• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Cecile;
    Heel voorzichtig haal ik haar armen weer weg. 'Liefje, niet doen, je borsten zijn perfect, mooi, groot, stevig' zeg ik en glimlach lief terwijl ik ze zacht een kusje geef. 'Maar als je niet verder wilt, moet je het zeggen hnn??' zeg ik zacht en kus haar nek als ik haar borsten begin te masseren.

    Selienna;
    Ik bloos er zacht door en haal langzaam mijn vingers van hem af en word terug getrokken in de realiteit. Het eerste wat ik doe is hem in de bosjes duwen. Ik kreun door de lik over mijn borsten en glij meteen met mijn lange, slanke vingers zijn broek in en streel zijn vriend. Ik slik zacht als ik voel hoe hard hij is en zuig aan zijn oor terwijl ik blijf strelen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    blozend kijk ik hem aan. 'ik wil verder maar jij bent de eerst die me, tja zo ziet' zeg ik diep blozend. voorzichtig trek ik zijn broek uit bij hem en slik door de grote bobbel. 'd-doet het veel pijn' fluister ik zachtjes en kijk hem met grote ogen aan. zachtjes streel ik over die bobbel heen. hoe zou dat in mijn poesje kunnen passen. hij is mega


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Door de snelheid van de duw, ben ik te laat om over de boomwortel te stappen waardoor ik eroverheen struikel en op de grond val. Ik richt mijn gezicht haar kant op, krijg grote ogen als haar hand mijn broek ik gaat en laat een luide kreun. Ik pak haar borsten weer vast en begint ze te kneden, Ik trekt haar shirt uit, maak haar bh los en grijns breed als ik haar borsten weer vast hem. Zo heerlijk groot.. Daar word ik al keihard wat.. Ik buig mijn hoofd en lik weer over haar boobies heen terwijl ik met haar boobies en tepels speel.

    Cecile;
    'Ik weet het niet.. Het ligt eraan hoe groot je maagdenvlies is.. Maar ik zal voorzichtig zijn.. Als het zeer doet stop ik meteen, oké?' zeg ik lief en begin zacht aan haar tepels te zuigen als ik zacht kreun omdat ze over mijn vriend wrijft.

    Selienna;
    Ik geniet heel erg van de kreun, maar moet zelf ook kreunen. Ik bloos als mijn topje en bh uitzijn en merk dat hij harder word. Ik trek zijn broek en boxer uit, grijs breed, haal zjn handen van mijn boobies af en zit tussne zijn knieen. Ik buig me over zijn vriend en geef er speels een likje over. Ik grijns breed als zijn vriend even trilt, pak het vast, begin eraan te zuigen en begin hem af te trekken.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april"
    'der bestaat geen maagdenvlies love' kreun ik zacht in zijn oor.
    damn dit voelt zo goed.
    zacht kreun ik zijn naam van genot en wrijf over zijn bobbel.
    damn ik wil meer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik blijf met haar boobies en tepels spelen. Ik trekt een pruillipje als ze ze weghaalt en kijk haar kant uit, niet weten wat ze gaat doen. Als mijn broek en boxer ineens uit zijn, krijg ik een diepe blos op mijn gezicht en kreunt zacht door het likje. Ik hap geschokt naar adem als ze he vast pakt en begint luid en hees haar naam te kreunen wanneer ze eraan zuigt en me af trekt.

    Cecile;
    'O jawel love.. Meisjes kunnen iets voelen scheuren, dat is een randje weefsel in je poesje wat opgerekt word.. Het word als scheuren aangevoeld.. Bij de een kan het zeer doen, bij de ander word het nieteens opgemerkt' zeg ik en kreun wat meer. Ik trek haar slipje uit en kus liefdevol van haar borsten naar haar poesje toe.

    Selienna;
    Ik grijns breed en word heel nat van zijn gekreun. Ik ga hard door met aftrekken en stop dan met alles. Ik laat hem heel langzaam helemaal in mijn mond glijden en beweeg mijn mond en tong op en neer over zijn heerlijke vriend terwijl ik zijn zakje begin te masseren.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'e-elven hebben geen maagdevlies' kreun ik zacht.
    'please neem me'kreun ik luid als hij bij mijn poesje komt.
    damn ik word gek hier. ik wil hem in me voelen nu


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik grijp de eerste de best boomwortel die ik tegen kom, knijp er hard in en kreun heel luid. Ik grom als ik niets meer voel en ze gestopt is. Als haar warme lippen om mijn hele vriend sluiten, sluit ik mijn ogen, geniet ik er heel erg van en kreun nog heser. Ik duw mijn heupen omhoog, smachtend en verlangend naar veel meer van haar.

    Cecile;
    Ik kijk haar even verbaast aan en haal dan mijn schouders op. 'Misschien dat jij het dan niet zo erg voelt als eerste keer' zeg ik en lik zacht en langzaam over haaar poes, kijk haar aan en pak een condoom. 'Ik doe het wel met hoor.... Dat gaat wat soepeler' zeg ik, trek mijn boxer uit en doe het condoom om mijn vriend terwijl ik me tegen haar aan zet. 'klaar??' vraag ik en hou haar heupen vast.

    Selienna;
    Ik grijns breed en blijf heel erg rustig bewegen. Heerlijk, de touwtjes in handen hebben. Als ik blijkbaar te langzaam ga, voel ik zijn handen om mijn armen en word omgedraaid in standje 69. Ik grijns breed en neem hem weer in mijn mond. Ik beweeg weer over zijn hele lengte en masseer zijn zakje weer.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'j-ja ik ben klaar' kreun ik zachtjes en kijk hem met een blos aan.
    zijn vriend is groter als ik had gedacht.
    waarom kan ik nou niet trouwen met hem.
    hij is perfect voor me


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik kreun luid, legt haar goed, houd haar stevig vast zodat ze zich niet terug draait, streelt haar poes door haar slipje heen, trekt haar rokje uit, daarna haar slipje en grijns als ik voel dat ze al heel nat is. 'Oh je bent ze heerlijk nat schatje...'grijns ik breed en druk een kus op haar poes. Ik streel haar natte lipjes nog even, duw ze met twee vingers uit elkaar en glij met één vinger haar natte poesje in. Ik streel met mijn andere hand ruw over haar clit en lik over haar lipjes heen.

    Cecile;
    Ik duw me heel zacht en voorzichtig in haar en hou haar reactie in de gaten.
    Ik wil haar geen pijn doen, in deze dag is ze me veel te dierbaar geworden.
    Het is dat ze met een elf moet trouwen, anders had ik haar denk ik wel gevraagd hoor.

    Selienna;
    Ik kreun luid tegen zijn vriend aan, word knalrood en blijf verdoofd door het heerlijke gevoel liggen.
    Ik ril even ongemakkelijk door zijn vinger in me maar geniet er toch van.
    Ik begin harder te gaan en trek hm ook weer af.
    Ik kreun hees, tril van genot en duw mijn poes meer naar hem toe, smekend om meer.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    April
    genietend kreun ik zijn naam. Voorzichtig sla ik mijn benen om zijn heupen zodat hij dieper kan. Dit is heerlijk. En.vooral door cecile


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik heb een brede grijns op mijn gezicht,
    Kreun heel luid als ze weer verder gaat en duw mijn tweede en derde vinger in haar poes.
    Ik beweeg mijn vingers stotend in en uit haar.
    Ik blijf over haar lipjes likken en haar clit ruw strelen.