• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Okay, klinkt wel leuk, ik ken hem in ieder geval niet.' Ik zakte wat onderuit waardoor Caitlynn beter tegen me aan kwam te liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Een tijdje blijven we zo stil naar het beeld kijken, maar als er wordt gekust besluit ik het initiatief te nemen. Ik draai me om en druk mijn lippen zachtjes op de zijne. Mijn hand leg ik op zijn wang en ik strijk met mijn duim er overheen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijns klein waarneer ze haar lippen op die van mij drukt, zachtjes trek ik haar bij me op schoot. Ik lik over haar onderlip heen, en wacht op haar toestemming. Mijn handen plaats ik op haar heupen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik open mijn mond bijna automatisch en mijn tong glijd naar binnen. Bij elke aanraking van die van Harry voelt het alsof er een klein schokje door mijn lichaam gaat. Maar het voelt fijn. Mijn andere hand glijd naar zijn torso, en ik voel door zijn t-shirt heen de lichte blokjes die zich daar bevinden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze opent haar mond, en onze tongen vinden elkaar, waarna ze een liefdesspel spelen. Haar hand glijd zachtjes richting mijn borstkas en een kleine kreun kan ik niet tegen houden. Met mijn eigen handen ga ik voorzichtig onder haar t-shirtje, en streel haar rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik kreun ook zacht, en maak een rare draaibeweging waardoor hij boven me komt te hangen. Ik maak me even los uit de kus en staar hem voor een paar seconden verlangend aan, waarna ik mijn lippen - dit keer iets wilder - weer op de zijne plant.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felicia Williams
    Mijn hoofd schoot omhoog toen hij dat vroeg en ik zette voorzichtig weer een stapje naar voren. Ik wist dat ik de eerste stappen zou moeten nemen, want Liam zou dat nooit doen.
    'Whatever you like Payne.' zei ik zachtjes en ik legde 1 hand op zijn wang, en de andere op zijn borstkas. Zijn hartslag tikte tegen mijn hand toen ik zachtjes mijn lippen op die van hem drukte. Mijn duim streek over zijn wang en ik drukte me dichter tegen hem aan. Mijn tong gleed zacht over zijn onderlip, ik wilde dit, met Liam en niemand anders.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.
    Met een rare beweging weet ze ons om te krijgen, zodat ik nu boven haar hang. Licht hijgend kijken we elkaar aan, waarna Caitlynn ruw, maar toch zachtjes, haar lippen weer op die van mij drukt. Gelijk open ik mijn mond, en onze tongen vinden elkaar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Weer de schokjes. Mijn handen weten niet waar heen te gaan, dus glijden overal heen. Zijn been, zijn rug, zijn nek, zijn haar, ga zo maar door. De film kan me niks meer schelen en mijn aandacht is volledig gericht op Harry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Het leek wel alsof haar handen overal waren, meerdere kreunen verlieten mijn mond. Zachtjes gleed ik met mijn handen onder haar t-shirt, en streelde haar rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik voel zijn handen weer onder mijn shirt en kippenvel glijd over mijn lichaam. Ik begin zachtjes zijn six-pack te strelen, en kreun af en toe zachtjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Voorzichtig zette ze een stapje naar voren en ik keek haar aan.'Whatever you like Payne.'zei ze zachtjes en legde 1 hand op mijn wang en de andere op mijn borstak ,waar je vast mijn hart overuuren voelde maken toen ze zacht haar lippen op de mijne drukte.Haar duim wreev zacht over mijn wand en ze drukte zich dichter tegen me aan,mijn handen sloeg ik om haar middel heen en gewillig zoende ik haar terug.Haar ton streek over mijn onderlip vragen om toestemming die ik haar direct haf door mijn mond lichtjes te openen.onze tongen verkenden elkaars mond en speelden een spelletje met elkaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    Zachtjes streelt ze met haar handen mijn borstkas, en een kreun verlaat mijn lippen. In een kleine seconde heb ik haar t-shirt uitgetrokken, en begin kleine kusjes in haar nek te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik grijns licht tegen zijn lippen aan. Ik sluit genietend mijn ogen als ik kusjes in mijn nek voel. Ik trek met een hand zachtjes aan de rand van zijn shirt, maar maak geen aanstalten om die uit te trekken. Die mogelijkheid zou zich nog wel voor doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felicia Williams
    Hij opende zijn mond voorzichtig en onze tongen speelden een spelletje met elkaar. Zijn armen waren om mijn middel geslagen en mijn hand zakte van zijn borst naar zijn buik. Ik voelde door zijn shirt dat hij een strakke buik had en ik beet even plagend op zijn onderlip nadat ik mijn tong weer terug getrokken had. Ik drukte nogmaals mijn lippen op die van hem en liet hem toen los.
    'Zo goed?' vroeg ik toen ik Liam aankeek en op mijn lip beet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.