• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik denk dat Charly en ik gewoon de types zijn die over elk ding zowat anders zullen denken, maar zonder ruzie. 'Hm, misschien, misschien niet. Laten we het erop houden dat te veel buikspieren sowieso niet sexy zijn. Zowel bij meisjes als bij jongens.' En ik grinnik kort. Dan vraagt ze hoe laat het is en ik kijk even op mijn horloge. 'Het is bijna tijd, over een paar minuten gaat de bel. En dan heb ik Wiskunde met Drew. Ik weet niet wat jij hebt?' En ik kijk haar even aan. 'Anyway, ik ga er vandoor, moet nog langs mijn locker. Zie je later!' En dan loop ik weg de school weer in naar mijn locker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Onwennig trok ik wat aan mijn kleren. Kijk, de meeste mensen vonden het nodig dat mensen je aankeken als je bij hen was of tegen hen praatte, maar ik voelde me er gewoon enorm onwennig bij. Ik prutste wat aan mijn armbandjes en keek naar mijn handen. Akward. Met een zachte zucht keek ik terug rond en knipperde een paar keer met mijn ogen. Ik stond op en keek even rond.
    "Sorry, ik, ik voel me niet zo goed, ik ben even naar de wc". Ik vluchtte naar binnen en liep het wc-hokje in. Een paar tranen vielen over mijn wangen waarna ik die bruut wegveegde. Het was toch maar alleen omdat John me dit had aangedaan. Ik had wel gedaan alsof het me niet kon schelen, alsof ik er niets om gaf, maar dat was wat ik altijd deed. Ik liep de wc's terug uit en liep regelrecht naar het muziek lokaal. Ik stelde mijn camera op zodat ze de gehele piano konden zien en mezelf. Ik zou nog wel beelden van dichterbij maken ook, maar die deed ik dan wel thuis, dat was het leuke aan de filmpjes. Ik zette de partituur van 9 Crimes voor mijn neus en begon te spelen.

    15]Iemand Charlynn meeten?![/15] [10](Is wel duidelijk zo denk ik) ;P[/10


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zullen we de les weer laten beginnen? ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vindt het goed]

    [Ach 1 stemt in. Goed genoeg :Y)]

    Noralie Anderson
    Ik loop snel naar mijn locker en hoor dan de bel gaan. Ik mompel een 'shit' en doe snel de cijfer code en pak mijn wiskunde eruit. Er valt een briefje uit mijn locker die ik ook in mijn tas stop. Daar kijk ik wel naar bij wiskunde. Locker dicht en nu mijn lokaal vinden. Ik zucht, ik had aan Charly moeten vragen waar ik heen zou moeten voordat ik naar mijn locker ging. Ik denk even na. En begin dan op goed geluk te lopen. Ik kijk naar het lokaal nummer waar ik eindig en kom tot de verrassende conclusie dat ik het goede lokaal heb. Op tijd. Ik stap naar binnen en neem dan plaats aan een tafel. Wiskunde. Het vak dat ik haat. Ik pak mijn spullen erbij en kom dan het briefje weer tegen. Ik kijk ernaar. Misschien een grap? Hoe komt het in mijn locker terecht?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk haar na terwijl ik op mijn lip bijt. Wat was er aan de hand? Ik snapte het niet, maar ik denk dat ze nu alleen wil zijn anders zou ze niet weglopen. Op dat moment gaat de bel en ik loop gauw richting mijn lokaal. Ik glimlach als ik Noralie zie zitten en ga gauw naast haar zitten. 'Zo, klaar voor wat hulp bij wiskunde' zeg ik lachend en kijk eraan. Ik pak ondertussen mijn boeken uit mijn tas en leg mijn tas daarna op de grond. 'Oeh een liefdesbrief gekregen?' vraag ik lachend als ik het briefje in haar handen zie. Ik kijk even om me heen door de klas en daarna weer naar Noralie

    Noralie Anderson
    Ik kijk op van het briefje als ik naast me geluid hoor. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, het is Drew. Hij vraagt lachend of ik klaar ben voor wat hulp bij wiskunde en ik knik dan. 'En als ik het nog steeds niet snap, na jouw uitleg, dan heb ik altijd nog iemand die me hulp heeft aangeboden,' zeg ik glimlachend. Dan kijkt hij naar het briefje in mijn handen en vraagt, 'Oeh een liefdesbrief gekregen?' Ik lach kort en zeg dan, 'Ik heb het nog niet gelezen, ik dacht eigenlijk dat het misschien een grap zou zijn.' En ik haal simpel mijn schouders op. Ik vouw het briefje dan open.
    Lieve Nora,
    Ik weet dat ik een beetje idioot deed vandaag, daarom wil ik het goed maken.
    Wat dacht je van een etentje vanavond, op mijn kosten?
    X Rafael

    'Het is van Rafael,' zeg ik dan. En ik laat het briefje ook aan Drew lezen. 'Hij was degene die me hulp aan had geboden voor wiskunde. En me ook een rondleiding had aangeboden. Maar die heb ik beiden afgeslagen omdat ik al van jou een rondleiding binnen heb gekregen, en Hayden een rondleiding buiten. En ja, mijn wiskunde hulp zit al naast me. Alleen hij liep toen weg.. Midden in de les. En hij zei, toen ik ernaar vroeg, dat hij gewoon iets goeds voor me wilde doen.. Omdat ik nieuw ben. Dus ik zeg maar ja tegen het etentje.' En ik glimlach dan naar Drew.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Àndrew Justin Cole

    Ik kijk haar nep verontwaardigd aan. ' Dus je hebt me eigenlijk al een beetje vervangen? Ik ben een hele goede leraar hoor dus zeg die maar af' zeg ik daarna en lach even. 'Een liefdesbrief is geen grap hoor' zeg ik lachend. 'Ow Rafael' mompel ik. Die kende ik wel een beetje. Ik lees het briefje even door en grinnik. Ik luister naar haar uitleg en knik dan. 'Dat klinkt alsof die een beetje jaloers is' mompel ik en bijt op mijn lip. 'Nou als je ja zegt dan wens ik je maar veel plezier vanavond' zeg ik met een glimlach. 'Trouwens hij kan slecht smoesjes verzinnen' zeg ik lachend. Geloofde ze dat nou echt, dat die iets wou doen omdat ze hier nieuw was op school, die jongen vond haar waarschijnlijk gewoon leuk, dat etentje was alleen maar nog een teken. Ik denk dat die jongen echt blij is als die te horen krijgt dat ze ja heeft gezegd. 'Ow ik zou alleen wel even wat anders aandoen, of je moet uit eten willen met mijn shirt aan' zeg ik lachend. Ik wist toch wel dat ze dat ging doen maar dat maakte me niet zoveel uit.

    Noralie Anderson
    Hij kijkt me nepverontwaardigd aan zegt dat ik Rafael maar moet afzeggen aangezien hij een hele goede leraar is. 'Oke.. Meester,' zeg ik dan. En ik kijk naar hem en schiet in de lach. 'Meester Drew.' Het klinkt belachelijk. 'En nee, ik heb je niet een beetje vervangen, Rafael bood het aan en ik vond het niet leuk als ik weer een aanbod van hem zou moeten afwijzen. 'Nee ik snap ook wel dat een liefdesbrief geen grap is, maar kom op. Ik ben net drie uur en een pauze hier op school. Een beetje snel voor liefdesbrieven, vindt je ook niet?' Zeg ik dan en kijk hem aan. Hij grinnikt als hij het briefje leest. Drew mompelt dat het klinkt alsof Rafael jaloers is en ik zie hem op zijn lip bijten. 'Hij zei dat zelf al, dat hij jaloers is aangelegd. Alleen ik begrijp het niet echt. Er zijn toch zat andere dingen waarbij ik hier op school nog hulp kan krijgen. Maar goed.' Drew wenst me veel plezier vanavond en ik knik, 'Dank je,' zeg ik. 'En het is gewoon vriendschappelijk. Zoals het briefje zegt, een goedmakertje voor vanmiddag. Nothing more, nothing less.' Dan zegt Drew lachend dat Rafael slecht smoesjes kan verzinnen en ik kijk hem vragend aan. 'Hoe bedoel je?' Vraag ik hem. En ik lach als hij zegt dat ik dan wel wat anders moet aantrekken. 'Ja, dat ben ik ook wel van plan ja. Gewoon een simpel jurkje ofzo.' Dan houd ik me in. 'Laat maar zitten over die kleding. Je bent een jongen, dat is niet interessant voor je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Justin Cole

    Ik schiet in de lach als ze me meester noemt. 'Dat klinkt echt niet' mompel ik. 'Oké dan'zeg ik met een glimlach. Ik trek een pruillip. 'Ow dus nu moet ik al die liefdesbrieven weer uit je kluisje gaan halen' zeg ik zo serieus mogelijk maar schiet daarna in de lach. 'Maar het is inderdaad best wel vroeg voor een liefdesbrief ja' zeg ik lachend. 'Nou ik zou het je uitleggen, hij is jaloers omdat die niks voor je kon doen en zo dus niet bij je kon zijn en aangezien andere jongens je daarmee al geholpen hebben is hij jaloers omdat hij dat liever wou doen om bij je te zijn. Hij kan je inderdaad nog met zat dingen helpen maar daar zou die wel niet aan geacht hebben' zeg ik met een glimlach. 'Jaja vriendschappelijk' mompel ik en schud even lachend mijn hoofd. 'Nou je gelooft toch zelf niet, dat die je wilt helpen met een etentje en dat die het goedmaakt daarmee? dat gewoon vriendschappelijk? Ach, die jongen vindt je gewoon leuk' zeg ik lachend. 'hoezo interesseert me dat niks?' vraag ik nep verbaast. 'Weet je wel niet hoe belangrijk kleding is' zeg ik en doe een gay handje. Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Nee maar kleding is wel een beetje belangrijk maar niet echt om over te praten' zeg ik lachend.

    [Moet gaan, ga naar het vliegveld ^.^ kom morgen pas weer online! Baayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [okee, doeeiii]

    [Ik ben geland (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mooi, fijne reis gehad?]