• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dus waar moet ik Charlynn nu naartoe sturen en wie vind Noralie nou leuk, dat is ook niet echt duidelijk...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ Noralie is gewoon een moeilijk persoon ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Noralie is een vrouwelijke player8D]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Lol, ik bedoelde het niet op die manier :`) En Rafael mag niet zeuren hij loopt heel de tijd weg!

    Maar ik bedoelde dat ze het niet leuk vond dat Delaney en Hayden zo tegen die arme leraar deden :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    (...)[ Ik om vijf uur, maar Anna kan bij Rafael? ]

    [is goed]

    Anna Bailey Miller
    Ik pak mijn spaanse boeken en ga snel naar de les. Ik was te laat omdat ik nog wat vragen had aan de leraar van het vorige vak, maar hij had een briefje voor me geschreven. Als ik bij het lokaal ben klop ik eerst even op de deur en ga dan naar binnen. De leraar werpt me een strenge blik toe. "Miss Miller, u bent te laat" zegt ie tegen mij. "Ja, ik weet het" zeg ik dan en geef hem het briefje. Hij leest het even. "Oke, de volgende keer mag je er niet meer in. Vragen kan je ook buiten de lessen om stellen." Ik kan er ook niks aan doen hoor, denk ik dan. Ik loop verder het lokaal in en ga naast Rafael zitten, het is de enige vrije plek nog in het lokaal.


    [Die leraar moest maar niet over haar jeugd beginnen ;o Kan Hayden bijna antwoorden of is je boekverslag nog niet af ? ;d]

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en sta uiteindelijk toch op van een bankje, de les was eigenlijk allang begon, maarja. Like I give a fuck.. Ik pak mijn tas en loop naar mijn kluisje en pak de boeken van het lesuur wat ik eigenlijk nu heb en hoor dan mijn telefoon afgaan. 'Charlynn Williams' neem ik dan simpel op en herken al snel de stem van mijn vader en luister naar wat hij te zeggen heeft. Na een tijdje als hij klaar is hang ik op en met een simpele 'ciao' en zucht dan en stop mijn telefoon weer in mijn broekzak. Mijn ouders konden weer niet komen, zoals gewoonlijk. Ze hadden beloofd dat ze dit weekend weer even thuis zouden zijn, maar zoals altijd kwam er weer een afspraak tussen en konden ze niet komen, hoelang zou ik ze nu al niet meer gezien hebben, maanden zeker. Mijn humeur was meteen weer verpest en ik moest moeite doen om mijn tranen binnen te houden, maar het lukt wel. Ik haal weer even diep adem en ga recht staan en loop dan naar het vak wat ik nu heb.

    [Dus waar moet ik Charlynn naartoe sturen?!!!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Lol, ik bedoelde het niet op die manier :`) En Rafael mag niet zeuren hij loopt heel de tijd weg!

    Maar ik bedoelde dat ze het niet leuk vond dat Delaney en Hayden zo tegen die arme leraar deden :3]

    [D:
    HAd hij maar niet over haar jeugd moeten beginnen(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    N4I5 schreef:

    [Die leraar moest maar niet over haar jeugd beginnen ;o Kan Hayden bijna antwoorden of is je boekverslag nog niet af ? ;d]

    [ik ben bijna klaar, nog vijf minutjes(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Kan naar Drew en Noralie komen? Die zitten in de wiskunde les te praten over een briefje van Rafael en over het feit dat Drew denkt dat Rafael haar leuk vindt :Y) maar Noralie is een beetje naïef :') En hij legt haar ook wiskunde uit :3



    ZAL IK NIEUW TOPIC OPENEN?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    (...)
    [D:
    HAd hij maar niet over haar jeugd moeten beginnen(;]


    [Dat is echt complete bullshit :Y) want hij begon over haar opvoeding omdat ze zich niet gedraagd en onbeleefd doet :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dat is echt complete bullshit :Y) want hij begon over haar opvoeding omdat ze zich niet gedraagd en onbeleefd doet :P]


    [Als leraren daar over beginnen met Laney dan gaat het over haar jeugd, kan Noralie niet weten want ze is nieuw ;p]

    Hayden Clark
    Ik veeg mijn mond af, door Delaney zat het water nu overal. Ik pak een snoepje en kauw er langzaam op, mijn kaken doen pijn van het lachen. Ik voel gewoon hoe Delaney me van top tot teen bekijkt, ik heb gewoon ogen in mijn zij. Hopelijk bevalt het haar, ik moet er maar beter niet uit zien als een soort van zwerver. De zak wordt steeds leger en leger en ik tuur naar de zak, ik heb honger maar mijn kaken doen echt pijn. Ik kan het niet laten en prop nog een snoepje naar binnen, waarna ik een hele zachte kreun laat. Mijn hele mond tintelt gewoon, te veel suiker in een keer gegeten."Heb jij nooit dat als je zure snoepjes eet en je dan lacht, dat je pijn krijgt in je kaken ?" Delaney zit met haar handen op haar kaken, noch steeds lachend. Ik knik, mijn kaken doen ook pijn. 'Wat gaan we doen?'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rafael Greywood

    De les was al een tijd begonnen, toen Anna binnen kwam. Ze gaf een briefje aan de leraar die zei dat het de laatste keer was. Daarna nam ze plaats naast mij.
    'Hey', zei ik en trok een oordopje uit mijn oor. 'Waar was je?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    [Kan naar Drew en Noralie komen? Die zitten in de wiskunde les te praten over een briefje van Rafael en over het feit dat Drew denkt dat Rafael haar leuk vindt :Y) maar Noralie is een beetje naïef :') En hij legt haar ook wiskunde uit :3



    ZAL IK NIEUW TOPIC OPENEN?]

    [Doe maar, jij hebt de tekst(
    BOEM;]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:37 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."