• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [SuperSam en Incredible Ian, whaha! Maar wie laten we eerst wakker worden? Mario? En nog ideeën?]

    Charlynn
    Ik glimlach en zijnnwoorden doen me goed, ze beteken veel voor me. 'Weltrusten.' zeg ik dan ook zacht en val al snel inslaap.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {hmm, zal eens nadenken..; we hebben wat actie nodig eh xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sí. Whaha. Kom maar met ideeën!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Misschien niet, maar dat ben je ook wel weer wel. Je bent te jong voor die zorgen, hoe oud je ook in je hoofd bent.' Ik kijk haar aan. Als ze zegt dat ik niet mag schreeuwen kijk ik verbaasd. 'Wat? Heb je dat gehoord?' Ik bijt op mijn lip en kijk Nala aan. 'Wat heb je gehoord en alles,' vraag ik haar. Ik kijk haar aan. 'Sam en ik hadden ruzie om een hele goede reden Nala, iets waar jij niks vanaf weet,' zeg ik haar en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zullen we stoppen met SuperSam en Incredible Ian. Dat kan namelijk heel verwarrend zijn :) Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mij best, whaha, moet je alleen Jaimz nog vragen! ;'P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja joh, laat SuperSam maar sterven :')

    En Naoomz, kan je reageren bij New york rpg :3 want Noralie moet dringend naar haar kluisje ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Misschien niet, maar dat ben je ook wel weer wel. Je bent te jong voor die zorgen, hoe oud je ook in je hoofd bent.' Ik kijk haar aan. Als ze zegt dat ik niet mag schreeuwen kijk ik verbaasd. 'Wat? Heb je dat gehoord?' Ik bijt op mijn lip en kijk Nala aan. 'Wat heb je gehoord en alles,' vraag ik haar. Ik kijk haar aan. 'Sam en ik hadden ruzie om een hele goede reden Nala, iets waar jij niks vanaf weet,' zeg ik haar en kijk haar aan.

    Nala
    "Ik weet wel degelijk wat af van het hele Sam-Naomi-jij gedoe." mompelde ik. "Ik had al een vermoeden en toen ik het je daar hoorde schreeuwen...-wat je trouwens echt niet nog eens moet doen, ik zag je nog niet eens en was al doosbang... al ben ik op dat gebied niet echt een goede bron om op af te gaan- Maar goed... in ieder geval wist ik het toen helemaal zeker." ik keek hem recht aan.


    {was ff weg, sorry ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    [Sí. Whaha. Kom maar met ideeën!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {hmmm, dan moet ik even denken, hoor... pff}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze zegt dat het wel haar schuld is, dat ik dat niet kan ontkennen en ik kijk haar aan. 'Ian zou vroeg of laat toch wel boos geworden zijn omdat hij denkt dat ik je zomaar zou bespringen. Dus daar kan je jezelf de schuld niet aan geven,' zeg ik simpel. 'En ik weet dat Nala toch al een vermoeden had over mijn gevoelens ten opzichte van jou. Het is nu alleen geen vermoeden meer, maar een zekerheid.' Ik kijk weer richting het plafond. Ik haat het hier, op de ziekenzaal. Plat op je rug liggen, niets doen. Afhankelijk zijn van anderen. En dat heb ik nu al 4 dagen lang. Alleen was ik de eerste dag knockout gelukkig. 'Nala is belangrijk voor hem ja,' zeg ik dan. 'En hij ook voor Nala. Maar ik niet. Ik ben niet belangrijk voor hem.' Dus hij zal me nog steeds haten. En dat boeit me geen ene fuck. Ze biedt dan haar hulp aan voor als ik iets nodig heb. 'Dat vraag ik dan wel aan Aireal,' zeg ik. Een beetje kortaf. Ja, ik doe zo tegen haar met een reden. Zodat de afstand van me neemt. Waarschijnlijk zal ze me een eikel vinden. Een klootzak, net zoals op mijn arm gekerfd is. Maar ik doe dit voor haar en voor Nala.


    Naomi Micheal (Serieus)
    Na een lange tijd gezwegen te hebben draai ik mijn hoofd weer naar zijn kant op en kijk hem aan en dan weer naar het plafon. Waar blijft Ian?! Dit was zo ongemakkelijk me Sam. 'Het is hier zo saai.' mompel ik dan zacht.

    [Weet jij iets wat we kunnen doen Jaimz? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze mompelt dan dat het saai is. En ik lach schamper. 'Ik lig hier al vier dagen plat op mijn rug, ik weet wat je voelt,' zeg ik dan. En ik kijk even opzij naar haar. 'Het suckt. Maar ik had Nala dus was het te verdragen.' Hoewel. Nadat ik was flauw gevallen zag ik het niet meer zitten. 'En gisteren ben ik amper bij bewust zijn geweest. Door de verdovingen. Maar dat heb je zelf gezien.' Ik kijk ondertussen allang weer voor me uit. Ik heb jeuk maar ik ga niet bewegen. Hoewel. Ze zeggen dat pijn fijner is dan jeuk. Dus kom ik overeind en krab onder mijn voet. Ik merk dat het met minder pijn gepaard gaat dan vanochtend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    "Ik weet wel degelijk wat af van het hele Sam-Naomi-jij gedoe." mompelde ik. "Ik had al een vermoeden en toen ik het je daar hoorde schreeuwen...-wat je trouwens echt niet nog eens moet doen, ik zag je nog niet eens en was al doosbang... al ben ik op dat gebied niet echt een goede bron om op af te gaan- Maar goed... in ieder geval wist ik het toen helemaal zeker." ik keek hem recht aan.


    {pff, heb echt geen inspiratie vandaag.... maar vertrek zo. Paardrijden ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik kom met wen kreun klaar en zie hoe ze alles doorslikt en dan nog alles schoon likt. Ik hijg zelf nog uit en als ze weer gaat rechtstaan leunt ze met haar hoofd tegen mijn borstkas en ik sla mijn armen om haar heen en kijk haar glimlachend aan terwijl ik nog steeds heel licht hijg.


    Leslie Day
    Hij slaat zijn armen om me heen en kijkt me glimlachend aan. Zijn borstkas gaat nog licht gejaagd op en neer en ik grinnik kort. 'Ik heb je niet alles gegeven, maar ik hoop voor jou wel genoeg,' zeg ik met een lachje. Want ja, bij alles geven denk ik toch meer echt aan seks, en niet aan bevredigen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben Pretty Little Liars kijken :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne