• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik gromde, waarneer ze geen aanstalten maakte om mijn t-shirt uit te doen. Gemeen grijnsde ik naar haar, waarna ik mijn lippen weer in haar nek zette, en zachtjes begon te bijten en te zuigen. Zodat ze een fantastische zuigzoen kreeg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Haar hand zakte van mijn bortskas ,naar mijn buik en ze beet plagerig op mijn onderlip nadat ze onze kus verbroken had.Ze drukte nog eens kort haar lippen op de mijne en liet me toen los.'Zo goed?' vroeg ze en keek me lipijtend aan ik glimlachte licht en boog me wat naar haar toe."Dat was fantastish."fluisterde ik in haar oor en ik beet ook even op mijn lip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caitlynn Millers
    Nu hij een zuigzoen begon te zetten kon ik me niet meer inhouden, en ik kreunde een paar keer luid. Ik haalde in een wilde beweging zijn shirt over zijn hoofd en kuste hem verlangend op zijn lippen. Vervolgens zette ik bij hem ook een zuigzoen. Als ik daar mee klaar ben kijk ik hem weer aan, terwijl ik op mijn lip bijt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde waarneer ze toch mijn t-shirt uittrok, en zelf bij mij een zuigzoen maakte. Een kreun rolde over mijn lippen. We keken elkaar aan, terwijl ze op haar lip beet. Wat me alleen maar meer opwond. Verlangend drukte ik mijn lippen weer op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Felicia Williams
    'Dat was fantastisch' fluisterde hij in mijn oor en hij keek me lipbijtend aan. Ik kon er nooit tegen als jongens dat deden, en vooral niet nu Liam het deed.
    'Jij bent fantastisch Liam.' zei ik per ongeluk. Ik wist niet hoe hij zou reageren, vorige keer was hij boos het bos ingerend omdat het hem aan Leona deed denken. Maar dit was alsnog de waarheid, en als hij dat niet aan kon, dan had ik pech denk ik..
    'Echt.. Je bent geweldig.' zei ik nogmaals zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    'Jij bent fantastisch Liam.' zei ze en ik bloosde licht.Ik beet zelf ietje harder op mijn lip.'Echt.. Je bent geweldig.'zei ze nog eens zachtjes.Het deed me weer denken aan Leona ,maar Alleen leek het van Felicia echt."Dat ben jij ook Felicia."zeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caitlynn Millers
    Hij lag gedeeltelijk op mij, maar omdat ik toch een stuk kleiner was voelde ik de bobbel in mijn bovenbeen prikken. Grijnzend maakte ik me los. 'Je bent makkelijk te krijgen, wist je dat? Ik weet hoe ik je moet bespelen.' ik gleed met een vinger over de bobbel. Mijn mond gaat naar zijn oor. 'Je weet het.' fluister ik hees en ik bijt zacht op zijn oorlel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik mis Y0L0...]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    sweetteen schreef:
    (...)

    Cicaro Amare Dorado

    'doe je voorzichtig' zei de serieuze man tegen Louis 'tuurlijk, anders ga ik zo hard in zijn oor gillen dat hij mij wel neer moet zetten' antwoordde ik de man en zei daarna tegen Louis: 'naar jouw auto, anders weet ik niet wat ik straks moet zeggen en dat gaat niet goed komen, en snel lopen anders ga ik ook gillen.' Ik merkt dat ik het leuk vond als Louis mij optilde en mij overal naartoe bracht.


    Louis William Tomlinson

    Ik knikte op de vraag van de man en grijnsde licht om wat Cicaro zei. Ze was nou niet echt in de positie om te dreigen, zo binnen mijn kietel-gebied. 'Ik zou niet zo gaan dreigen, als ik jou was,' mompelde ik en ik wandelde dan ook rustig richting de auto. Daar aangekomen zette ik haar weer neer en wiebelde met mijn wenkbrauwen.
    'Mooi hè?' zei ik doelend op de mooie Porsche. Ik opende de auto en pakte het script van de achterbank. Soms gooide ik teveel met spullen, maar ja, bij een script kon dat niet echt kwaad.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    'Je bent makkelijk te krijgen, wist je dat? Ik weet hoe ik je moet bespelen.' Mompelde ze zacht, waarna ze met haar vinger over mijn opkomende erectie gleed, ik kreunde zacht. 'Je weet het.' Fluistert ze daarna hees in m'n oor, en ze bijt zachtjes in mijn oorlel. Een gefrustreerde kreun verlaat mijn mond. 'Dat is allemaal jou schuld,' mompel ik schor. 'Je moet gewoon niet zo mooi zijn,' waarna ik na haar glimlachte, en mijn lippen weer op die van haar drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Xerces schreef:
    [ik mis Y0L0...]


    [Sorryknorry! Ik zal al even zeggen dat ik de komende twee weken wel zal reageren, maar waarschijnlijk niet veel, want ik heb het deze week heel druk en volgende week toetsweek....]

    Xerces schreef:
    Tarid Heilo
    Grijnzend nam Niall mijn hand aan terwijl hij 'Nice to meet you too,' zei. Ik zag ook een knipoog gaf. 'Waarom ben je zo laat?' vroeg hij me. ‘Nou,…’ begon ik. ‘Ik had hiervoor een baan waarvoor je niet zo vroeg hoeft op te staan en ik was vergeten mijn wekker eerder te zetten, slim hé?’


    Niall James Horan
    'Nou, Ik had hiervoor een baan waarvoor je niet zo vroeg hoeft op te staan en ik was vergeten mijn wekker eerder te zetten, slim hé?' Ik moest glimlachen door haar enthousiaste manier van vertellen en ik werd helemaal vrolijk.
    'Slimpie. Wat deed je voor werk? Ook een soap of iets dergelijks?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Huiswerkmaken en dan vervolgens opnieuw de afgelopen weken herhalen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [MadeByHades ---> Eenhoornpoep]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn
    Uk morrelde aan zujn broeksknoop, en had die na een tijdje los. Bij het uutrekken ga ik expres even iver de strakgespannen stof. 'daar kan ik niks aan doen.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn begon aan m'n broeksknoop, en waarneer ze die open had trok ze langzaam me broek uit en gaat ze expres langs m'm boxer. 'Daar kan ik niks aan doen.' Zegt ze dan. Ik kijk haar verontwaardigd aan. 'Nee, tuurlijk niet...' Gefrustreerd trap ik m'n broek verder uit, en duw daarna mijn onderlichaam tegen die van haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you