• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    Ik grijns, en leg haar zachtjes op de bank.
    Ik ga boven haar hangen en zoen haar weer..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik voel ho hij me op de bank legt en hij boven me hangt en me verder zoent.
    Zolang het bij dit bleef vond ik het goed
    Het vriendje krijgen enzo was al erg snel gegaan en ik wou het niet te snel doen.
    Ik sla mijn armen weer om mijn nek waarna ik een hand naar zijn kont laat gelijden en er zachtjes in knijp en grijns even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik zachtjes, en verplaats mijn lippen naar haar nek.
    Ik zoen haar weer, en grijns...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik kreun zacht als hij zijn lippen in mijn nek drukt en ik zoen hem weer.
    Het voelde erg goed met hem, alles wat hij deed voelde vertrouwd.

    [ik ga me laten overhoren bene

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik zacht als ik haar hoor kreunen.
    Ik laat mijn handen onder haar shirt glijden en streel zachtjes haar buik..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en ik keek boos naar Damian en Finn. 'Zijn jullie nu blij?' vroeg ik zuchtend, waarna ik opstond en naar Bella's kamer liep met snelle passen. Ik wilde binnenkomen, maar de deur zat op slot. 'Bella?' vroeg ik, waarna ik op de deur klopte en hoopte dat ze me binnenliet. Ik was echt bezorgd en ik wilde echt met haar praten en haar geruststellen.

    Damian Furioso

    Woedend stond ik weer op en liep ik gespannen door de woonkamer, ik wilde helemaal nog niet vader worden. Maar ergens hoopte ik toch dat het kind van mij was, dan was Finn tenminste helemaal uit haar leven. 'Wat nou haar gevoelens?! Zij is vreemdgegaan.' bracht ik er op in. Finn zat met zijn hand in zijn gezicht op de bank en leek alleen maar gekwetst. 'Je weet wat ze heeft meegemaakt,' zei Finn nu waarna hij me aankeek. 'Ze weet niet wat ze doet in deze periode, we kunnen het haar niet kwalijk nemen, ze heeft een trauma en kan even niet helder nadenken.' zei Finn ineens redelijk normaal en gekalmeerd tegen me. Ik ging nu ook zitten en zuchtte even, ik wist niet of ik dit kon hendelen. 'Ze is alsnog vreemdgegaan.' mompelde ik. 'Ze is vreemdgegaan, ja. Maar ik ken haar al zo goed, dat ik weet dat het helemaal niet goed met haar gaat. Dit is niks voor Bella en we moeten stoppen met ruzie te maken voor haar.' zei Finn waarna ik even stil bleef en knikte. 'Oké.' zei ik zacht, waarna ik nu opkeek naar Blaine en Finn. 'Maar laten we dit duidelijk houden,' zei ik waarna ik een stilte hield en hun beiden aankeek. 'Ik moet jullie allebei niet en ik ga niet gespeeld aardig tegen jullie doen.' zei ik tegen ze. 'En we weten allemaal dat ik Bella krijg.' zei ik erachteraan waarna ik nu even naar buiten liep en op een tuinstoel plofte om na te denken. Dit was niet niks en ik moest even in rust en stilte bedenken hoe ik dit moest aanpakken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik voel mijn huid veranderen in kippenvel als hij zacht en voorzichtig onder mijn shirtje gaat.
    Ik was blij dat hij het zacht en voorzichtig deed. Als hij alles zo deed wou ik misschien wel een keer seks met hem.
    Misschien nog niet gelijk nu maar ja ik weet niet of ik dan nee kan zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik zoen haar weer op haar mond en verplaats mijn handen naar haar bh randje.
    Ik speel met mijn vingers bij de sluiting en grijns lichtjes..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik voel zijn handen richting mijn bh randje gaan en ik voel angst opkomen.
    Wil ik dit al wel? Nee ik wou het nog niet, ik was er nog niet klaar voor.
    Langzaam haal ik zijn handen weer weg en kijk hem verontschuldigend aan.
    "Iik ben er niet klaar voor" stamel ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik zucht zachtjes, en druk nog een kus op haar lippen.
    'Maakt niet uit' zeg ik, en ga weer overeind zitten..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik glimlach zwak "het ligt niet aan jou, het is gewoon je bent mijn eerste vriendje en het gaat al best snel" zeg ik zacht.
    "zullen we een filmavond houden? Dan maak ik zo iets lekkers voor ons en zoek jij een leuke film uit?"
    ik kreeg al ideen voor hapjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Is goed' zeg ik, en glimlach naar haar.
    Ik zal haar wel krijgen, let maar op...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde dat Kurt mijn naam riep en op de deur klopte. Ik deed de dekens wat lager, zodat als ik praatte hij me kon horen. 'Kurt, ik wil dat je me alleen laat, alsjeblieft' zeg ik hard, zodat hij het hoord. 'Ik wil gewoon alleen zijn, echt alleen zijn om alles op een rijtje te krijgen. Ik weet wat ik heb gezegd tegen je dat je bij me moest blijven, maar nu wil ik alleen zijn' zeg ik zuchtend en pijnlijk. 'Ga naar Blaine en Finn toe en doe vandaag nog iets. Laat mij alleen' zeg ik en deed de dekens weer over me heen. Tranen liepen over mijn wangen en ik snik zachtjes. Ik was gewoon zo verward en moest gewoon mezelf weer bij elkaar vinden en mezelf oprapen. Ik was totaal niet zo en ik was echt helemaal verward. Ik had dubbele gevoelens en wist niet meer wat ik deed. Ik nestelde me dieper in mijn bed en was gewoon zo moe. Voordat ik het weet, sliep ik half en was gewoon uitgeput van alles.

    Blaine Anderson:

    Ik negeerde hoever ik kon tegen Damian en ging zuchtend zitten naast Finn. Ik legde mijn arm om zijn schouders en kijk hem troostend aan. 'Het komt goed' zeg ik proberend, maar het kwam niet overtuigend over. Ik vond het echt niet leuk voor Bella, natuurlijk wel dat ze zwanger was en hoopte dat het kind van Finn was en niet van Damian. Ze had zoveel dingen meegamaakt en nu dit. 'Sorry, dat ik je hard en ruw terug duwde' veronschuldig ik tegenover Finn. 'Was mijn bedoeling niet' zeg ik vervolgens en omhels hem en wreef over zijn rug.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik glimlach "ik kan alles pakken en gebruiken wat ik vind?" grinnikend kijk ik hem aan.
    Ik zie dat Spike me aandacht aankijkt als ik opsta en er gekraak is van de bank.
    Ik pak de fles van het aanrecht en vul onze glazen met cola bij en nam snel een slokje.
    "tot zo" ik glimlach even.
    In de keuken begon ik snel en als snel had ik het eerste hapje gemaakt.
    Nadat ik de andere hapjes had gemaakt pakte ik nog een pak voor chipjes en nootjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Als ik zeker weet dat ze me niet ziet, pak ik snel een zakje uit mijn zak. Drugs.
    Ik gooi het snel in haar drankje en grijns breed.. Daarna gooi ik het zakje weer weg, en neem een slok van mijn eigen drinken..


    El Diablo.