• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik had wel gekeken of de gang leeg was, maar had geen rekening gehouden met het feit dat iemand mischien zo een coupé uit zou kunnen lopen' zei het meisje waarna ik haar aankeek, 'Mischien handig om de volgende keer ook op te letten, aangezien het een trein is dus die mogelijk heid er ook is' opper ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Iemand die Eric wil meeten?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kate Miller
    Hij kijkt me aan, eindelijk. Een glimlach verschijnt op mijn gezichten en een kleine twinkeling verschijnt in mijn ogen. Hij was zeker niet verkeerd, best een lekkerding eigenlijk. "Misschien handig om de volgende keer ook op te letten, aangezien het een trein is dus die mogelijkheid er ook is" oppert hij dan. Ik knik even. "Volgende keer niet meer WhatsAppen terwijl ik door een trein loop" zeg ik dan. "Ik ben Kate" stel ik mezelf dan voor en steek mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:54 ]

    Nick
    'Nick' Stel ik mezelf voor en pak haar hand vast om die daarna weer los te laten, ik was wel benieuwt hoe zij hier beland was, ook een mailtje gekregen met een aanbeveling of wilden haar ouders haar gewoon kwijt?


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    Hij stelt zichzelf voor als Nick en pakt mijn hand even vast, om die daarna weer los te laten. Hij vraagt zich af hoe ik hier beland was, of het door een mailtje kwam of omdat mijn ouders mij kwijt wilden. "En waarom ga jij naar Lingman High?" vraag ik dan. "Omdat je ook 'hoogbegaafd' bent?" vraag ik dan. Ondertussen loop ik verder de coupé in om te gaan zitten. Hakken waren niet mijn beste keuze vandaag om aan te trekken in een trein. Maargoed, ze pasten wel bij mijn outfit en lieten mijn figuur nog beter uitkomen.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    Rave grinnikte toen Jenna's ogen groot werden waarna ze enthousiast knikte. "Ja, tuurlijk!" Rave lachte,"Kom op dan." zei ze en volgde Jenna door de deur van de toiletten. Dan ging Rave op kop lopen naar haar eenzame coup. ''Ik moet straks wel nog even terug naar mijn eigen coupé want ik heb mijn spullen daar nog staan. En ze denken dat ik even snel naar de wc ben dus dat word anders een beetje vaag.'' zei Jenna toen. Rave ging zitten en Jenna plaatste zich tegenover haar op de andere bank. ' Maar dat maakt niet uit toch? We zitten nog het hele jaar bij mekaar!" Rave grinnikte,"Inderdaad." beaamde ze Jenna.


    kindness is never a burden.

    Nick
    Ik ga zelf zitten en zij tegenover mij, 'Volgesmij wouden mijn ouders me kwijt' Andwoorde ik schouderophalend niet dat het mij heel erg veel kon schelen ik zou zelf ook liever van hun af zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    De twinkeling verdwijnt weer uit mijn ogen en mijn glimlach verdwijnt van mijn gezicht als hij zegt dat zijn ouders hem waarschijnlijk kwijt wouden en als ik zijn gedachte lees over dat hij ook liever van hun af is. Ik zou zo nooit over mijn ouders denken, ik houd van ze. "Dat lijkt me niet zo leuk" zeg ik dan en blijf even stil. "Mijn ouders hebben me er wel heen gestuurd, maar niet omdat ze zo graag van mij af willen, meer omdat ze denken dat ik 'hoogbegaafd' ben en veel meer uit mezelf kan halen als ik naar deze school toe ga." zeg ik dan.

    5HELLEY schreef:
    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    Rave grinnikte toen Jenna's ogen groot werden waarna ze enthousiast knikte. "Ja, tuurlijk!" Rave lachte,"Kom op dan." zei ze en volgde Jenna door de deur van de toiletten. Dan ging Rave op kop lopen naar haar eenzame coup. ''Ik moet straks wel nog even terug naar mijn eigen coupé want ik heb mijn spullen daar nog staan. En ze denken dat ik even snel naar de wc ben dus dat word anders een beetje vaag.'' zei Jenna toen. Rave ging zitten en Jenna plaatste zich tegenover haar op de andere bank. ' Maar dat maakt niet uit toch? We zitten nog het hele jaar bij mekaar!" Rave grinnikte,"Inderdaad." beaamde ze Jenna.


    ik ben ff bellen, ik reageer over een kwartier x


    Hi. This makes no sence.

    Jenna:

    Ze glimlachtte en keek toen naar buiten. Het landschap was mooi, zo mooi. Echt zo'n typisch winterwonderland, maar dan zonder de sneeuw. Best ironisch. Ze keek weer terug naar Rave. '' Waar kom je vandaan?'' Vroeg Jenna toen. Ze wachtte op haar antwoord.


    Hi. This makes no sence.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    "Beetje overal." zei Rave. "Mijn zus en ik zijn de wereld zowat rondgereisd." Dat dat als dier was zei Ravenna er niet bij. Ze glimlachte bij de gedachte aan Ramona. "En jij?"


    kindness is never a burden.

    Jenna:

    ''Gaaf!'' Zei Jenna gefascineerd. Dat klonk echt superleuk, ze zal wel rijk zijn of zo. '' Ik kom uit Parijs.'' Zei ze met een lach op haar gezicht. Ze hield van Parijs en vondt het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat ze naar Lingman High ging. Ze vondt het gewoon niet leuk om iedereen achter te moeten laten.


    Hi. This makes no sence.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    Ravenna lachte. "Daar heb ik ook zowat een jaar gewoond," zei ze. "Vreemd dat we elkaar nog hebben ontmoet." Rave knipoogde en keek uit het raam. Zweden was werkelijk prachtig.


    kindness is never a burden.

    Jenna:
    '' Serieus?'' Antwoordde Jenna toen Rave dat zei. Het was inderdaad best raar dat ze elkaar nooit ontmoet hadden. In Parijs leek iedereen heel hecht te zijn. Jenna keek op haar horloge en zuchtte.'' ik ga nu weer eventjes terug, straks zijn we er en kan ik mijn spullen niet meer vinden. '' Ze lachtte en stond op. Toen trok ze de coupé deur open en zwaaide ze. ''Tot straks!'' Ze liep door de trein naar haar oude coupé. Ze trok de deur open en glimlachtte. '' Daar ben ik weer!'' Ze glimlachtte en ging naast haar tas zitten.


    Hi. This makes no sence.

    Ravenna Charlize Crawford | Transformatie | Raaf
    "Zie je later!" zei Rave terug en lachte terwijl Jenna de coupé uitliep. Ze stak haar oortjes terug in haar oren en zong luid mee met de hardrock muziek.

    |Sorry korte post maar ik ben met nogal veel bezig. ;S |


    kindness is never a burden.