• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik glimlachte even en sloot mijn ogen, terwijl ik met mijn hoofd tegen onze handen leunde.
    "Alsof ik zo'n interessant gezelschap ben." zei ik glimlachend, zonder mijn ogen te openen. Ik voelde me veilig hier. Bij Sam en verborgen achter de gordijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Fem, wat doen we nu met Charlynn en Mario. Maar laat jij Mario eerst wakker worden? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik opende knipperend mijn ogen. Gapend rekte ik mezelf uit en.... Lag plots een klein metertje lager.
    De klap had de lucht uit mijn longen geslagen met een gedempte 'oef'.
    Ik keek verwonderd naar de zetel, waar ik nu niet meer in lag en ging rechtop zitten.
    "Fijn." mompelde ik zacht en wreef over een pijnlijke plek op mijn rug


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waaar is reactie Naomi? Ik zal even reagern, moet daarna weer leren ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    Ik wil net antwoorden op Sam als ik dan Ian naast me hoor en draai mijn hoofd zijn kant op en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Hey.' zeg ik dan ook en kijk hem ook aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik opende knipperend mijn ogen. Gapend rekte ik mezelf uit en.... Lag plots een klein metertje lager.
    De klap had de lucht uit mijn longen geslagen met een gedempte 'oef'.
    Ik keek verwonderd naar de zetel, waar ik nu niet meer in lag en ging rechtop zitten.
    "Fijn." mompelde ik zacht en wreef over een pijnlijke plek op mijn rug


    Charlynn
    Ik word wakker van een klap ik zit meteen klaarwakker rechtop en kijk verward om me heen en zie dan Mario op de grond liggen en schiet in de lach. Als hij dan fijn zegt begin ik weer te lachen en na een tijdje wordt het al minder en kijk hem weer aan, net big steeds een brede grijns. 'Gaat het?' vraag ik dan toch.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Hmpf. Ja, zeker... het is in ieder geval geen fijne manier om wakker te worden." mompelde ik nors en ging rechtop staan. Toen pas had ik door, oh ja, nog steeds naakt...
    Ik zocht snel mijn boxer en trok hem aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    "Hmpf. Ja, zeker... het is in ieder geval geen fijne manier om wakker te worden." mompelde ik nors en ging rechtop staan. Toen pas had ik door, oh ja, nog steeds naakt...
    Ik zocht snel mijn boxer en trok hem aan.


    Charlynn
    Ik grinnik even en trek de dekken verder over mijn naakte lichaam, geen zin om mijn kleren te pakken of aan te doen. 'Niet zo nors lieffie.' zeg ik dan grijnzend en sta toch gewoon op en druk een kusje op zijn lippen en ga dan weer op de bank zitten sla weer snel de deken om mijn naakte lichaam.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Ik ga nu.
    Morgen moet ik heel vroeg opstaan en ga ik naar disneyland. Ik kom dus pas woensdag terug.
    tot later!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik zie hem grijnzen en hij zegt dat het nog wel een andere keer komt. Hij zegt dat het meer dan genoeg was voor nu. 'Waarom lijk ik nou totaal niet te twijfelen als jij zegt dat er nog een andere keer komt?' Zeg ik dan met een sceptische blik in mijn ogen en een lach rond mijn lippen. 'Hm, meer dan genoeg? Misschien dat ik de volgende keer dan minder moet geven...' Zeg ik onschuldig. Hij drukt weer kort een kusje op mijn lippen en hij sluit dan zijn ogen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en zucht een keer gelukkig.


    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en frons dan. 'Nee, dit was genoeg voor "nu".' zeg ik dan en grijns even. 'Ik zeg niet dat ik gier de volgende keer genoeg mee neem.' zeg ik dan lachend en streek dan met mijn hand zacht haar haar en geniet van haar lichaam tegen de mijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk naar haar en glimlach. Ik geef haar een kus en ga dan naast haar liggen. 'Dus wij zouden een uitstapje gaan maken toch?' Ik kijk haar vragend aan en lach even. Ik ga weer staan en steek mijn hand uit. 'Dus zullen we?' ik grijns even en kijk haar met een glimlach aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk naar haar en glimlach. Ik geef haar een kus en ga dan naast haar liggen. 'Dus wij zouden een uitstapje gaan maken toch?' Ik kijk haar vragend aan en lach even. Ik ga weer staan en steek mijn hand uit. 'Dus zullen we?' ik grijns even en kijk haar met een glimlach aan.


    Naomi Micheal
    Ik grijns en leg mijn hoofd op zijn borst en kijk dan op. 'Inderdaad dat zouden we gaan doen.' zeg ik dan grijnzend en dan staat hij op en steekt zijn hand uit en ik grijns weer even speels. 'En je zou me dragen, weer je nog.' zeg ik dan lachend en kijk hem aan en bijt zacht op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [IAN?! LESLIE?! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en grijns. 'Mm waarom beloof ik zo veel.' ik grijns en trek haar rechtop. In een snelle beweging haal ik haar onderuit en vang haar op in mijn armen. Grijnzend en voor me
    uit kijkend Loop ik de gang op. 'Je bent toch niet geschrokken hè?' ik kijkj haar lachend aan en loop stug door.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Hij trekt me toch rechtop en haalt me dan onderuit en ik schrik maar word toch nog net optijd opgevangen door Ian en hij goud me in zijn armen en ik klem me stevig aan hem vast. 'Ja, ik schrok.' mompel ik dan en grinnik even. 'Niet meer doen, mij laten schrikken.' zeg ik dan met een pruillipje en grijns daarna al snel weer. 'Waar breng je me naartoe, je gaat me toch niet ontvoeren?' vraag ik dan met een speelse blik in mijn ogen en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp