• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {nog een reactie van Ian??? (flower)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben logeren bij een vriendin dus reageer heel laat of niet...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {okeey! :)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Demi? ik had met Luke gevraagd of we gingen dansen xD]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    "Ik weet wel degelijk wat af van het hele Sam-Naomi-jij gedoe." mompelde ik. "Ik had al een vermoeden en toen ik het je daar hoorde schreeuwen...-wat je trouwens echt niet nog eens moet doen, ik zag je nog niet eens en was al doosbang... al ben ik op dat gebied niet echt een goede bron om op af te gaan- Maar goed... in ieder geval wist ik het toen helemaal zeker." ik keek hem recht aan.


    {was ff weg, sorry ;)}


    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Ja wat weet je dan? Wat Sam heeft gedaan met mijn vriendin? En wat hij nog vaker heeft gedaan? Ik zeg niet dat je boos op Sam moet zijn want ik heb Naomi ook vergeven. Maar Nala ik had even het recht om boos op hem te zijn. Naomi is het enige wat ik echt heb. Ik heb nooit liefde gekend en bij Naomi voel ik me goed. En ik wil dat niet laten afpakken door Sam. Sam heeft jouw, ik Naomi.' Ik kijk Nala aan. 'Tegen jouw zou ik nooit zo schreeuwen.'ik kijk haar aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Vaker? Vaker gedaan?" vroeg ik verward. "Het was toch maar 1 keer? Meegevoerd door het moment?!"
    Oh, nu had ik echt zin om triest te zijn. Ik zou in tranen willen uitbarsten, maar wat ik voelde was onverwachts hevig en totaal anders. Ik was kwaad echt kwaad.
    Ik sprong overeind en draaide me al richting de gordijnen om eruit te stormen en Sam te gaan confronteren met mijn nieuwe ontdekking. En dat deze keer niet op zo'n onzekere, lieve, hakkelende manier.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Ja dat was het ook. Zei ik vaker? Ik bedoel gewoon een keertje, maar ik zei tegen hem dat het niet vaker moet gebeuren,' sus ik en duw Nala rustig terug op het bed. Ik kijk Nala aan. 'Het is allemaal goed,' glimlach ik en kijk haar aan. Ik aai over haar haar en geef haar een knuffel. 'Alles is en komt goed.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [DEEM?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en knik. 'Is goed,' grijns ik. Ik sta op en grijns even. 'Streetdance of ballet,' vraag ik hem en geef hem een kus voordat ik vrolijk opta. Ik trek hem overeind en ren naar de danszalen. Geen idee waarom ik zo vrolijk ben, maar ja.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze mompelt dan dat het saai is. En ik lach schamper. 'Ik lig hier al vier dagen plat op mijn rug, ik weet wat je voelt,' zeg ik dan. En ik kijk even opzij naar haar. 'Het suckt. Maar ik had Nala dus was het te verdragen.' Hoewel. Nadat ik was flauw gevallen zag ik het niet meer zitten. 'En gisteren ben ik amper bij bewust zijn geweest. Door de verdovingen. Maar dat heb je zelf gezien.' Ik kijk ondertussen allang weer voor me uit. Ik heb jeuk maar ik ga niet bewegen. Hoewel. Ze zeggen dat pijn fijner is dan jeuk. Dus kom ik overeind en krab onder mijn voet. Ik merk dat het met minder pijn gepaard gaat dan vanochtend.


    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en knik dan. 'Is dat eigenlijk wel goed voor je al die verdovingen op een dag?' momel ik dan afvragend en kijk bedenkelijk voor me uit en haal dan mijn schouders op omdat ik het toch niet weet, maar het leek me toch van niet, maarja. Dan gaat hij rechtop zitten en begint hij aan onder zijn voet te krabben en ik lach even. Dat zag er eigenlijk best grappig uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [heeeee (: ik ben weer thuis!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Hij slaat zijn armen om me heen en kijkt me glimlachend aan. Zijn borstkas gaat nog licht gejaagd op en neer en ik grinnik kort. 'Ik heb je niet alles gegeven, maar ik hoop voor jou wel genoeg,' zeg ik met een lachje. Want ja, bij alles geven denk ik toch meer echt aan seks, en niet aan bevredigen.


    Joshua Gayle
    Ik grijns even en schud dan mijn hoofs. 'Dat komt nog wel een andere keer schat.' zeg ik dan en grijns. 'Het was meer dan genoeg voor nu.' zeg ik dan lachend en druk kort een kusje op haar lippen en sluit dan weer even mijn ogen en geniet van de warme stralen die op ons vallen en van Leslie in mijn armen en nog steeds van het orgasme van net. Dat was geweldig.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hello, welcome back in Holland how was your flight? And Goodmorning ofcourse!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Naomi grinnikt en knikt dan, ze vraagt of het wel goed is, al die verdovingen op 1 dag en ik haal simpelweg mijn schouders op. 'Ik voel dan niets, geen pijn, geen emotie, dus ik vind het best. En ze heeft me de laatste keer een hele lichte gegeven, maar ja. Het gaat nu wel iets beter dan gisteren,' zeg ik zachtjes en voor me uit kijkend. Dan kijk ik even in de richting van de gordijnen. Alsof ik er doorheen kan kijken en Nala zou kunnen zien. Maar ik zie natuurlijk niets. Ik kijk vragend Naomi's kant op als ze lacht. 'Waarom lach je?' Vraag ik. En ik ga weer terug liggen nadat ik onder mijn voet gekrabd heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn vlucht was goed :3 alleen ik heb echt veel te kort geslapen :') ik ging pas om drie uur slapen en ben nu al weer wakker >.>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.