• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    De glimlach om mijn lippen werd breder. Kleine blosjes verschenen op mijn wangen, van zowel plezier als een heel klein beetje verlegenheid.
    "Ik hou van je." zei ik zacht en omdat ik wist dat hij het moeilijk had met die woorden, drukte ik mijn lippen maar licht op de zijne. Hij moest niet persé in woorden zeggen dat hij van mij hield, via daden kon je zoiets even makkelijk uiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    "Wordt jij maar eens zo wakker." mompelde ik, maar moest toch grijnzen. Dit was heus niet de slechtste manier ooit geweest om wakker te worden... Hier was het tenminste warm, de bank was zacht, er was geen risico dat anderen je schrale bezittingen kwamen stelen... Nee, dit was dan toch beter.
    Ik ging weer naast haar liggen, maar dan nu op de dekens en drukte mijn even zacht op de hare.


    Charlynn "Charly"
    Ik grinnik even en kijk hem aan.. 'Liever niet.' zeg ik dan en lach even en bijt dan zacht op mijn onderlip. Dan ga ik tegen hem aanliggen ondanks hij boven de deken ligt en ik eronder druk ik me toch dicht tegen hem aan. Mijn hoofd leg ik op zijn borstkas en een arm heb ik buiten de deken en mijn mijn vingertoppen teken ik zacht figuurtjes op zijn borst en borstkas en glimlach.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 18:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Fem? Mario? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Ik hou van je." glimlachte ik en drukte mijn lippen even op de hare. "Je bent prachtig." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Kort maar krachtig. ;P Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn
    Ik grijn en kijk hem aan. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan zacht en als hij de volgende woorden zacht zegt ontstaan er blosjes op mijn wangen en sla mijn ogen neer. Zo mooi ben ik ook weer niet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {haha, bij gebrek aan inspiratie xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    De glimlach om mijn lippen werd breder. Kleine blosjes verschenen op mijn wangen, van zowel plezier als een heel klein beetje verlegenheid.
    "Ik hou van je." zei ik zacht en omdat ik wist dat hij het moeilijk had met die woorden, drukte ik mijn lippen maar licht op de zijne. Hij moest niet persé in woorden zeggen dat hij van mij hield, via daden kon je zoiets even makkelijk uiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik grijns. 'Dus je wilt zien hoe graag?' vraag ik dan met een uitdagende grijns en druk dan weer mijn lippen in haar nek en laat een hand naar haar borst glijden die in zacht begin te strelen en begin nu kusjes omlaag te drukken langs haar hals, naar haar borst en als ik daar eenmaal aankom begin ik er kusjes rond te drukken en ontwijk extra om haar te plagen haar tepel. Dan uiteindelijk ga ik er toch naartoe en begin er zacht op te sabelen en bijt er soms even zacht plagerig ik en mijn andere hand streelt nog steeds haar andere borst en knijpt soms ook plagerig in haar tepel en ik kijk haar aan met een speelse blik in mijn ogen. Met mijn andere hand streel ik dan de binnenkant van haar bovenbeen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Ik grijn en kijk hem aan. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan zacht en als hij de volgende woorden zacht zegt ontstaan er blosjes op mijn wangen en sla mijn ogen neer. Zo mooi ben ik ook weer niet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik kijk hem even quasi-boos aan als gijzelt dat ik little ben. 'Ik ben niet little!' zeg ik dan ook quasi-boos, maar grinnik dan toch en druk dan weer mijn lippen in zijn nek. 'Ik pas wel op.' mompel ik dan zwoel in zijn oor en ga weer verser met kusjes in zijn nek te drukken en zuig soms zacht de huid omhoog en als hij dan kreunt grijns ik tegen zijn huid aan, gevonden. Dan gromt hij even en voor ik het weet lig ik weer onder en voel dan zijn lippen in mijn nek en sluit even mijn ogen en als hij stopt kijk ik hem aan en hij zegt dat hij maar beter weer de leiding kan nemen en ik grinnik even. En voel dan zijn lippen vol passie op de mijne en zoen hem gewillig terug en laat mijn armen weer rond zijn nek glijden. Dan zegt hij weer little princess ik ik kijk hem weer quasi-boos aan terwijl mijn armen nog steeds rond zijn nek hangen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Ik grijn en kijk hem aan. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan zacht en als hij de volgende woorden zacht zegt ontstaan er blosjes op mijn wangen en sla mijn ogen neer. Zo mooi ben ik ook weer niet.

    Mario 'Alex'
    Ik glimlachte en drukte een kus op haar wang, die rood zag.
    "Ik meen het. Jij bent het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Weetje wat we nog kunnen doen dat er drama komt tussen die twee. Mert dat dat Charlynn op de overlede ex van Mario lijkt en dat hij dat er perongeluk uitfalpt enz en dan krijgen ze ruzie. ;P]

    Charlynn "Charly"
    Ik kijk op en kijk hem glimlachend aan. 'Dankje.' zegt ik dan zacht en de blosjes staan nog steeds op mijn wangen.
    'En niet overdrijven, het mooiste meisje dat je ooit gezien heb?' vraag ik dan zacht en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik glimlachte. "Ja, hoor. Ik meen het. Je lijkt op Dehlila." zei ik zacht en drukte een kus op haar voorhoofd.

    {weer kort maar krachtig :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie dat er blosjes op haar wangen verschijnen en dat vind ik schattig. Dan zegt ze dat ze van me houdt en kust me dan lichtjes. Mijn lippen beroeren die van haar als een fluistering in het oor en dan zeg ik, 'Ik ook van jou.' De reden dat ik het zeg is omdat ik van haar houd, en omdat ik vind dat je zoiets moet tonen. Ik denk ook wel dat ze het nodig heeft, om het te horen. Maar ik meen het wel.

    Leslie Day
    Oké, dit is mijn eigen schuld en ik bereid me voor op het ergste. Ik bijt op mijn lip en Josh gaat van start. Ik kreun als hij mijn borst zachtjes streelt en bijt iets harder op mijn lip als hij er uiteindelijk op sabbelt. Dit is uitdagend en gekmakend. Mijn gekreun wordt ietjes harder, en ik raak ook meer opgewonden, als zijn ene hand mijn borst streelt, in mijn tepel knijpt en zijn mond om mijn andere heen zit. Hij bijt af en toe wat ervoor zorgt dat ze gevoelig worden, en zijn andere hand streelt aan de binnenkant van mijn bovenbeen. 'Jij bent uitdagend,' mompel ik dan en ik zie de speelse blik in zijn ogen. Ik bijt weer op mijn lip maar dit keer sexy. 'Hm, wat houdt je tegen om meer te nemen?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.