• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik kijk hem even quasi-boos aan als gijzelt dat ik little ben. 'Ik ben niet little!' zeg ik dan ook quasi-boos, maar grinnik dan toch en druk dan weer mijn lippen in zijn nek. 'Ik pas wel op.' mompel ik dan zwoel in zijn oor en ga weer verser met kusjes in zijn nek te drukken en zuig soms zacht de huid omhoog en als hij dan kreunt grijns ik tegen zijn huid aan, gevonden. Dan gromt hij even en voor ik het weet lig ik weer onder en voel dan zijn lippen in mijn nek en sluit even mijn ogen en als hij stopt kijk ik hem aan en hij zegt dat hij maar beter weer de leiding kan nemen en ik grinnik even. En voel dan zijn lippen vol passie op de mijne en zoen hem gewillig terug en laat mijn armen weer rond zijn nek glijden. Dan zegt hij weer little princess ik ik kijk hem weer quasi-boos aan terwijl mijn armen nog steeds rond zijn nek hangen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij probeert het op mij af te schuiven en ik antwoord dan half mompelend half kreunend, omdat hij een kus drukt op mijn gevoelige plekje, 'Het ging hier over jou, niet over mij.' Ik kijk hem aan en dan zegt hij zacht ik hou van je. Zijn handen omvatten lieflijk mijn gezicht en hij drukt zijn liefkozende lippen op die van mij. Ik kus hem teder en gewillig terug en mijn handen liggen op zijn borstkas en ik geniet van dit moment. Van dit moment samen met Josh.


    Joshua Gayle
    'Maar ik heb het nu over jou.' zeg ik dan grijnzend en druk weer een kusje op haar zwakke plekje en grinnik weer en kijk haar aan en druk dan mijn lippen weer liefde vol op de hare en mijn handen omvatten nog steeds zacht en voorzichtig haar gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wacht op de bus :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Leuk.... XD ik woon 2min van school af ofzo, dus ik hoef pas straks te vertrekken met de fiets.. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Dan weet ik spontaan niet meer waar we het over hebben,' zeg ik met een lach en kijk hem aan. Hij drukt dan weer een kus op mijn zwakke plek en ik kreun zachtjes. Er trekt een lichte rilling door me heen. 'Het kan aan mij liggen maar volgens mij wil jij gewoon nu al meer.' Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik sla mijn armen om zijn nek en trek hem, zo mogelijk, nog dichter tegen me aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vanaf me vader niet :3 moeder wel. Maar die zit nu nog in Egypte (cat) die komt morgen pas terug :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Dan weet ik spontaan niet meer waar we het over hebben,' zeg ik met een lach en kijk hem aan. Hij drukt dan weer een kus op mijn zwakke plek en ik kreun zachtjes. Er trekt een lichte rilling door me heen. 'Het kan aan mij liggen maar volgens mij wil jij gewoon nu al meer.' Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik sla mijn armen om zijn nek en trek hem, zo mogelijk, nog dichter tegen me aan.


    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en kijk haar aan. 'Je wilt niet weten hoe graag.' zeg ik dan extra hees in haar oor en laat dan mijn handen naar haar heupen glijden en laat ze daar rusten en druk dan weer mijn lippen op die van haar en bijt speels in haar onderlip en grijns dan even tegen haar lippen en trek haar ook dichter tegen mij aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer! :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij kent mijn zwakke plekken en dat haat ik. Zowel op gebied van lust als angst. Hij praat namelijk in mijn oor, waar ik ook niet tegen kan, maar het hese maakt het nog gekmakender. En als finishing touch ook die tekst. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en bijt speels op mijn onderlip en ik grom daarom heel zachtjes. 'Tell me or show me,' zeg ik tegen zijn lippen aan. Nog als een opmerking op dat hij zei dat ik niet wil weten hoe graag. 'Cause I wanna know.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij kent mijn zwakke plekken en dat haat ik. Zowel op gebied van lust als angst. Hij praat namelijk in mijn oor, waar ik ook niet tegen kan, maar het hese maakt het nog gekmakender. En als finishing touch ook die tekst. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en bijt speels op mijn onderlip en ik grom daarom heel zachtjes. 'Tell me or show me,' zeg ik tegen zijn lippen aan. Nog als een opmerking op dat hij zei dat ik niet wil weten hoe graag. 'Cause I wanna know.'


    Joshua Gayle
    Ik grijns. 'Dus je wilt zien hoe graag?' vraag ik dan met een uitdagende grijns en druk dan weer mijn lippen in haar nek en laat een hand naar haar borst glijden die in zacht begin te strelen en begin nu kusjes omlaag te drukken langs haar hals, naar haar borst en als ik daar eenmaal aankom begin ik er kusjes rond te drukken en ontwijk extra om haar te plagen haar tepel. Dan uiteindelijk ga ik er toch naartoe en begin er zacht op te sabelen en bijt er soms even zacht plagerig ik en mijn andere hand streelt nog steeds haar andere borst en knijpt soms ook plagerig in haar tepel en ik kijk haar aan met een speelse blik in mijn ogen. Met mijn andere hand streel ik dan de binnenkant van haar bovenbeen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik kijk hem even quasi-boos aan als gijzelt dat ik little ben. 'Ik ben niet little!' zeg ik dan ook quasi-boos, maar grinnik dan toch en druk dan weer mijn lippen in zijn nek. 'Ik pas wel op.' mompel ik dan zwoel in zijn oor en ga weer verser met kusjes in zijn nek te drukken en zuig soms zacht de huid omhoog en als hij dan kreunt grijns ik tegen zijn huid aan, gevonden. Dan gromt hij even en voor ik het weet lig ik weer onder en voel dan zijn lippen in mijn nek en sluit even mijn ogen en als hij stopt kijk ik hem aan en hij zegt dat hij maar beter weer de leiding kan nemen en ik grinnik even. En voel dan zijn lippen vol passie op de mijne en zoen hem gewillig terug en laat mijn armen weer rond zijn nek glijden. Dan zegt hij weer little princess ik ik kijk hem weer quasi-boos aan terwijl mijn armen nog steeds rond zijn nek hangen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn
    Ik grinnik even en trek de dekken verder over mijn naakte lichaam, geen zin om mijn kleren te pakken of aan te doen. 'Niet zo nors lieffie.' zeg ik dan grijnzend en sta toch gewoon op en druk een kusje op zijn lippen en ga dan weer op de bank zitten sla weer snel de deken om mijn naakte lichaam.

    Mario 'Alex'
    "Wordt jij maar eens zo wakker." mompelde ik, maar moest toch grijnzen. Dit was heus niet de slechtste manier ooit geweest om wakker te worden... Hier was het tenminste warm, de bank was zacht, er was geen risico dat anderen je schrale bezittingen kwamen stelen... Nee, dit was dan toch beter.
    Ik ging weer naast haar liggen, maar dan nu op de dekens en drukte mijn even zacht op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik glimlachte even en sloot mijn ogen, terwijl ik met mijn hoofd tegen onze handen leunde.
    "Alsof ik zo'n interessant gezelschap ben." zei ik glimlachend, zonder mijn ogen te openen. Ik voelde me veilig hier. Bij Sam en verborgen achter de gordijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [sorry dat ik deze week zo weinig reageer maar ik slaap bij mijn oma. En heb veel toetsen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Nala leunt met haar hoofd tegen onze handen en ik zie haar glimlachen. 'Ja, je bent heel interessant gezelschap,' zeg ik dan 'En leuk, lief, grappig, zorgzaam gezelschap.' Mijn andere arm ligt om haar heen. Ze ligt met gesloten ogen en ik druk een kus op haar wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.