• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Sam? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ian? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [er komen zo vrienden dus denk niet dat ik dan reageer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, Caio Deem!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Aireal
    Ik sla mijn arm om zijn middel om hem te ondersteunen. Doordat ik zo klein was, moest het eigenlijk alleen maar makkelijker zijn op me te steunen...
    Hmm, misschien toch eindelijk een voordeel gevonden.
    "Jullie twee zijn een lief... maar ingewikkeld koppel." zei ik naar waarheid, terwijl we richting de gordijnen liepen. "Zij heeft veel meegemaakt en iets zegt me dat jij ook wel een verleden hebt."
    Ik keek hem niet aan en bloosde licht. Waarom zei ik dat nu?
    "Je hoeft niet te antwoorden of zo. Ik moet me er niet mee bemoeien." mompelde ik.


    Sam Jason Night
    Ze slaat haar arm om mijn middel ter ondersteunen en ik leg mijn arm om haar schouder. Lopen is nog lastig, na het flauw vallen. Maar met ondersteuning gaat het wel. Het is handig dat ze zo klein is. Maar dat zeg ik maar niet. Dan spreekt ze over mij en Nala. Dat we een lief maar ingewikkeld koppel zijn. En ik kijk naast me naar haar. Ik en een verleden? Ja, helemaal waar. Maar dat geef ik nooit toe. Ik zie dat ze licht verkleurd op haar wangen. Ze zegt dat ik niet hoef te antwoorden, dat ze zich er niet mee moet bemoeien.
    'Het is inderdaad handiger als je er niet over praat,' zeg ik zacht. 'want zelf doe ik dat ook niet.'
    En ik kijk weer voor me uit. We komen bij de gordijnen aan. Naomi sprak er gisteren ook over, dat ik nooit iets over mezelf vertel. En dat is ook zo, en dat weet ik ook. Dat zullen zoveel over me zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    "Ik ook niet." mompelde ik zacht, voor we de gordijnen binnen liepen. Ik hielp hem op het bed te gaan zitten en ging toen weer buiten gaan wachten.

    Nala
    Ik had wat vermoeid in mijn ogen zitten wrijven, maar toen Sam binnen kwam, verscheen er meteen weer een glimlach om mijn lippen.
    Ik kon al bijna niet geloven dat ik hem van me weg had proberen houden en dat ik net nog zo kwaad was geworden.
    "Sam." zei ik zachtjes en het voelde alsof hij de triestheid van me weghaalde, zonder dat hij er zelfs iets voor moest doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze mompelt zacht 'Ik ook niet.' Maar ik ga er niet op in. Ik weet wat er dan is. Dan heb je dingen meegemaakt die je wegstopt. Diep in een zwart gat en de reden dat je er niet over praat is omdat je er niet meer aan wil denken. Maar soms dan heb je mensen die je er weer aan doen herinneren, of die erover willen praten. Onbegrijpelijk. We lopen door de gordijnen en ze helpt me om op het bed te gaan zitten. Nala zegt zachtjes mijn naam en ik kijk dan even naar haar maar dan naar Aireal die weg loopt.
    'Dank je Aireal,' zeg ik nog.
    En niet alleen voor het helpen om hierheen te komen, maar ook voor er niet over door te gaan, over mijn verleden. Dan kijk ik weer naar Nala.
    'Hoe gaat het met je?' vraag ik aan haar terwijl ik zachtjes haar wang streel. 'Heb je goed kunnen praten met Ian?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik knikte en legde mijn hand over zijn hand, die mijn wang streelde.
    "Het gaat goed en ja. Hij gaat niet meer schreeuwen, behalve als jij het echt verdient, zei hij." glimlachte ik en verstrengelde mijn vingers met de zijne, terwijl onze handen nog steeds tegen mijn wang lagen.
    "Ik ben blij dat je terug bent." zei ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ich müsse essen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zeg eens welke het leukst is! Klik Klik2 Klik3 Klik4 ?? ;P]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 18:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Zeg eens welke het leukst is! Klik Klik2 Klik3 Klik4 ?? ;P]

    {ik zou voor 2 gaan}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik zou voor 3 gaan ;3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke.. Ben toch nu de hele avond weg. Opstap... Dus kom misschien nog even als ik terug ben anders morgen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik knikte en legde mijn hand over zijn hand, die mijn wang streelde.
    "Het gaat goed en ja. Hij gaat niet meer schreeuwen, behalve als jij het echt verdient, zei hij." glimlachte ik en verstrengelde mijn vingers met de zijne, terwijl onze handen nog steeds tegen mijn wang lagen.
    "Ik ben blij dat je terug bent." zei ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze legt haar hand over mijn hand heen en ik glimlach naar haar. Ze zegt dat Ian niet meer zal schreeuwen.
    'Nala, toen hij gisteren tegen me schreeuwde was het ook niet verdiend. Hij werd boos op mij omdat Naomi wilde dat ik bleef.'
    Ze verstrengelt onze vingers en ik kijk naar haar. Ze lijkt het goed te maken fysiek, nu nog afwachten of dat mentaal ook zo is.
    'Ik ben ook blij dat ik terug ben Nala, het was saai zonder jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.