• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Driedubbel

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vierdubbel

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij probeert het op mij af te schuiven en ik antwoord dan half mompelend half kreunend, omdat hij een kus drukt op mijn gevoelige plekje, 'Het ging hier over jou, niet over mij.' Ik kijk hem aan en dan zegt hij zacht ik hou van je. Zijn handen omvatten lieflijk mijn gezicht en hij drukt zijn liefkozende lippen op die van mij. Ik kus hem teder en gewillig terug en mijn handen liggen op zijn borstkas en ik geniet van dit moment. Van dit moment samen met Josh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar lachend aan en grijns. Ik geef haar een lange kus. 'Mij ook wel. Zijn we dood als we betrapt worden?' Ik denk even na en loop naar de bank. Ik ga erop zitten met Naomi nog steeds op mijn schoot. Ik pak de afstandsbediening van de tv en zet die aan. Ik grijns als het beeld aangaat. ik zucht diep. 'Fijn. Dit versta ik dus echt niet. Is dit Duits,' vraag ik en grom even. Ik zet de tv weer uit en zak onderuit. Ik druk een kus op Naomi's lippen en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar lachend aan en grijns. Ik geef haar een lange kus. 'Mij ook wel. Zijn we dood als we betrapt worden?' Ik denk even na en loop naar de bank. Ik ga erop zitten met Naomi nog steeds op mijn schoot. Ik pak de afstandsbediening van de tv en zet die aan. Ik grijns als het beeld aangaat. ik zucht diep. 'Fijn. Dit versta ik dus echt niet. Is dit Duits,' vraag ik en grom even. Ik zet de tv weer uit en zak onderuit. Ik druk een kus op Naomi's lippen en grijns even.


    Naomi Micheal
    'Waarschijnlijk wel.' zeg ik dan en haal mijn schouders nonchalant op en grijns dan even als hij vraagt of we als we betrapt worden we waarschijnlijk dood zijn. 'Maar het leven is om risico's te nemen, ondanks die verkeerd kunnen aflopen.' zeg ik dan met een zwakke glimlach. Hij gaat dan zitten en hij houdt me op zijn schot en ik kijk hem glimlachend aan en kijk dan naar de tv die hij even aan zet en begrijp er echt niks van, geen idee welke taal dat is. 'Ik denk geen Duits, maar ik begrijp er wel niks van.' zeg ik dan lachend. 'Maar ik weet wel iets anders om ons te vermaken.' zeg ik dan net een speelse blik in mijn ogen en laat dan mijn armen rond zijn nek glijden en druk dan zacht mijn lippen op de Zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en speel met haar haren. 'O ja,' grijns ik en druk mijn lippen ook op de haren. 'Ik doe dat soort spelletjes met het meisje dat ik heb ontvoerd,' fluister ik express hees en kijk haar met een uitdagende grijns aan. 'Niet uit mezelf.' Ik lach en ga liggen, terwijl ik haar boven op me trek en met haar haren speel. 'Naomi little princess,' grijns ik en kijk haar triomfantelijk aan. Ik lach even en druk een kus op haar lippen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en voor ik het weer lig ik boven op hem en weer verschijnt er een speelse blik in mijn ogen en ik bijt zacht op mijn onderlip. 'Hmm, jij speelt dat soort spelletje met mij omdat je mij ontvoerd hebt?' vraag ik dan grijnzend. 'Niet zo slim om mij dan bovenop te leggen.' zeg ik dan zwoel in zijn oor en grinnik even en druk dan mijn lippen in zijn nek. 'En ik ben niet little.' zeg ik dan grijnzend en ga dan weer verder, opzoek naar zijn zwakke plekje. Het voelde fijn om zo de leiding te hebben.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Ja je bent little,' zeg ik nog steeds express schor. Ik druk mijn lippen ook in haar nek. 'Voor je het weet lig je weer onderop,' grinnik ik en kijk haar aan. Een kreun rolt over mijn lippen. Ze had mijn zwakke plekje gevonden... Ik grom even en draai haar dan om. Ik grijns en druk kusjes in haar nek. 'Misschien moet ik maar weer de leiding nemen,' grijns ik en druk mijn lippen vol passie op de haren. 'Little Princess,' zeg ik lachend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem even quasi-boos aan als gijzelt dat ik little ben. 'Ik ben niet little!' zeg ik dan ook quasi-boos, maar grinnik dan toch en druk dan weer mijn lippen in zijn nek. 'Ik pas wel op.' mompel ik dan zwoel in zijn oor en ga weer verser met kusjes in zijn nek te drukken en zuig soms zacht de huid omhoog en als hij dan kreunt grijns ik tegen zijn huid aan, gevonden. Dan gromt hij even en voor ik het weet lig ik weer onder en voel dan zijn lippen in mijn nek en sluit even mijn ogen en als hij stopt kijk ik hem aan en hij zegt dat hij maar beter weer de leiding kan nemen en ik grinnik even. En voel dan zijn lippen vol passie op de mijne en zoen hem gewillig terug en laat mijn armen weer rond zijn nek glijden. Dan zegt hij weer little princess ik ik kijk hem weer quasi-boos aan terwijl mijn armen nog steeds rond zijn nek hangen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deems heb je het al gehoord?! 1D komt 3mei naar NL! En heb je hun nieuwe liedje gehoord?? Little things? Oke, ben een beetje hyper... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi XD
    Ja, ik leef nog.. Ik heb Little Things ook al gehoord en ondanks dat ik echt geen fan of Directioner ben (maar wel eerder dat dan een Blieber) vind ik het een supersweet liedje. Ik las vandaag op de twitter van mijn vriendin (heb het zelf nog nie xd) zo'n tweet: "WMYB tells you're beautiful, Little Things makes you believe it". Die vond ik nog best wel mooi, vooral als je maar de tekst gaat kijken (:
    En dit was mijn nutteloze berichtje.
    Baaj!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ian? :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Deems heb je het al gehoord?! 1D komt 3mei naar NL! En heb je hun nieuwe liedje gehoord?? Little things? Oke, ben een beetje hyper... XD]


    [JA IK HEB LITTLE THINS GEHOORD EN I KNOW! IK WIL ER ZO GRAAG HEEN! maar het is dan meivakantie en mijn beste vriendin gaat dan misschien op vakantie en ik zou met haar gaan... Maar ik mag van mijn vader en ook van mijn moeder, maar moet zelf betalen... Maar dat heb ik ervoor over! ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb het nog niet gehoord :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij probeert het op mij af te schuiven en ik antwoord dan half mompelend half kreunend, omdat hij een kus drukt op mijn gevoelige plekje, 'Het ging hier over jou, niet over mij.' Ik kijk hem aan en dan zegt hij zacht ik hou van je. Zijn handen omvatten lieflijk mijn gezicht en hij drukt zijn liefkozende lippen op die van mij. Ik kus hem teder en gewillig terug en mijn handen liggen op zijn borstkas en ik geniet van dit moment. Van dit moment samen met Josh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.