• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik schoof dichter tegen hem aan, terwijl ik, geleid door de vreugde die door zijn woorden in me opgeborreld was, mijn lippen iets harder op de zijne drukte. Mijn hand, waarvan mijn vingers niet verstrengeld waren met de zijne, lag tegen zijn borstkas aan, terwijl ik opnieuw mijn ogen sloot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben er even. Waar staat laatste reactie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Vorige pagina... ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach even. 'Kijk niet zo boos,' lach ik en trek een pruillip. Ik bijt op mijn lip en streel haar wang met mijn vingertoppen. 'Vind je het echt erg dat ik je little princess noem,' vraag ik nmet een lachje en bijt op mijn lip. Ik druk een kus op haar lippen en ga dan rechtop zitten. 'Ik snap niet wat er zo erg aan is,' grijns ik. 'Je bent mijn prinses en meer dan 1 jaar jonger, dus little,' zeg ik grijnzend en kijk haaraan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik glimlachte. "Ja, hoor. Ik meen het. Je lijkt op Dehlila." zei ik zacht en drukte een kus op haar voorhoofd.

    {weer kort maar krachtig :p}


    Charlynn
    'Ik lijk op haar?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. Ik weet niet hoe ik dit moet opvatten. Misschien dat hij wel wat met me omdat ik hem laat denken aan Dehlila, alsof hij weer iets met haar heeft, het gevoel dat zij weer bij hem is, ik weet het niet, maar het voelde niet goed toen hij het zei, iets brak in me. Misschien vat ik het wel helemaal verkeerd op, maar toch. Ik ga met een zucht rechtop zitten en sta op van de bank, waarna mijn naakte lichaam weer zichtbaar voor hem wordt en begin dan mijn kleren te pakken zodat ik die kan aandoen.

    [Wist niks beters...]

    Joshua Gayle
    Ik grijns en schud even mijn hoofd en begin dan kussjes vanaf haar borst steeds verder omlaag te drukken en zak langzaam door mijn knieen en kijk haar dan weer grijnzend aan en druk dan zacht een kusje op haar vagina en grijns weer en laat dan mijn tong langs haar clitoris gaan en wacht op haar reactie.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach even. 'Kijk niet zo boos,' lach ik en trek een pruillip. Ik bijt op mijn lip en streel haar wang met mijn vingertoppen. 'Vind je het echt erg dat ik je little princess noem,' vraag ik nmet een lachje en bijt op mijn lip. Ik druk een kus op haar lippen en ga dan rechtop zitten. 'Ik snap niet wat er zo erg aan is,' grijns ik. 'Je bent mijn prinses en meer dan 1 jaar jonger, dus little,' zeg ik grijnzend en kijk haaraan.


    [Ze is inmiddels al lang 16. ;P]

    Naomi Micheal
    Ik glimlach weer als hij zegt dat ik niet zo boos moet kijken. 'Zo beter?' vraag ik dan lief. 'Nee, zo erg is het niet.' zeg ik dan en grinnik even en druk kort mijn lippen op de zijne en glimlach weer naar hem. 'Wat ik weet zij we toch even oud.' zeg ik dan en steek mijn tong uit en lach dan. 'Maar je mag me little princess noemen.' zeg ik dan en leg mijn hoofd tegen zijn schouder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze schuift dichter tegen me aan en zoent me dan harder wat ik niet zo erg vind. Mijn arm ligt om haar middel en met mijn andere hand heb ik haar hand nog beet. De zoen voelt goed, en ik merk op dit soort momenten niet echt de pijn omdat ik die dan vergeet.

    Leslie Day
    Zijn lippen zakken langzaam af naar beneden en ik sluit heel even kort mijn ogen maar open ze ook gelijk weer om afwachtend te kijken hoe ver Josh gaat. Ik kreun zacht als ik zijn tong langs mijn clitje voel gaan en kreun dan ook een keer zijn naam. Ik open mijn benen iets zodat hij er goed bij kan. O wee als hij het nu niet gaat doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik grijns als ze mijn naam kreunt en ga dan weer verder en laat mijn tong zijn gang gaan en gebruik soms ook mijn vinger en kijk haar ook soms speels en uitdagend aan en concentreer me dan weer op wat ik doe en laat haar zo veel mogelijk genieten en zuig dan zacht aan haar clitje terwijl ik weer twee vingers in haar stop en kijk haar weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ze schuift dichter tegen me aan en zoent me dan harder wat ik niet zo erg vind. Mijn arm ligt om haar middel en met mijn andere hand heb ik haar hand nog beet. De zoen voelt goed, en ik merk op dit soort momenten niet echt de pijn omdat ik die dan vergeet.

    Nala
    Ik drukte hem zachtjes neer, zodat we samen liggen en kruip dan weer dichter tegen hem aan. Ik liet zijn hand los om mijn nu vrije hand ook op zijn borst te leggen. Mijn lippen gewogen zacht tegen de zijne, maar vreemd genoeg was het tempo nu wel wat sneller dan de vorige keer... en ik vond het niet erg.

    Mario 'Alex'
    "Ja." glimlachte ik, maar keek haar raar aan toen ze zo plots opstond.
    "Wat? Is dat niet goed dan?" mompelde ik vragend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Nietus ik ben ouder,' zeg ik lachend. 'Want ik ben toch echt bijna17,' grinnik ik weer en kijk haar aan. 'Maar oké. Dan noem ik je little princess. Of heb jijzelf een betere naam,' vraag ik met een lachje. Ik bijt op mijn lip en kijk haar grijnzend aan. Ik druk een kus op haar lippen en speel met haar haren. Dan laat ik mijn handen afzakken via haar zij en laat ze onder haar shirtje glijden, maardoe verder niks.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en knik dan. 'Ja, je bent ouder.' zeg ik dan en grijns even. 'Nee, little pricess is oke.' zeg ik dan grijnzend. 'Ik ben niet zo orgineel.' zeg ik dan lachend. Dan voel ik weer kort zijn lippen op de mijne en kijk hem glimlachend aan en hij speelt met mijn haar en voel dan dat hij een hand laat afzakken en onder mijn shirtje voel grijnzen en bijt dan ook even op mijn lip en druk weer mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Even tandenpoetsen en alles! Be Right Back!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga slapen. Ben bij oma en zit nu op betaald internet. Beetje Zonde. Welterusten allemaal x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle
    Ik grijns als ze mijn naam kreunt en ga dan weer verder en laat mijn tong zijn gang gaan en gebruik soms ook mijn vinger en kijk haar ook soms speels en uitdagend aan en concentreer me dan weer op wat ik doe en laat haar zo veel mogelijk genieten en zuig dan zacht aan haar clitje terwijl ik weer twee vingers in haar stop en kijk haar weer aan.


    Leslie Day
    Er is een opgewonden blik in mijn ogen verschenen en ik ben ook nat geworden. Want Josh zijn tong, 'o god.' En zijn vingers gebruikt hij ook af en toe en ik kreun naar mijn lieve iets te hard wanneer hij aan mijn clitje zuigt en ook met twee vingers in me gaat. Ik kijk hem aan. Dit is echt gekmakend. Want soms dan verdwijnen zijn vingers ook weer, maar ik geniet er wel van. Ik voel het al warm worden in mijn onderbuik. 'Ik kom bijna,' mompel ik dan kreunend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maak jij nieuwe topic Jaimz? ;P]

    Joshua Gayle
    Ik grijns weer en ga gewoon door door en zit weer mijn lippen om haar clitje en gebruik mijn vingers en als ze dan echt bijna komt stop ik en ga weer via een weg van kusjes omhoog en druk kort mijn lippen op die van gaar en kijk haar dan weer met een speelse uitdagende blik aan.

    [Whaha, Joshy is mean!(duivel)]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp