• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn
    Als hij bij me binnen komt verlaat er toch een kreun mijn mond en hij begint rustig te stoten en ik geniet van het gevoel dat door me heenstroomt, genot. Hij opent dan ook zijn mond en de zoen wordt dan al snel een vurige tongzoen en laat mijn armen rond zijn nek glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    'Ja, het is beter.' zeg ik dan grijnzend. Zijn lippen zitten weer op de mijne en ik grijns even tegen zijn lippen en strijk weer met mijn tong langs zijn onderlip en streel nu ook met mijn handen zijn borstkas. Dan voel ik zijn hand ook mijn borst masseren en wen klein, zacht kruintje verlaat, mijn mond. Dan grinnikt hij even en trekt me nog dichter tegen hem aan en ik geniet van onze lichamen tegen elkaar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Dan kan je in iedergeval al beter tekenen dan ik. Ik kan namelijk helemaal niet tekenen.' En ik streel over haar arm en kijk even naar haar maar dan weer naar het gordijn. Ik voel me heel erg afgesloten van de rest, en ik weet niet of ik dat een goed of een slecht teken vind. Ik moet een keer hoesten waarbij ik wat pijn voel, maar die pijn negeer ik zoveel mogelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik geloof hem als hij het zegt, hem kennende. Hoeveelste keer is dit nou terwijl we onder de douche staan.... Derde keer? Tweede keer seks maar.. Of wacht. Ik weet het nu gewoon al allemaal niet meer. Ik bijt op mijn lip om een kreuntje tegen te houden als hij langzaam in me komt en dan begint te stoten. Ik zoen Josh langzaam terug, aangezien hij ook langzaam stoot. Ik ga me er gewoon op aanpassen. Als hij harder stoot zal ik... Beter zoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    'Dan kan je in iedergeval al beter tekenen dan ik. Ik kan namelijk helemaal niet tekenen.' En ik streel over haar arm en kijk even naar haar maar dan weer naar het gordijn. Ik voel me heel erg afgesloten van de rest, en ik weet niet of ik dat een goed of een slecht teken vind. Ik moet een keer hoesten waarbij ik wat pijn voel, maar die pijn negeer ik zoveel mogelijk.

    Nala
    Ik keek even naar hem op. "Weet je... ik weet helemaal niets over jou." besefte ik plots en legde mijn hoofd weer tegen zijn schouder, terwijl ik verder streelde over zijn borst.
    "Maar misschien ben ik gewoon te open en te goed in vertrouwen... Ik bedoel, hoe lang duurde het voor je alles over me wist? En iedereen hier moest maar 1 lief woord tegen me zeggen of ik vertrouwde ze al volkomen. Ben ik dan niet dom?" mompelde ik zacht.

    Mario 'Alex'
    Ik begin harder te stoten en mijn kreunen van genot worden gedempt door haar lippen op de mijne.
    Mijn handen verdwenen even kort in haar haren om dan weer over haar lichaam te beginnen zwerven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze zegt dan ineens dat ze helemaal niets over me weet. Ze kijkt naar me maar legt haar hoofd dan weer neer. 'Je kent me toch, ik ben Sam en houd van Nala. Een lief schattig meisje.' Ik streel nog steeds over haar arm. 'En je bent niet dom. Je ziet gewoon het goede in mensen.' Zelf vertrouw ik niemand zodanig dat ik mijn verleden vertel. Of ik vertrouw diegene wel maar vertel het niet omdat ik het alsnog niet wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jooooosshhh?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naomi is op bezoek en reageert als ze zo thuis is en nog niet inslaap is gevallen! XD *Gaap*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik geloof hem als hij het zegt, hem kennende. Hoeveelste keer is dit nou terwijl we onder de douche staan.... Derde keer? Tweede keer seks maar.. Of wacht. Ik weet het nu gewoon al allemaal niet meer. Ik bijt op mijn lip om een kreuntje tegen te houden als hij langzaam in me komt en dan begint te stoten. Ik zoen Josh langzaam terug, aangezien hij ook langzaam stoot. Ik ga me er gewoon op aanpassen. Als hij harder stoot zal ik... Beter zoenen.


    Joshua Gayle
    Als ik tijdje al zo doorstoot ga ik wat sneller en merk dan dat de zoen ook beter wordt, dan ga ik nog iets sneller en weer wordt het beter. Ik grijns even en stoot op een flink tempo door, dit spelletje wilde ze dus spellen. Ik kreun even tegen haar lippen aan en pak haar dan steviger vast en ga nog sneller, zo dat ik haast niet sneller kan gaan in deze positie. Kreunen verlaten continue mijn mond, maar worden gedemd door onze lippen op elkaar en de zweetdruppeltjes van het hoge tempo en bewegen parelen ook al over mijn lichaam, maar worden meteen weer weggespoeld door het warme water van de douch.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik keek even naar hem op. "Weet je... ik weet helemaal niets over jou." besefte ik plots en legde mijn hoofd weer tegen zijn schouder, terwijl ik verder streelde over zijn borst.
    "Maar misschien ben ik gewoon te open en te goed in vertrouwen... Ik bedoel, hoe lang duurde het voor je alles over me wist? En iedereen hier moest maar 1 lief woord tegen me zeggen of ik vertrouwde ze al volkomen. Ben ik dan niet dom?" mompelde ik zacht.


    Mario 'Alex'
    Ik begin harder te stoten en mijn kreunen van genot worden gedempt door haar lippen op de mijne.
    Mijn handen verdwenen even kort in haar haren om dan weer over haar lichaam te beginnen zwerven.


    Charlynn
    Ik kreun ook en ook dat wordt gedemd door onze lippen. Ik voel zijn handen kort in mijn haren en dan weer over mijn lichaam. Na een tijdje laat ik dan zijn lippen los en kijk hem aan en de opwinding is duidelijk in mijn ogen te zien. Dan grijns ik even en krijg een idee en draai ons dan om en begin hem langzaam te berijden en beweeg mijn heupen en druk mijn lippen dan in overal in zijn nek en bijt soms zacht in zijn huid of gebruik mijn tong en ga zo langs zijn hele nek en blijf ritmische bewegen, langzaam op en neer en met mijn heupen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het lijkt me overduidelijk wie er meer perv is van Naomi en ik :Y)]

    Leslie Day
    Wanneer Josh sneller gaat zoen ik beter, en volgens mij heeft hij dat al snel door. Op een gegeven moment stoot hij hard en snel door en de zoen is echt geweldig. Maar dan pakt Josh me steviger vast en stoot zo mogelijk nog sneller. Ik kreun echt de hele tijd en het zou gênant zijn als er nu iemand binnen komt. Heel gênant. Maar dat gebeurt gelukkig niet. Ik maak mijn lippen los van die van hem en druk ze in zijn nek. Ik lik, bijt, zuig en zoen overal, zijn nek, schouder, hals.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jep, heel duidelijk... (duivel) Whaha! XD Ik moet vandaag al dansen om half 11 ugh, zo vroeg! ): ...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Het lijkt me overduidelijk wie er meer perv is van Naomi en ik :Y)]

    Leslie Day
    Wanneer Josh sneller gaat zoen ik beter, en volgens mij heeft hij dat al snel door. Op een gegeven moment stoot hij hard en snel door en de zoen is echt geweldig. Maar dan pakt Josh me steviger vast en stoot zo mogelijk nog sneller. Ik kreun echt de hele tijd en het zou gênant zijn als er nu iemand binnen komt. Heel gênant. Maar dat gebeurt gelukkig niet. Ik maak mijn lippen los van die van hem en druk ze in zijn nek. Ik lik, bijt, zuig en zoen overal, zijn nek, schouder, hals.


    Joshua Gayle
    Ik kreun en blijf hard en snel doorstoten zonder te verdragen, geen idee waar ik plotseling al die energie vandaan hal, dat zal wel van de opwinding zijn. Dan haalt ze haar lippen van de mijne en drukt ze ze in mijn nek, schouder, hals, overal en wat ze dan doet laat me alleenmaar nog meer kreunen en het genot blijft heerlijk door mijn lichaam stromen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik hoor zijn kreunen de ruimte vullen aangezien mijn lippen niet meer op die van hem zijn. Mijn kreunen worden gesmoord door zijn huid. Dan druk ik mijn lippen op zijn zwakke plek en druk daar allemaal kusjes en lik er plagerig langs. Ik voel al dat ik bijna ga klaarkomen. Wat ook logisch is met dit moordend tempo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Als ze dan ook nog haar lippen op mijn zwakke plekje drukt en er langs likt kreun ik leid en merk dat mijn hoogtepunt eraan komt. 'Ik ga komen.' kreun ik dan en probeer haar even aan te kijken en stoot nog steeds flink door.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp