• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [goodmornig, reageer zo]

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    'Oke, ik zal gewoon Drew zeggen,' zeg ik dan met een toegevend glimlachje. 'Want dat klinkt inderdaad wel het beste.' Ik strijk mijn lok achter mijn oor en een brede glimlach zit op mijn gezicht als Drew zegt dat hij de liefdesbrieven er toch maar in moet stoppen, in mijn locker. En ik knik als antwoord. Drew zegt dat het eraan ligt waarover ik het had. Ik denk na en Drew begint dan te raden. Drew kijkt me aan na zijn gok. 'In de klas ging het over de rondleiding... En toen bleef hij in eerste instantie. En toen vroeg Anna naar het vest van jou. Waarom ik die aanhad. En na het verhaal liep hij weg. Zei dat hij naar het toilet moest en is heel het uur niet meer terug gekomen..' En ik zucht een keer zachtjes. 'En buiten ging het over wiskunde. En toen zei hij dat hij naar de les moest, en toen hadden we nog een kwartier pauze.' Ik bijt op mijn lip en kijk de klas even rond. 'Hm, bijles over jongens en bijles over wiskunde. Het lijkt op elkaar, met beiden heb ik problemen.' Drew maakt een flauw grapje maar ik moet er wel on lachen. Daar kan je me echt mee aan het lachen maken, flauwe grapjes. 'Ik geloof er alleen in, in mijn verhalen.' Drew blijft bij zijn mening. 'Oké, ik zal je wel sms'en na het etentje,' zeg ik dan. 'O, maar dan heb ik wel je nummer nodig. Anders kan het niet.' Ik lach als hij weer een gayhand doet. 'Drew, kappen, ik wil geen buikspieren!' Ik volg Drew's blik als hij naar iets of iemand glimlacht. Het is het meisje dat ik al meerdere malen heb gezien. Ik glimlach ook naar haar en volg dan Drew's voorbeeld en sla mijn wiskunde boek open. 'Okeeeeee,' zeg ik langgerekt. 'Het begint al moeilijk.' Want van wat ik zie begrijp ik echt niets. Cijfers.


    Andrew Justin Cole

    'Oké mooizo, want dat klinkt echt veel beter.' zeg ik lachend. Ze knikt als antwoord en ik grinnik. 'Of zou ik Rafael vragen of die er een paar schrijft?' vraag ik plagerig en grinnik daarna. 'Uhu, jaloers dus zoals je ook al wist, maar een jongen is niet zomaar jaloers hé Noralie, maar ja' zeg ik met een glimlach en haal mijn schouders een beetje op. Echt overtuigen kon ik er nu toch denk ik niet. Ik grinnik even, 'Ik zei toch dat die slecht smoesjes kon verzinnen' zeg ik lachend. 'Hmm, nou volgens mij heb je niet zoveel problemen heb je volgens mij niet met jongens hoor maar ja, superdrew is hier wel om je te helpen' zeg ik weer lachend. Ze lacht om mijn flauwe grapje en ik grinnik even. Ik knik even, 'Ja dat kan, maar misschien geloofd hij er wel in.' zeg ik terwijl ik mijn schouders een beetje ophaal. 'Oké is goed' zeg ik met een glimlach en grinnik daarna. ' Dan wordt dat inderdaad moeilijk' zeg ik lachend en scheur een stukje van het blaadje van mijn schift waar ik gauw mijn nummer opschrijf. Ik geef het aan haar en glimlach. Ik grinnik even, 'Wil je niet zo'n buikje als mij?' vraag ik lachend en doe mijn shirt iets omhoog waardoor je mijn sixpack kan zien. 'Dat staat toch leuk!' zeg ik een beetje nep verbaast en grinnik daarna. Bij meiden stond dat niet echt geweldig.Ik begin te lachen en bekijk de sommen. 'Makkelijk' zeg ik met een grijns en kijk Noralie aan. Ik maak gauw zelf de eerste som en schuif het blaadje dan onder mijn boek zodat ze het niet kan zien. 'Kijk,' zeg ik en begin daarna uit te legen waarna ik ook wat dingen op het blaadje schrijf. 'Dus wat is dan het antwoord?' vraag ik haar.

    [morrrning ^.^]

    Noralie Anderson
    Drew vraagt me plagerig of hij aan Rafael moet vragen om een paar liefdesbrieven te schrijven. Ik geef hem een zachte stomp. 'Als je dat maar uit je hoofd laat Drew,' zeg ik dan. 'Tenzij je vermoordt wil worden. Dan oké, vraag het aan me.' Ik weet zelf ook best wel dat Drew me alleen maar plaagt, maar toch. Het idee.. 'Meisjes zijn ook niet zomaar jaloers hoor,' zeg ik tegen Drew. Maar dan lach ik, 'nee oké. Dat zijn ze vaak wel zomaar.' Drew zegt een ik-zei-het-toch-ding. 'Oke, Drew, stel dat het van hem niet vriendschappelijk is, het etentje, zeg dan alsjeblieft niet een; ik zei het je toch. Want als het niet vriendschappelijk is voel ik me ontzettend naïef.' Drew zegt dat ik volgens hem niet zoveel problemen heb met jongens. 'Niet? Het begon vanochtend met Hayden, volgens Charlynn tenminste. Nu Rafael. Dat lijken me dan toch wel problemen. Op z'n minst twee.' Aangezien ik niet weet wat ik er mee aan moet en ik ook niet weet wat ik moet geloven. 'En superdrew klinkt wel goed,' zeg ik dan met een flauw glimlachje. En zo had ik het nog niet bekeken, dat het kan zijn dat Rafael er wel in geloofd. 'Mm, misschien, misschien niet.' Drew geeft me een blaadje met zijn nummer en ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik zou het ook meteen in mijn mobiel kunnen zetten weet je,' zeg ik. Ik pak mijn mobiel erbij en maak een nieuw contact aan. Drew. En dan zijn nummer erbij. Ik neem niet de moeite om Andrew te typen, want voor mij is hij gewoon Drew. Ik kijk dan nog een laatste keer naar het blaadje van Rafael. Wacht eens even. Ik kijk beter en zie dan een telefoon nummer. Zijn telefoon nummer. 'Hm,' mompel ik dan. Ik zet het er maar gelijk in. 'Even Rafael een whatsapp sturen dat ik mee ga vanavond,' zeg ik tegen Drew.
    Hee Raf,
    heb je briefje gekregen, ik neem je aanbod graag aan. Kom je me dan ophalen vanavond?
    X N.

    Ik ben altijd te lui om mijn hele naam te typen. En zo weet hij ook wel dat ik het ben. Dan richt ik me weer op Drew. Drew vraagt of ik niet zo'n buikje wil als hem en als hij zijn shirt omhoog doet fluit ik een keertje. 'Looking good,' zeg ik dan, voordat ik er erg in heb. Een heel licht blosje verschijnt op mijn wangen als ik merk wat ik gezegd heb. Ik praat er snel overheen, 'Nope, zo'n buik wil ik niet. Dat staat gewoon niet bij meisjes.' Dan begint Drew aan wiskunde en mijn ogen worden groot zo makkelijk en snel hij dat doet. Hij schuift het blaadje weg zodat ik het antwoord niet kan zien. Damn. Maar Drew helpt me met de som. Stap voor stap. En het lijkt zowaar een iets mindere warboel voor me. Drew vraagt wat het antwoord is. '42?' Vraag ik aarzelend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Ping'
    Iedereen keek ineens mijn richting op, door het geluidje wat mijn mobieltje maakte.
    Fuck, waarom vergeet ik dat ding dan altijd op trillen te zetten?
    'Rafael, geef maar hier', zei mijn lerares.
    'Nee', zei ik en zette hem op trillen.
    'Ah, kom op', zei ik toen ik haar voor me zag, klaar om mijn mobieltje in te nemen.
    'Oke, voor één keer'
    De lerares draaide zich om en ging verder met haar uitleg.
    Snel pakte ik mijn mobieltje weer en keek van wie het app'je was.
    Onbekend nummer.
    Hee Raf,
    heb je briefje gekregen, ik neem je aanbod graag aan. Kom je me dan ophalen vanavond?
    X N.

    Mijn mondhoeken trokken omhoog, een warme gloed schoot door mijn lichaam.
    Zei ze nou dat ze mijn aanbod aannam?
    Ik las het berichtje twee, misschien wel drie keer opnieuw.
    Ik kon echt een gat in de lucht springen, zo blij dat ik was.
    Oke, is goed! Dan zie ik je rond half acht? X
    Kort maar krachtig, toch? Moet er nog meer bij? Niet erg zeker van mijn zaak drukte ik op 'verzenden'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Rafael is echt cute (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Ik weet het :W ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Delaney Marie McClain.

    Met een verwarde gezichtsuitdrukking keek ik naar de sommen op het bord. Letters hoorden toch niet in Wiskunde ? Ik zuchtte hard en liet mijn stylo neervallen. Fuck this. Ik nam mijn iPhone op en opende een nieuw bericht. Mijn vingers bleven boven het toetsenbord hangen. Zou ik dat nu wel doen ? Hij was degene die een fout had gemaakt, niet ik, dus hij was degene die zijn excuses zou moeten aanbieden. Bijtend op mijn lip staarde ik naar het schermpje en zuchtte nogmaals. Ik tikte het scherm weg en legde mijn iPhone terug weg. Na 5 minuten nam ik hem toch weer op en opende, opnieuw, het scherm voor een nieuw bericht.
    John;

    Je kan maar beter een goede reden hebben om weg te lopen vanme, ik bel je nog wel, je krijgt 1 kans.


    Hij had maar 1 uur geleden gebeld, dus het kwam niet al te erg over. Ik legde mijn iPhone terug weg en stak mijn hand op. De leraar wees me aan en wachtte op mijn vraag.
    "Waarom zitten er letters in die oefeningen ?".

    [ Zou ik UGG's kopen? ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ze worden toch verpest door de sneeuw :3 dus ik zeg nee :3 maar dat kan ook gewoon komen doordat ik van sneakers houd en totaal niet van ugg's :Y)

    Maar als jij het wil ^.^ why not?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Omdat ze best duur zijn, en ik wil ook nog een vest van Hollister kopen, dus moet even een keuze maken, want als ik beide koop, kan mijn budget het niet aan :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hollister _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Heeeeeeuj, ik ben in de Hollister in Londen geweest, heeeeuj _O_ ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ben in Amerika in de Hollister geweest _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Londen is veel leuker ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    [Niet om irritant te doen, maar jullie spammen het gehele topic, hou zulke gesprekken in gastenboek ofzo]