• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja is prima verlopen (: ik reageer straks moet mi bagage halen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik liet het vochtige doekje over mijn gezicht glijden. Mijn uitgelopen mascara, en tevens ook het enige soort make-up dat ik droeg, was uitgelopen waardoor ik het nu moest afvegen. Mijn ogen waren nog een beetje rood, maar daarom had ik dus nog altijd de nood make-up in mijn tas zitten. Make-up die ik enkel droeg als ik een masker moest dragen en als ik geen vragen wou krijgen. Ik werkte mijn rode ogen weg en liep naar mijn kluisje om mijn boeken van Wiskunde te halen. Ik bood mijn excuses wel een andere keer aan, aan Andrew. Ik voelde me schuldig dat ik zomaar was weggelopen, maar ik wou niet dat hij zomaar zag wat er met me was. Dat zagen zelf mijn vriendinnen niet ! Ik liep het lokaal binnen waarna ik ging zitten, ergens vanachter. Zoals verwacht zat Andrew naast Noralie. Ik maakte mijn blik los van de 2 en keek naar mijn handen die op tafel lagen. Ik zou zo wel horen wat ik zou moeten doen. Of niet. Ach ja, ik was tenminste aanwezig, daar konden ze al maar blij over worden.

    Noralie Anderson
    'Nope, dat klinkt inderdaad niet, wat dacht je van docent Drew? DD,' zeg ik dan en kijk naar hem met een scheef lachje. Ik lach als hij zegt dat hij dan al die liefdesbrieven uit mijn locker moet halen. 'Drew, je bent me er eentje,' zeg ik hem. 'Maar als je die brieven toch al geschreven heb wil ik ze best lezen hoor.' Ik plaag alleen maar. Drew begint dan te vertellen over dat Rafael jaloers zou zijn omdat hij bij me wil zijn. 'Ik kan het begrijpen dat hij jaloers is, want hij zegt zelf dat hij jaloers is aangelegd. Maar Drew, waarom loopt hij dan tot twee keer aan toe weg?' Ik blijf Drew aankijken. Drew vraagt dan aan me of ik het zelf geloof dat het slechts als goedmakertje is, slechts vriendschappelijk. En ik bijt op mijn lip en begin te twijfelen. Zou het echt? Nee. Kom op. 'Yeah right, liefde op het eerste zicht zeker?' En ik kijk hem met een sceptische blik aan. 'Charlynn die begon het ook al van; hij heeft een crush op je blablabla. Maar ik denk dat het inderdaad vriendelijk is. Maar daar kom ik vanavond vanzelf wel achter.' Ik lach als hij een gay handje doet. 'Staat je charmant Drew, moet je vaker doen.' Ik knipoog naar hem. 'En zelf praat ik ook niet zoveel over kleding. Eerder over sport of boeken. Hm, ik klink saai,' merk ik dan met een lachje op. Zelf draag ik altijd alleen een dun laagje mascara en voor de rest niets. Mijn haar daar haal ik een borstel door heen en klaar. Ik leef simpel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'klinkt al beter, maar zeg maar gewoon Drew, dat klinkt toch het beste' zeg ik lachend. Ik grinnik als ze dat zegt en haal mijn schouders op. 'Ooh, ja dan moet ik ze toch maar in je kluisje doen hé' zeg ik lachend. 'Ligt eraan, waarover had je het? Wacht, laat me raden, over dat ik je bijvoorbeeld een rondleiding had gegeven. Dat vond die niet leuk omdat hij dat liever wou doen en daarom is die jaloers en gaat weg' zeg ik simpel en kijk Noralie aan. 'Maar ik dacht dat ik je bijles over wiskunde ging geven en niet over jongens' zeg ik met een knipoog en lach daarna even. 'Ja liefde op het eerste gezicht, maar ja als je daar niet in geloofd, misschien is die nog een keer langs gelopen' zeg ik wat droogjes.'Je zult het inderdaad vanavond zelf wel zien maar ik blijf gewoon bij mijn mening' zeg ik met een glimlach. Ik dacht echt dat die jongen haar leuk vond, ik bedoel alle dingen om het te denken ware der wel. 'Weet ik toch ' zeg ik lachend en doe het nog een keer. 'Dat klinkt helemaal niet saai' zeg ik lachend. Als Delaney binnenkomt glimlach ik even naar haar om vervolgens een vragende blik naar haar te werpen. Ik haal mijn hand even door mijn haar en sla vervolgens mijn wiskunde boek open op de juiste bladzijde.

    [Reageer als ik in de auto zit :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    'Oke, ik zal gewoon Drew zeggen,' zeg ik dan met een toegevend glimlachje. 'Want dat klinkt inderdaad wel het beste.' Ik strijk mijn lok achter mijn oor en een brede glimlach zit op mijn gezicht als Drew zegt dat hij de liefdesbrieven er toch maar in moet stoppen, in mijn locker. En ik knik als antwoord. Drew zegt dat het eraan ligt waarover ik het had. Ik denk na en Drew begint dan te raden. Drew kijkt me aan na zijn gok. 'In de klas ging het over de rondleiding... En toen bleef hij in eerste instantie. En toen vroeg Anna naar het vest van jou. Waarom ik die aanhad. En na het verhaal liep hij weg. Zei dat hij naar het toilet moest en is heel het uur niet meer terug gekomen..' En ik zucht een keer zachtjes. 'En buiten ging het over wiskunde. En toen zei hij dat hij naar de les moest, en toen hadden we nog een kwartier pauze.' Ik bijt op mijn lip en kijk de klas even rond. 'Hm, bijles over jongens en bijles over wiskunde. Het lijkt op elkaar, met beiden heb ik problemen.' Drew maakt een flauw grapje maar ik moet er wel on lachen. Daar kan je me echt mee aan het lachen maken, flauwe grapjes. 'Ik geloof er alleen in, in mijn verhalen.' Drew blijft bij zijn mening. 'Oké, ik zal je wel sms'en na het etentje,' zeg ik dan. 'O, maar dan heb ik wel je nummer nodig. Anders kan het niet.' Ik lach als hij weer een gayhand doet. 'Drew, kappen, ik wil geen buikspieren!' Ik volg Drew's blik als hij naar iets of iemand glimlacht. Het is het meisje dat ik al meerdere malen heb gezien. Ik glimlach ook naar haar en volg dan Drew's voorbeeld en sla mijn wiskunde boek open. 'Okeeeeee,' zeg ik langgerekt. 'Het begint al moeilijk.' Want van wat ik zie begrijp ik echt niets. Cijfers.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Gooooooodmorning! (: ]

    Rafael Greywood

    Toen ik mijn les binnenkwam ging ik in een groepje zitten bij de mensen waar ik normaal gesproken altijd bij zat met Spaans.
    Ik gooide mijn tas op tafel en haalde mijn benodigde spullen eruit.
    Naarmate de tijd verstreek, dwaalden mijn gedachten al snel af naar Noralie.
    Zou ze het briefje al hebben gevonden? Zou ze mijn 06-nummer hebben gezien die ik op de achterkant geschreven had?
    Ik zat een beetje spelletjes te spelen op mijn mobieltje, een iPhone 4S white. Ik heb de iPhone 5 al besteld, maar hij is nog niet binnen. Nee, er is niks mis met mijn iPhone die ik nu heb, maar ik wil altijd het nieuwste hebben, gewoon omdat dat kan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Weet je jacco, dat het bij jou zo duidelijk te zien is dat je Nederlands bent :Y)

    Mobieltje, 06-nummer :Y)

    En whoopwhoop ik heb de 4s maar dan in het zwart (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Oh, nu je het zegt :W HAHA
    Ik had de 4S White, maar hij is stuk, nu heb ik een HTC ChaCha, maar die is zo kut ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Mensen denken van mij nog weleens dat ik Belgisch ben, hier op Q, omdat ik veel Belgische vrienden heb :') en omdat ik vaak, als ik weet dat degene waar ik mee rpg Belgisch is, de Belgische benaming ervoor gebruik :Y) gsm, 04-nummer :Y) lol. Ik zou gewoon telefoonnummer zeggen :3

    Ik heb het niet zo op htc.. Wel op Samsung en Apple ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Vertel mij wat, mijn mobiel nu is echt een hel ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Mmm... Wat zou ik je kunnen vertellen.. Ik heb het koud, 17 muggenbeten en ben hongerig :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Bijdehandje. Ik wil mn loooon ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik en bijdehand? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Nee joh, ik had het tegen die andere die hier is ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf