• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    snel probeer ik weer rustig te worden.
    voorzichtig pak ik een glas water en drink die leeg. rustig ga ik op de bank liggen en sluit mijn ogen kort.
    zodra ik ze open doe voel ik me anders.

    -der buik is bigger ong 3 maanden-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik knik zacht en kijk echt heel erg schuldig.
    Zo voel ik me ook.. Ik moet het straks echt goed maken met hem.......
    'Hue..' zeg ik en leg mijn hand zacht op zijn hand 'het spijt me echt.. Ik zal je niet meer kwetsen... Dat heb ik je sowieso ook beloofd' zeg ik zachtjes en bijt hard op mijn lip.
    Ik streel zacht zijn wang en haal zijn hand om mijn keel weg. 'ik hou van je, de opmerkingen die ik maak meen ik niet, echt niet! Dat weet je!' zeg ik wat luider en voel een traan prikken. ik weet dat hij me nog kan zien, maar dat maakt me niet uit.
    'Ik wil dat je weet hoeveel ik van je hou, in deze korte tijd..' zeg ik zacht en kijk hem ook wat gebroken aan.
    Ik haal mijn vingers van zijn ogen af, duw hem zacht op het bed en loop weer naar de tralies.
    'zolang jij maar vrij bent' zeg ik als laatste, stuur al mijn chakra naar mijn handen, merk dat de tralies meteen mijn chakra opzuigen en duw met al mijn chakra en kracht de tralies open.
    Ik zak op de grond en hijg zwaar. Ik glimlach zacht omdat Hue nu weg kan. Ik heb te weinig chakra om me nog te bewegen.
    Ik hoor de bewakers hierheen komen en voel dat ze me optillen. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Hue en glimlach zacht als ze me weg slepen. En dan sluit ik mijn ogen en laat de laatste restjes van mijn chakra gaan

    amaury;
    na een tijdje kom ik weer terug en kijk vragend naar haar buik.
    'hoelang ben ik weg geweest? 30 minuten, niet 3 maanden..' mompel ik en ga op een stoel zitten bij haar vandaan.
    ook al heb ik gedronken, ik blijf gevaarlijk voor de ongeboren jongen, en ik moet kosten wat het kost hem beschermen..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    langzaam word ik wakker. '
    dit hoort bij een butterfly maiden. de eerste dag is ze gelijk 3 maanden want dan zijn de kritische maanden voorbij' zeg ik zachtjes. ; wss moet ik nu nog 3 weken tot ze er zijn. dat ligt aan de genen van de moeder en van de vader' vertel ik met een kleine glimlach


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    'aha.. en hoe kun je zien of ze eerder komen dan 3 weken?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'de tekens op mijn buik zijn nu wit, een dag voor ik zal bevallen zullen ze goud zijn' zeg ik zachtjes.
    'en dit is een andere bevalling want als ik beval zal ik de kleintjes gelijk in mijn armen hebben. zonder enige pijn' zeg ik rustig en kijk hem aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    'juist ja' mompel ik droog en zucht.
    'k ga even eten... ik heb honger' mompel ik als mijn maag rommelt.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'je mag alles pakken uit de keuken' zeg ik rustig en sta op.
    'ik ga zelf me even douchen. als je wilt kan je der straks ook bij komen en anders kan je straks zelf' .
    rustig loop ik naar boven toe en pak kleren die ik sws ga passen en loop de badkamer in terwijl ik het bad aan doe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik was ook niet anders van plan te eten wat ik wil..
    ik loop naar haar keuken en begin te koken voor mzelf en met wat t egenzin ook voor haar.
    no way dat ik met haar ga douchen...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zuchtend kleed ik me uit en ga in het bad zitten
    genietend sluit ik mijn ogen door de warmte.
    langzaam veranderd het teken op mijn buik naar een zilveren kleur en is mijn buik weer dikker, 6 maanden, met een kleine glimlach leg ik mijn handen op de plek waar ik zachtjes word geschopt.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik ben met een plan bezig, dat als de jongen groot genoeg is, ik hem zo kan krijgen die Yue de rug toe te keren en met mij mee te gaan..
    als het jochie echt op mij komt, neem ik hem geheid mee.. Als dat meisje ding op mij lijkt, laat ik haar hier... bah, meisjes.. alleen goed voor de seks...
    ik begin te eten als het klaar is en zet wat door Yue in de koelkast


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'soms zou ik willen dat jullie vader echt van mij zou houden. maar dat zal der niet in zitten. maar weet dat mama van jullie zal houden zelfs al zouden jullie me achterlaten' zeg ik zacht en streel mijn buik. een luide kreun verlaat mijn lippen als ik keihard word geschopt en er blauwe plekken op mijn buik komen. hoe kan dit


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik grijns als ik haar kreun van pijn hoor.
    ik loop naar boven als ik klaar ben met eten en leun in de deur opening terwijl ik naar de blauwe plek kijk.
    ik leg mijn vingers op de plek, grijns breed als ik zie dat de jongen de oorzaak was en laat gniffelend haar buik weer los.
    'dat is echt een jongen van mij' zeg ik met een evil ondertoon.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'heb je nou geen een grijntje gevoel in je. wil je nou alleen maar kinderen verwekken zodat je de sterke jongens die op jou lijken mee kan nemen. maar weet dat ik niet zo gemakkelijk mee ga geven' zeg ik grommend en bescherm mijn buik. ik haat hem zo dat ik van hem houd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik lach hartelijk
    'aww wat ben je toch heerlijk als je zo gromt' zeg ik met een grijns
    'en nee, ik heb geen gevoel nee...' zeg ik terwijl mijn gezicht weer neutraal staat
    'en ik wilde niet eens een kind, jij verleidde me en nam me mee en alles, ik had je kunnen rapen, maar je leek me te eerlijk waardoor ik de seks wilde afzeggen.. maar goed, je nam me mee en nu zitten we opgescheept met 2 kinderen... waarvan 1 een soort kopie is van mij...' zeg ik zacht maar voel iets drastisch in me veranderen
    ik zak kreunend op mijn knieën en pak mijn hoofd vast terwijl ik mijn andere hand op mijn hart druk die de oorzaak is


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ben ff eten maken ;D Pizza maken ;D Xxxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin