• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Mijn kat heeft net mijn pink gelekt tijdens het typen, weird ;s]

    Samuel Lucas McClain.

    Ik lachte toen ik ze me allebei begroetten. De leerkracht riep mijn naam door de klas en vroeg iets aan me. Netjes antwoordde ik in mooie volle zinnen, Spaans natuurlijk, zonder enige fouten. Hij liet me verder met rust. Handig.
    "Dus, over wat gaat het gesprek ?" vroeg ik nieuwsgierig.

    Anna Bailey Miller
    "Dus, over wat gaat het gesprek?" vraagt Samuel nadat hij antwoord heeft gegeven aan de leraar.
    "Over of ik misschien een make-over nodig heb. Dat ik me wat vrouwelijker ga kleden en wat meer aan mijn uiterlijk doe, wat denk jij?" antwoord en vraag ik dan aan Samuel. Hij was een van de 'it-boys' zoals dat noemen. Hij had wel verstand van mode en hoe iemand erbij moest lopen.

    Rafael Greywood

    'Waar gaat het gesprek over?', vroeg Samuel.
    'Over dat ik misschien een make-over nodig heb, wat denk jij?', vraagt Anna hem.
    'Ik wil je ook wel helpen hoor', zei ik haar. Ik heb wel verstand van mode en zo. Vaak vroegen mensen zich af of ik ook bij de it-boys hoor, maar nee. Ik ben anders. Ik hoor nergens bij, denk ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Samuel Lucas McClain.

    Ik keek haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan. Mijn blik gleed over haar kledij en knikte. "Weet je, je hebt echt een lichaam dat elk meisje zou willen, maar je verstopt het, koop wat meer dingen die je vorm benadrukken in plaats van wegsteken". Ik schonk haar een ontblote glimlach en tuitte even lichtjes mijn lippen, "Anders laat je weten wanneer je nog eens gaat shoppen, dan ga ik mee en trakteer ik misschien wel".

    Rafael Greywood

    'Zullen we anders een keer met zn drieën gaan?', vroeg ik hen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik stapte net het schoolgebouw binnen toen mijn iPhone nog eens een geluidje maakte. Ik bedacht me dat ik hem op trillen zou moeten zetten, maargoed. Ik haalde hem uit de zak van mijn Skinny en opende het berichtje. Ik vervolgde mijn weg naar het muzieklokaal omdat de lessen vandaag toch nog niet echt belangrijk waren. Ik opende de deur toen ik het gehele berichtje had gelezen en begon terug te typen.
    Hangt ervan af alsje me vindt ;3, stuurde ik terug. Tja, hij kende me nog niet zo goed, maar misschien kon hij de link wel leggen. Ik stak mijn iPhone terug weg, nadat ik hem op trillen had gezet en ging achter de piano zitten. Met een glimlach om mijn lippen zette ik mijn vingers op de juiste toetsen en begon te spelen. Toen het moment daar was zette ik de eerste woorden in van Skyfall.

    Anna Bailey Miller
    Ik knik even. Twee jongens die mij willen gaan shoppen. Ach, waarom niet.
    "Oke, wat dachten jullie van vanmiddag, na de lessen? Mijn zus is vanavond thuis dus dan kan die me misschien wat make-up tips geven.." zeg ik dan.
    Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en app mijn zus: make-over time??. Ik stuur het berichtje en bijna meteen krijg ik een reactie terug. Dat zou eens tijd worden, wanneer gaan we shoppen?. Vraagt ze. Waarschijnlijk vanmiddag antwoord ik. Oke, I'll be there.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik ging wat van mijn stoel en las mee met de berichtjes. "Dus je zus komt ook ?" vroeg ik voor de zekerheid. Ik bedacht me toen dat ik mijn zusje maar eens moest gaan zoeken. Ik vertrouwde het nog altijd niet sinds dat telefoontje nadat John haar had laten staan. John zou het meer doen, dat wist ik. Een zucht rolde over mijn lippen. Ik had haar nog zo gewaarschuwd. Ik nam mijn iPhone en ging op FaceBook waar ik aankondigde dat ik ging shoppen en er een filmpje zat aan te komen met mijn zusje. Ik en mijn zusje waren beroemd op YouTube, het was best grappig eigenlijk.

    [Ik moet weg, byeh]

    Rafael Greywood

    'Vanmiddag kan ik wel, vanavond niet, dan ga ik dineren met Noralie', floepte ik eruit.
    Fuck, waarom vertel ik ineens zo veel?
    Snel begon ik over koetjes en kalfjes te praten, in hoop dat Anna het niet gehoord heeft.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ Doeeeei x ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [baai baai(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Drew zegt dat hij een liefdesbrief gaat regelen van Rafael. 'Oke, doe maar,' zeg ik dan met priemende ogen. 'Regel die brief maar. Want hij zal dat toch niet doen. Vríénden.' Ik weet dat Drew me alleen maar plaagt. Ik zie dat Drew zijn hoofd schud en ik kijk naar hem. 'Volgens mij denken wij hetzelfde over hoe sommigen zich gedragen,' zeg ik dan doelend op Delaney. Hij zegt dus dat ik goed met jongens overweg kan. 'Wat jij wilt Drew, en ja, ik kan goed met jongens overweg als vrienden. Omdat ik er zelf nooit meer in zie dan vrienden.' Ik kijk met een glimlachje naar hem. 'Ach, als je nou eens om de zoveel tijd je buik aan mij laat zien dan zal ik dan je ego strelen oke?' Zeg ik lachend. Dan kijkt Drew naar mijn som, verbetert er iets aan en geeft me dan zacht een duwtje. 'Hé! Dat is niet waar,' zeg ik lachend als hij insinueert dat ik het deed zodat ik les van hem zou krijgen. 'Als ik het echt alleen daarom zou doen had ik de som wel helemaal goed gedaan.' Hij zegt dat hij een grapje maakt en dat ik snel leer. 'Ja maar dit is ook nog wel te begrijpen. Er komen ook zat hoofdstukken waarvan ik de neiging krijg om haren uit mijn hoofd te trekken,' zeg ik met een zuchtje. Ik lach als Drew vraagt of hij me nu al stalkt. 'Is er soms iemand jaloers?' Vraag ik plagend aan hem. 'En dan heb ik het niet over Rafael. En te zien aan dat er twee vinkjes staan heeft hij het ontvangen. En hij is online geweest na mijn bericht dus je wordt bedankt. Hij antwoordt nu niet meer.' En ik lach dan en laat mijn mobiel voor wat het is.


    Andrew Cole

    'Is goed' zeg ik grijnzend. 'Ow dat doet die wel want hij wil meer dan vríénden' zeg ik lachend, ik was er net aan het plagen maar dit is wel waar. Die jongen vond haar zoizo leuk. Ik knik even, 'Het slaat nergens op, ik vindt zulk soort gedrag gewoon zielig maar ja' mompel ik hoofd schuddend en kijk even naar de leerkracht. Ik trek een pruillipje, 'Ow dus wij worden nooit meer als vrienden?' vraag ik nep gekwetst en kijk zielig. Ik hou het even vol en ik moet zeggen dat het volgens mij best wel echt lijkt. Ik lach tenminste nog niet, al duurt dat niet lang meer. Ik schiet in de lach en kijk haar aan. Ik grinnik even, 'Stiekem wil jij mijn buikje gewoon heel graag zien maar ik keur het goed' zeg ik lachend. 'Weet je zeker dat het niet waar is?' vraag ik lachend. 'Of je doet hem stiekem fout zodat je nog lang niet klaar bent met mijn lessen' zeg ik met een knipoog en schud mijn hoofd daarna. 'Nee ik geloof je wel hoor' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig je eigenharen en niet de mijne' zeg ik en haal mijn hand even door mijn haar en grinnik daarna. 'ik zal zorgen dat dat niet hoeft aangezien als je dit snapt het andere ook makkelijker wordt' zeg ik met een glimlach. 'Jaa heeel jaloers' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Waarom krijg ik nou weet de schuld omdat hij niet reageert?' vraag ik lachend en kijk eraan.

    Anna Bailey Miller
    Ik knik. "ja, mijn zus komt ook". Ik stuur nog een berichtje met hoelaat en waar en stop dan mijn telefoon weer weg. Dan pakt hij zijn telefoon en gaat daarmee aan de slag. "Vanmiddag kan ik wel, vanavond niet, dan ga ik dineren met Noralie" zegt hij dan en snel begint hij over koetjes en kalfjes te praten. "Dus je gaat met Noralie uiteten" zeg ik en ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. "Ik dacht dat je zei dat er niks was" zeg ik dan en ik grinnik even. "Maar maak je geen zorgen, in de avond heb ik jullie niet nodig, dan helpt me zus me wel. Zij kan me vast wel wat tips geven op het gebied van make-up."

    Rafael Greywood

    'Dus je gaat met Noralie dineren? Er is wel wat he?', vroeg ze met een wenkbrauwwiebel.
    Dus ze had het wel gehoord... Fuck, kan ik nou nooit eens mijn mond houden?
    'Er is niks, gewoon als goedmakertje van mijn idiote gedrag van vandaag', zei ik tegen Anna.
    'Maar oke, gaan we meteen uit school? Want ik heb Riv's auto mee. Hij is roze', mompelde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    "Er is niks, gewoon als goedmakertje van mijn idiote gedrag van vandaag" zegt hij dan. "Oke.."" zeg ik dan op zo'n toon dat ik hem niet geloof maar het er maar bij laat zitten. "Maar oke, gaan we meteen uit school? Want ik heb Riv's auto mee. Hij is roze" mompeld hij. Ik grinnik even. "Ja is goed. Leuk hoor.. roze.." zeg ik dan ik grinnik weer even.