• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    dokter:
    'het is nu een jongen maar butterfly maiden worden geboren als tweeling. een meisje en een jongen' zeg ik rustig

    yue:
    ik krijg gewoon een tweeling. hoe moet ik voor ze zorgen. ik kan niet zomaar stoppen met werken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik zucht diep en streel een pluk achter haar oor.
    Ik zeg de dokter weg te gaan en als hij weg is trek ik de capuchon van mijn hoofd af.
    'es een waardevolle baby.. misschien is dat meisje ook waardevol' zucht ik en kijk haar aan met mijn fel blauwe ogen.
    Ik glimlach voorzichtig. 'je moet niet stressen.. ik zal je helpen.. ik heb geld zat..'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'dankje. maar mag ik je naam weten' zeg ik zacht en laat mijn handen rusten op mijn buik.
    misschien kan hij toch een goede vader zijn.
    want zoals hij nu is zie ik mijn droom man voor me


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    'Als je het waagt mijn naam door te zeggen, ben ik zo weg' zeg ik wat dreigend maar zucht diep.
    'Mijn naam is Amaury' zeg ik zacht en ga zitten.
    Waarom ik zo.. Aardig doe weet ik niet...
    Misschien omdat ik eindelijk een zoon krijg die het wel waard is mijn zoon te zijn...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'ik ben yue' zeg ik zacht en ga naast hem zitten.
    rustig laat ik mijn handen rusten op mijn buik.
    ' je kan bij mij in huis komen wonen anders' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    Het aanbod klinkt aantrekkelijk..
    Ik zucht diep en kijk haar aan.
    'goed... maar ik ga niet klef doen of je zoenen of zo' zeg ik met een zucht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'dat hoeft ook niet. zolang je me wel helpt als ik langer dan 4 maanden zwanger ben' zeg ik met een kleine glimlach. '
    zullen we anders terug gaan en als je wilt wil ik zo nog wat voor je zingen' zeg ik zacht en rustig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik knik zacht en til haar weer op.
    ik ren naar haar huis en zet haar op de bank neer.
    Ik ga ook op de bank zitten en sluit mijn ogen uit vermoeidheid.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zachtjes duw ik zijn hoofd op mijn schoot.
    rustig begin ik te zingen het lied dat mijn moeder voor me zong als ik ging slapen terwijl ik zacht door zijn haar streel.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    even kijk ik haar kwaad aan omdat ze me dwingt op haar schoot te liggen met mijn hoofd.
    Toch verdwijnt die woede meteen als ze zingt en ik sluit genietend mijn ogen
    langzaam zak ik in slaap terwijl ik probeer wakker te blijven
    het gevecht win ik niet en ik val langzaam in slaap


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    glimlachend zing ik door tot het liep afloopt.
    als ik zie dat hij slaapt glimlach ik zachtjes.
    rustig sluit ik mijn ogen voor eventjes en streel zacht mijn buik. mijn schatjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    langzaam voel ik mijn keel weer branden en schiet overeind.
    ik grom zacht en ruik haar bloed.
    ik slik en lik over mijn lippen als ik haar hongerig aankijk.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    angstig kijk ik hem aan.
    'g-ga naar buiten amaury daar zijn mensen waarvan je kan drinken, maar drink niet van mij ' smeek ik hem zachtjes terwijl ik mijn buik vasthoud


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik pak haar vast en lik over haar nek
    ik grijns breed en bijt zacht in haar nek
    ik kijk haar grijnzend aan, lachend eigenlijk en lik over mijn normale tanden
    'rustig yue...' zeg ik evil grinnikend, kus de plek waar ik speels gebeten heb en sta rustig op
    'ik kan zo hongerig kijken als ik wil, ik wil de jongen in je buik niets doen' grijns ik en spring van haar balkon af
    ik loop op mijn gemak het bos door en drink een paar mensen leeg die aan het wandelen zijn


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik bijt even op mijn lip en druk haar ruw tegen de tralies.
    Mijn hand klemt om haar keel heen en ik kijk haar gebroken aan.
    'Dat was een kut opmerking Selienna. Die deed hier pijn' mompel ik en leg mijn vrije hand op de plek waar mijn hart zit.
    'Je kan te ver gaan en ik weet dat we hieruit moeten komen maar let op je opmerkingen' zucht ik en kus haar terug alleen minder liefdevol.