• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    caitlyn.
    Ik kerk, ietwat angstig nasr de dvd. Ik pskte hem toch masr aan, waarna ik m in de recorder gooide en op play drukte.ik nestelde me o de bank tegen Harry aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Liam Payne
    'Ik hou van je' fluisterde ze zachtjesIk kreeg kippefel ervan,het klonk net echt.Ze drukte ook een kuje in mijn nek "Ik hou ook van jou."fluisterde ik terug en voelde dat ze zicht dichter tegen me aan trok.Automatish legde ik mijn hoofd in haar nek.Ik meende het ook echt,maar van haar was het vast voor de soap.Ik wilde haar niet loslaten,maar ik ging wel moeten of de roddels gaan een ronde doen.


    Felicia Williams
    Ik voelde hoe hij zijn hoofd in mijn nek legde en ik zuchtte even. Het voelde zo fijn met hem, maar ik wist dat we voorzichtig moesten doen, de papparazzi en de medespelers zouden er zo achter komen en het zou makkelijk in de media komen. Dat was natuurlijk niet goed voor Liam's reputatie. Ik liet hem los en zette voorzichtig een stapje achter uit. 'Dan komt er nog een romantische kus en dan is de scène klaar.' zei ik zachtjes toen ik blozend naar mijn schoenen keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.
    Ik sloeg mijn arm om Caitlynn heen, waarneer ze tegen me aan kwam zitten. Volgens mij was ze niet zo'n hele erge fan van horrorfilms...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Zodra de film begon was ik al wat zenuwachtig, en wanneer de eerste grote schrik komt verberg ik me in Harry's armen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ze liet me spijtig genoeg los.Ik zuchtte licht.'Dan komt er nog een romantische kus en dan is de scène klaar.'zei ze zachtjes en keek naar haar schoenen.Ik bloosde licht en keek ook wat naar beneden."W-Wil je die ook oefenen?"komt er uit mijn mond.Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan.Het was al eens mis gegaan vandaag,en ik wilde dat probleem niet opnieuw.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    Ik grinnikte zachtjes, waarneer Caitlynn zich van schrik in mijn armen verbergt. 'Vind je het zo eng?' Opzich zijn deze films gewoon leuk, hoe die mensen worden opgesneden, al dat bloed dat eruit druipt. Heerlijk.

    [Ik denk precies zo over horrorfilms! Hehe. I love it. c:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Ja! Ik ben niet zo'n fan van bloed en zombies en dat soort dingen.' zeg ik. 'Maar jij maakt het minder eng.' zeg ik op een zachtere toon.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlach naar haar, en druk een kusje op haar kruin. 'Zullen we dan gewoon een andere film kijken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Wat wil je dan kijken, een seksfilm?' zeg ik sarcastisch. Oeps. Ja Caitlynn, slim om dat tegen deze jongen te zeggen. Super slim.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde. 'Alleen als je diet hebt,' en ik wiebelde met m'n wenkbrauwen. 'Nee, hoor, maar heb je niets romantisch ofso?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik knikte en rommelde wat in het laatje. Vervolgens hield ik triomfantelijk een dvd in mijn hand. Volgens mij de meest romantische film in dit huis. Ik haalde de horror er uit en deed deze er in. Drukte op play, en ging weer bij Harry zitten. 'Beter.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik volgde alle handelingen van Caitlynn, totdat ze weer bij mij terug op de bank zat. 'Beter.' Glimlachte ze. 'Misschien,' grijnsde ik. 'Welke film heb je erin gedaan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [uhm, weet zo geen een XP ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [uhm, weet zo geen een XP ]


    [Ik kijk ook nooit romantische films. xd Maar zoek het op bij google? Lol.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    'My week with Marilyn. Weet zelf niet precies waar het over gaat, maar ik weet wel dat het de meest romantische film uit dit huis is.' zei ik glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.