• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Je bent veertien qua lichaam, niet qua gedachten,' help ik haar herinneren. 'Jij bent al veel volwassener voor je leeftijd.'
    Ik kijk voor me uit en zonder dat ik het door heb slaak ik een zucht.
    'Ik heb het ook niet geteld, ik maakte maar een grapje.'
    En ik kijk haar dan weer uit. Ik zie dan dat ze bezorgd kijkt.
    'Het gaat wel,' zeg ik dan, hoewel ik een beetje lieg.
    Ik heb pijn, duidelijk voor mijn gevoel, maar het is relatief weinig met wat ik gevoeld heb in de dagen hiervoor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik beet op mijn lip, terwijl ik hem aankeek en zuchtte toen ook zacht.
    "Oh ja, dat doet me herinneren. Het spijt me van dat bazige gedoe toen je naar toilet moest. Ik moet toegeven dat ik gewoon pijn had en pissed was om geen enkele reden eigenlijk. Dus sorry." mompelde ik en ga dan voorzichtig, heel voorzichtig tegen hem aan liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Laat ik heel subtiel zijn; ... IK WIL RUZIE ;D en dan bedoel ik tussen Sam en Nala, niet in het echt XD hoewel. Ik ben er best wel in de stemming voor om gewoon even iemand verrot te schelden. Maar dat komt meer omdat ik me aan iemand erger. VERSCHRIKKELIJK ERGER. Frustration all over the place.]

    Sam Jason Night
    'Jij kan er toch ook niets aan doen dat je te koppig bent om dat toe te geven,' zeg ik dan met een glimlach. 'Excuses aanvaard.'
    Ze komt voorzichtig tegen me aanliggen. Mijn arm ligt nog steeds om haar heen en ik kijk weer even voor me uit maar dan terug naar Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ok, hoe wil je ze ruzie laten krijgen? :P
    Aww, dit gaat zo'n pijn doen voor Nala... ok, opnieuw: hoe wil je ze ruzie laten krijgen? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nou, ze kan gepikeerd raken door het feit dat Sam zegt dat ze koppig is, en eigenlijk zelf niet sorry zegt en niet zegt; het geeft niets.

    In plaats daarvan kraakte hij haar eigenlijk af XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Laat ik heel subtiel zijn; ... IK WIL RUZIE ;D en dan bedoel ik tussen Sam en Nala, niet in het echt XD hoewel. Ik ben er best wel in de stemming voor om gewoon even iemand verrot te schelden. Maar dat komt meer omdat ik me aan iemand erger. VERSCHRIKKELIJK ERGER. Frustration all over the place.]

    Sam Jason Night
    'Jij kan er toch ook niets aan doen dat je te koppig bent om dat toe te geven,' zeg ik dan met een glimlach. 'Excuses aanvaard.'
    Ze komt voorzichtig tegen me aanliggen. Mijn arm ligt nog steeds om haar heen en ik kijk weer even voor me uit maar dan terug naar Nala.


    [Aan wie? Toch niet aan mij.... ?? *pruillipje* But I love fights, Ian en Baomi hebben er al zoveel gehad ben de tel al kwijt. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem moet reageren met Ian! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Niet aan jou Naoomz :3 aan iemand in een ander rpg. En het erge is, ze is nu volgens mij niet eens online en post niet xd. Maar alleen al als ik eraan denk kan ik KWAAD XD worden.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    Ik kwam met een luide kreun klaar en bleef hijgend en met gesloten ogen liggen.
    "Wow." hijgde ik na een tijd nog steeds na. "We moeten meer ruzie maken."


    Charlynn Williams
    Als hij dan ook klaar komt vertraag ik langzaam het tempo en rol dan van hem af en ga dicht tegen hem aanliggen en glimlach en doe ook even mijn ogen dicht. 'Dat was zeker "wow".' zeg ik dan ook nog licht hijgend en open dan mijn ogen weer en grijns. 'Misschien.' zeg ik dan en en druk een kort kusje op zijn lippen en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borstkas.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Niet aan jou Naoomz :3 aan iemand in een ander rpg. En het erge is, ze is nu volgens mij niet eens online en post niet xd. Maar alleen al als ik eraan denk kan ik KWAAD XD worden.]


    [Hoezo, wat heeft ze gedaan of wat, wat je zo boos heeft gemaakt en waarom maakt het je boos dat ze Off is... Volg het niet dus.. Nou lijkt de ruzie daardoor tussen Sam en Nala misschien nu wel heel realistisch. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Hoezo, wat heeft ze gedaan of wat, wat je zo boos heeft gemaakt en waarom maakt het je boos dat ze Off is... Volg het niet dus.. Nou lijkt de ruzie daardoor tussen Sam en Nala misschien nu wel heel realistisch. XD]


    [Ze speelt heel Mary Sue, en zelf haat ze dat altijd als iemand dat doet. Dus ik zette een oproep in het topic gewoon; ik noem geen namen. Maar denk eraan dat je niet Mary Sue speelt. EN ZE DOET HET NOG STEEDS. Blijkbaar voelt ze zich niet aangesproken. Grr.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ze speelt heel Mary Sue, en zelf haat ze dat altijd als iemand dat doet. Dus ik zette een oproep in het topic gewoon; ik noem geen namen. Maar denk eraan dat je niet Mary Sue speelt. EN ZE DOET HET NOG STEEDS. Blijkbaar voelt ze zich niet aangesproken. Grr.]


    [Oke, dat is kut... Zo rechtuit gezegd... Ik vind Mary Sue personages altijd maar saai. De Goody-goody's in een topic.... Maar waar komt de term Mary Sue eigenlijk vandaan... Vraag ik me echt af.. S:]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Oke, dat is kut... Zo rechtuit gezegd... Ik vind Mary Sue personages altijd maar saai. De Goody-goody's in een topic.... Maar waar komt de term Mary Sue eigenlijk vandaan... Vraag ik me echt af.. S:]


    [Geen idee waar dat vandaan komt XD Als ze online is en weer marysue speelt ga ik gewoon weer een berichtje plaatsen. Of ik geef het door aan Femster, want het is in haar rpg :3 niet Femster hoor, maar iemand anders -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    'Jij kan er toch ook niets aan doen dat je te koppig bent om dat toe te geven,' zeg ik dan met een glimlach. 'Excuses aanvaard.'
    Ze komt voorzichtig tegen me aanliggen. Mijn arm ligt nog steeds om haar heen en ik kijk weer even voor me uit maar dan terug naar Nala.

    Nala
    Ik fronste mijn voorhoofd en ging rechtop zitten om hem gekwetst aan te kijken.
    "Te koppig om dat toe te geven?" sprak ik hem gepikeerd na. "Nou, bedankt hoor!" riep ik en sloeg mijn armen over elkaar. "Jij was ook te koppig om toe te geven aan onze hulp!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze gaat dan ineens rechtop zitten en kijkt me aan. Ze doet dan ineens gepikeerd en ik trek een wenkbrauw op, mijn ogen vernauwen zich iets.
    'Ik kon zelf lopen en had geen hulp nodig, jij had pijn, dat zeg je nu zelf toch, dus dan ben je toch ook te koppig?' zeg ik terug.
    Ze zit met haar armen over elkaar en ik kijk haar niet aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.