me heen. Die pijl moest vanboven af komen, dat kon niet anders. Ik tuurde een beetje in de lucht, maar ik kon niets door het dikke bladerdek heen zien. Aowynn was ik ondertussen al uit het oog verloren. Ik benijdde haar wel om haar daden, maar wat ze nu deed was een soort van zelfmoordpoging.
    "Aowynn?" fluisterde ik zacht, maar en kwam geen antwoord. Fijn. Hoe kan ik haar nou iets tegoed houden als ze misschien de ochtend niet meer haalde?
    Ik tuurde nog een keer in de lucht. De bladeren boven me leken te bewegen. Of er zat iemand in deze boom boven me, wat me een logische verklaring leek. Of het was de wind. De volgende pijl raakte net mijn tenen niet. Die pijlen waren te goed gemikt en niet bedoelt om me te raken. Ik liep naar de boomstam en drukte mezelf ertegenaan. Nog een keer tuurde ik naar boven. Ik zag twee blinkende lichtjes - die wel eens weerspiegeling van de maan in ogen konden zijn - verdwijnen.
    "Kom naar beneden jij!" riep ik fluisterend. Ik trok een van de messen uit mijn riem, klaar om naar boven te gooien. Als hij niet kwam, gooide ik. Niet bedoelt om hem te raken, maar ik kon deze persoon niet zien, dus als ik hem raakte. Nou, pech dan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:01 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Gaan we eigenlijk niet wat te snel? Gancanagh heeft nog niet gereageerd en ik wacht eigenlijk op haar reactie :X Ik kan trouwens nu al niet meer volgen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik wacht zoiezo nu even met reageren, want voor mijn gevoel gaan we nu ook een beetje snel :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gipsy schreef:
    [Gaan we eigenlijk niet wat te snel? Gancanagh heeft nog niet gereageerd en ik wacht eigenlijk op haar reactie :X Ik kan trouwens nu al niet meer volgen.]


    [Geen idee, ik denk dat wij een beetje achterzitten. En Assassin heeft ook nog niet gereageerd.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Levi Isaac Dales

    Ik zou mezelf niet tonen. Ik klom naar een tak achter de boom. Opeens suisde er iets voorbij en hoor ik vlak erna twee keer zacht een tik. Ik ging weer op mijn eerste tak zitten. Ik bekeek de stam. Er zaten twee glimmende messen ingepind. Ik trok ze eruit en gooide ze weer naar de persoon die beneden stond, langs twee kanten van haar, gok ik. Het vrouwmens keek weer naar boven ik nam mijn pistool en losten een schot. Enkele vogels vlogen op en ik verschool me weer achter de boom. Ik was eens benieuw, ik verwachtte niet dat ze ging klimmen, dan was in er mooi aan, of zou ik moeten springen. Zou niet de eerste keer zijn, maar het is nooit zonder risico's


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {hello, waar is iedereen en waar kan ik met Jill inspringen?}


    Do what people say you can't.

    [Ik ben snelle topics wel gewend, bij een ander topic vroeg ik altijd ee"n samenvatting van wat er was gebeurd)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk op als Aurora ineens stopt met lopen. Ik draai me om en ontdek al snel wat er is. Waar waren coop en Scarlet? Ik gromde zachtjes, er was waarschijnlijk iets gebeurt. Als het met Coop was kon Scarlet het misschien niet alleen redden. Ik stoot Aurora aan zodat ze meekomt, Ik ren een stukje terug en al snel zie ik Coop op de grond liggen. Ik minder vaart. Ik wist dat ik hem niet echt mocht, naja eigenlijk viel het wel mee maar het was vooral de laatste tijd zo. Ik wist ook niet of die me hulp wou, maar de rest was gewoon doorgelopen en niet terug gekomen dus veel keus had die niet. Ik stop bij hem en geef een tikje met mijn snuit tegen hem aan."Wat is er?" vraag ik hem en kijk hem aan. Als die mijn hulp niet accepteerden en boos ging doen kon die echt oprotten. Dan zou ik hem gewoon altijd negeren of zo, ik mag hem al niet zo maar ben toch voor hem terug gekomen. Oké misschien was het niet heel bijzonder omdat we dat meestal voor elkaar deden maar we hadden nu wel ruzie. Ach wat maakt het ook uit richt je nu maar op Coop

    [Jill kan altijd naar Riley gaan...hij is op zijn eentje het bos ingetrokken en is gewapend met een pistool.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.