• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    'Kom op, neem het nou maar' lach ik.
    'Ik heb nog genoeg thuis liggen' zeg ik..


    El Diablo.

    lizz
    ik schud mijn hoofd "nee jeffrey het kan me niets schelen maar zo'n belachelijk groot bedrag neem ik niet aan. Ik heb heel mijn leven moeten sparen als ik iets wou dus het maakt me niets uit"

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Anders koop ik het voor je' lach ik.
    Ik druk een kus op haar lippen en grijns breed...


    El Diablo.

    lizz
    ik grinnik even "doe wat je niet kunt laten" ik schud lachend mij nhoofd.'Hij wou me de keting aansmere.
    "alleen dit dan en ga weg met je geld oke"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik, en loop naar de kassa.
    De man kijkt me wantrouwig aan, maar ik negeer het.
    grijnzend loop ik terug, en klik de ketting om haar nek..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Met brood en vlees erin' roep ik hem nog na. Gelukkig hoorde hij het en mijn maag ging weer tekeer. Ik had echt honger, terwijl ik net misselijk was e niets binnen hield. Ik zuchtte gefrustreerd en draaide me om in bed. Ik deed de dekens om me heen en voelde lekker de warmte om me heen. Ik snapte er niets van. Ik kon natuurlijk een griepje krijgen, misschien omdat ik gisteren geen vestje aan had, toen het toch redelijk aan de frisse kant was met Damian. Of het eten in het restaurant. Maar er klopt iets niet. Maar ik wist niet wat. Ik wreef over mijn buik en gelijk krijg ik grote ogen en doe ik de dekens van me af en ging rechtop zitten. Zou het? Nee, dat kan niet? Hebben Finn en Damian überhaupt een condoom om gedaan? Ik dacht goed na, maar kon het niet vissen in mijn geheugen en kwam tot de conclusie dat ze dat dus niet hadden gedaan. Een paniekerige gevoel ging door me heen. Dalijk was ik zwanger!!

    Blaine Anderson:

    Kurt kwam in de keuken en gelijk vuurde Finn een vraag over Bella af. Gelukkig ging het wat beter met Bella en Kurt ging soep maken. Intussen keek Kurt naar mij en ik hoorde zijn bezorgde vraag. 'Rustig, Kurt. Maak je geen zorgen, ik heb niets' zeg ik geruststellend. Ik wou niet dat hij zorgen ging maken om mij en zoveel pijn had ik ook niet. De pijn was toch al weer weg. Ik keek naar Emily en haar flesje was op en ik zetten op het aanecht. Ik zette haar half op mijn schouder en klopte ok haar rugje, zodat ze boeren kon laten. 'Grote meid' zeg ik zachtjes en lief, toen ze boertjes liet. Ik maakte natuurlijk nog steeds zorgen om Bella en keek Kurt aan, doelend dat het echt niets was en dat hij zijn soep kon maken. Emily was klaar en ik veegde haar mondje af en ze kirde vrolijk. Ik gaf Emily weer aan Finn en ze kirde naar hem en hield met haar handjes zijn shirt vast.


    One Who Travels A Higher Path.

    lizz
    ik glimlach even "dankje" ik geef hem een kus en loop naar een spiegel.
    De ketting stond me eigenlijk wel goed.
    "ik doe het nooit meer af"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik, 'ik wist dat je het wou' grijns ik.
    Ik loop weer naar buiten en sla een arm om nhaar heen


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Oké,' zei ik opgelucht, dat Blaine geen pijn had. Ik liep naar het fornuis toe en zette een pan op met water, zodat het kon koken. Ik deed er een bouilionblokje in voor de soep en liet het koken. Daarna pakte ik een snijplankje en sneed ik de groenten in kleine stukjes terwijl de water aan het koken was. Ik pakte nu ook een koekenpan en maakte kleine gehaktballetjes voor in de groentesoep, zoals Bella wilde. Terwijl de gehakt op een laag vuurtje aan het bakken was, voegde ik al roerend de groenten toe en toen het vlees klaar was, ook het vlees. Nu had ik lekkere verse groentesoep gemaakt en draaide ik het gas uit. Ik goot de soep in een kom en sneed ook een stuk stokbrood en legde het op een bord voor Bella. Ik zette alles op een dienblad en liep met het dienblad terug naar haar kamer toe.. 'Ik ben klaar! het duurde even, maar dan heb je ook wat.' zei ik lachend, waarna ik de dienblad op het nachtkastje zette en haar aankeek. 'Is er iets?' vroeg ik meteen weer bezorgd, omdat ik zag dat Bella geschrokken voor zich uit staarde. Meteen werd ik weer heel erg bezorgd en keek ik haar aan.

    Finn Hudson

    Ik moest lachen naar Emily en drukte een kus op haar hoofdje. 'Prinsesje!' zei ik vrolijk, waardoor ze begon te lachen en te kirren en met mijn shirt speelde. Kurt liep op gegeven moment weer terug waarna Blaine en ik weer alleen waren met Emily. 'Was het gisteravond nog leuk?' vroeg ik aan Blaine, aangezien ze gisteren tijd voor zichzelf gingen houden. Ze hadden het verdiend en ik vond het goed dat ze eindelijk tijd voor zichzelf en elkaar namen. Ze hadden ze ook eens rust van alles. Ik had Blaine nog niet verteld over wat er gisteren met Bella gebeurd was. Ik maakte me wel echt zorgen voor haar en het kwelde me gewoon, dat ik niet naar haar toe kon.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lizz
    ik glimlach "ja ik wou hem graag maar dan had ik wat langer moeten wachten" ik glimlach en pak verliefd zijn hand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik lach en loop verder.
    'Dus.. Waar wil je heen' zeg ik..


    El Diablo.

    Lizz
    "geen idee eigenlijk, ik wil het niet te laat maken vanavond omdat we morgen een zware dag gaan krijgen. IK ga morgen een nummer zingen" zeg ik zacht met een glimlach. Wetend dat mama het mooi zou vinden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik knik, en kijk haar aan.
    'Huis dan maar'


    El Diablo.

    Lizz
    Ik knik "jou huis? ik ben nieuwsgierig" glimlach ik grinnikend naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik' zeg ik maar ik kwam niet uit mijn woorden. De misselijke gevoel, dat duizeligheid. Heel veel honger, alles bij elkaar moest wel betekenen dat ik zwanger was. 'Ik ben zwanger' zeg ik zachtjes en geschrokken en kijk hem aan. En het ergste nog was, ik wist niet wie de vader was. 'En ik weet niet wie de vader is' zeg ik zachtjes en nog nadenkend. 'Ik ben misselijk, duizelig, heb erge honger' somde ik op, als Kurt me niet geloofde. We moesten voor de zekerheid een zwangerschapstest halen. Ik zag ergens een zwangerschapstest liggen in de badkamer. Ik kon toch niet zwanger zijn!! Ik knipperde met mijn ogen vol ongeloof en voelde me gelijk slecht. Wat zouden Finn en Damian doen, als ze het te horen krijgen? Ze zouden helemaal flippen en ook op elkaar. Ik schaamde me heel erg en ging weer liggen en keerde mijn rug toe naar Kurt. Kurt zou ook wel denken en Blaine. Ze zouden me een slet vinden, dat ik met iedereen sliep. In mijn ogen welden tranen op en ik voelde dat ze naar beneden liepen. Ik voelde me echt klote.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde zijn vraag en mijn wangen werden rood, toen ik dacht aan gisteravond. ‘Het was perfect’ zeg ik verliefd en dromerig over gisteren. Het was echt de mooiste avond uit mijn leven. ‘We hebben echt zeer erg genoten, de details vertel ik je niet, maar het was echt geweldig en perfect’ zeg ik glimlachend. Emily speelde nu met Finn’s shirt en dat was zo schattig. Ik streelde over haar wangetje en ze kirde vrolijk naar me. ‘Zou je het erg vinden, als je nog een kind kreeg’ vroeg ik opeens en kijk hem aan. ‘Je hebt natuurlijk Emily, maar zou je dat willen?’ vroeg ik. Het was zomaar in een ingeving. En ik was gewoon nieuwsgierig om dat te weten.


    One Who Travels A Higher Path.