• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Ja best wel :$ Ik kan mijn stukje herschrijven en ervan maken dat Errin nog een beetje dienst draait en dan Jer ontmoet...)


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    ( Ja best wel :$ Ik kan mijn stukje herschrijven en ervan maken dat Errin nog een beetje dienst draait en dan Jer ontmoet...)


    |Hmm. Goed plan. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    ( Oke, wait a sec ;) )


    I will keep watch.

    ( Aangepast :) )


    I will keep watch.

    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    Jer liep fluitend door het de gangen van de A en B vleugels. Hij was op weg naar de kantine voor de bewakers waar hij even tegen de muur ging staan toen een groep nieuwe gevangene binnen werden gebracht. Waarom waren er zo veel mensen die dingen misdoen? Heeft God de mens niet geschapen voor de wereld vredevol te maken? Toen Jer Errin in het vizier kreeg duwde hij zichzelf af van de muur en liep naar haar toe. "He, Errin," zei hij en glimlachte,"Zin in een koffiepauze?"


    kindness is never a burden.

    Errin Hope Lyna

    'He, Errin,' zei Jer en glimlachte,'Zin in een koffiepauze?' Ik twijfelde. Het was al wel laat. Maar ach, ik had tijd. Ik knikte en we liepen samen naar de koffiemachine. Ik nam een kleine koffie, anders was ik te wakker. Ik kon vanaf hier de gevangenen nog steeds zien binnenkomen. Vaag voelde het als verraad, alsof ik ze had gedwongen tot die dingen. Nevermind dacht ik, ik moet me focussen om ze betere mensen te maken. Mijn blik bleef op de gevangenen rustten. Toen keek ik weer naar de koffie en nam een slok.


    I will keep watch.

    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    Errin nam een kleine koffie maar Jer nam een grote, lekker straf, zo had hij het graag. Hij volgde Errins blik. ze keek naar de gevangen. Jer keek ook. "Erg hé," zei hij,"Zo veel mensen die foute dingen doen in hun leven." Errin keek terug naar haar koffie en nam een slok. Het nadeel aan deze job was dat je geen medelijden mocht tonen met mensen, terwijl alles in jezelf schreeuwt hen vrij te laten.


    kindness is never a burden.

    Errin Hope Lyna

    'Erg hé,' zei Jer,'Zo veel mensen die foute dingen doen in hun leven.' Ik omklemde mijn kopje koffie. Ik werd pissig, maar ik liet het niet merken. 'Dat is maar een perspectief' zeg ik toonloos. Fout is een mening. Ik durfde te wedden ( zeker in Noels geval ), dat de nieuwe gevangenen onder invloed van iets hun misdaad hadden gepleegd en zich schuldig voelden. Anderen zullen kunnen veranderen, maar ze zijn niet fout. Ik keek weer naar de gevangenen. Ze verdienden meer.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 11:52 ]


    I will keep watch.

    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    Jer zag aan de manier hoe Errin haar kop koffie vastklemde dat ze dat niet erg waardeerde. "Het is toch zo?" vroeg hij aan Errin. "Ik zeg niet dat ze er voor gekózen hebben," zei Jeremiah vervolgens. "Ik zeg enkel dat mensen vermoorden, bijvoorbeeld, niet de beste zaak in het leven is." Jer ging aan een tafeltje zitten en keek afwachtend naar Errin, of ze zou gaan zitten of niet.


    kindness is never a burden.

    Errin Hope Lyna

    Ik zuchtte. 'Zoals je al zegt, de meesten hebben er niet voor gekozen en het is niet de beste zaak ter wereld, maar dat maakt hen niet fout' Ik besluit toch maar te gaan zitten. Nog steeds kon je de gevangenen zien. Een gevangene viel op de grond en de cipier die de gevangene begeleidde, schopte de gevangene hard in de maag, trok de gevangene ruw overeind en duwde deze verder. Ik werd boos. Niet normaal boos. Ik bijt op mijn lip. Jer had dat ook gezien. 'Vind je dat dan goed?' vroeg ik Jer lichtelijk geïrriteerd en ik nam nog een slok koffie.


    I will keep watch.

    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    Jer schudde zijn hoofd,"Ik zei niet dat zij fout waren, maar de dingen die ze doen. Soms onder dwang of onder invloed." Met die dwang bedoelde hij stemmen in hun hoofd. Het zou vast niet de eerste zijn die daarvoor de cel in vliegt. Toen een gevangene viel en de bewaker hem een stomp gaf en ruw overeind trok zag Jer aan Errins gezicht dat ze daar helemaal niet akkoord mee was. "Vind je dat dan goed?" vroeg ze geïrriteerd. Jer schudde alweer zijn hoofd en nam een slok van de warme koffie. "Ik heb nooit gezegd dat ze de mensen hier goed behandelen." Hij zij expres mensen en niet gevangenen. Soms noemde hij hen rekruten maar daar konden ze gelukkig om lachen.


    kindness is never a burden.

    Errin Hope Lyna

    Gelukkig noemde hij ze mensen, anders was ik echt boos geweest. Ik dacht na over wat hij had gezegd. 'Als jij onder invloed was en iemand maakte je kwaad, wat zou jij dan doen?' vroeg ik zacht. Ik kon het niet met hem eens zijn. Ik schatte hem niet in als iemand die mensen zou kunnen mishandelen of erger, maar ik wedde dat het ooit fout zou gaan. Daar was ik zeker van.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 12:19 ]


    I will keep watch.

    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    Jer zuchtte gefrustreerd. "Wij begrijpen elkaar niet." stelde hij toen vast en dronk nog even van zijn koffie. "Ik geef die mensen nergens de schuld van, Errin." In Godsnaam. "Ik zeg enkel dat mensen vermoorden of martelen nergens voor nodig is, wat je ook doet of zegt of bent."


    kindness is never a burden.

    Errin Hope Lyna

    Een gefrustreerde zucht was het resultaat van mijn voorbeeld. 'Wij begrijpen elkaar niet.' zei Jer en dronk van zijn enorme kop koffie. Joh. 'Ik geef die mensen nergens de schuld van, Errin. Ik zeg enkel dat mensen vermoorden of martelen nergens voor nodig is, wat je ook doet of zegt of bent.' Een herinnering maakte zich meester van mijn hersenen. Ik verdrong hem en nam nog een slok koffie. Nog twee en het kopje was leeg. Ergens hadden wij een overeenkomst in onze argumenten. Onze baas kwam binnen. 'Lyna, Buckner. Jullie hebben nachtdienst. Begin over een kwartier' zei hij en liep weg. Ik maakte gebruik van een snelle meditatie om kalm mijn nacht door te komen. Ineens dacht ik dat het wel handig zou zijn als ik wakker wilde blijven, een grotere kop koffie zou nemen. Ik dronk de kleine snel op en pakte een grotere met koffie. Ik pakte het schema, om te kijken wat we moesten doen. Meestal gewoon surveilleren. Dat stelde me gerust. Ik pakte mijn telefoon en smste mijn buurman om even op de honden te passen. Dat deed hij graag. Ik ging niet eens meer in op Jer, een discussie was niet goed, wilde ik nog sympathiek overkomen op de gevangenen. Maar ik wilde nog wel praten. Helaas wist ik geen gespreksonderwerp meer en ik wachtte af totdat Jer iets terug zou zeggen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 12:37 ]


    I will keep watch.

    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner | Cipier | 47
    Errin gaf geen antwoord meer op Jers laatste opmerking. Toen de baas hen beval de nachtdienst samen te doen dronk Errin haar koffie leeg en nam een grotere koffie. Ze moest immers de hele nacht wakker blijven. Jers koffie was nog niet op dus staarde hij dromerig in de verte. Hij hoorde Errin tikken op haar gsm en bedacht zich toen dat ook hij zijn vrouw moest vertellen dat hij nachtdienst had. Hij haalde zijn gsm uit een sms'te Anna dat hij nachtdienst had. Zijn zou het wel aan Lily zeggen en Jackson woonde niet meer thuis. Die zat op de universiteit en kwam alleen in de vakantie of in het weekend eens naar huis. Jer wist niet meer wat te zeggen tegen Errin en hield dan ook wijselijk zijn mond.


    kindness is never a burden.