• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Ik wou dat ik dat wel zou kunnen veranderen' Mompelde ik, ze was perfect echt waar. 'Skaniël' Mompelde ik met een grijns, Daniël en Sky. Skaniël.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Je bent perfect,' zeg ik dan tegen hem en geef hem nog een kusje en pak dan mijn bestek. 'Bonapetit,' zeg ik glimlachend en neem het eerste hapje dan. 'O WACHT!' Zeg ik dan en sta op. Ik pak snel het stokbrood dat Jake heeft gesneden. Ik neem weer plaats en eet dan verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    'Dat heb ik al jaren geprobeerd,' zeg ik met een glimlachje en druk nog een kus op zijn lippen. Dan zegt Daniël grijnzend Skaniël en ik denk heel even snel na. 'Sky en Daniël,' constateer ik en kijk hem dan aan. 'Dat klinkt perfect,' knipoog ik naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en eet ook. Een keer gezond. Ik pak wat stokbrood en scheur er met mijn vingers een stukje van. Ik stop het in mijn mond en eet weer van mijn sla. 'Dit is lekker.' zeg ik glimlachend. Tevreden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt glimlachend dat het lekker is en ik knik, 'inderdaad, en nog eens gezond ook. Wij zijn gewoon een top team met koken. En wel meer.' En ik drink wat en eet verder van mijn salade en besluit later nog wat stokbrood te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Dat heb ik al jaren geprobeerd,' zeg ik met een glimlachje en druk nog een kus op zijn lippen. Dan zegt Daniël grijnzend Skaniël en ik denk heel even snel na. 'Sky en Daniël,' constateer ik en kijk hem dan aan. 'Dat klinkt perfect,' knipoog ik naar hem.


    Daniël
    Ik knikte toen ze Sky en Daniël constateerde. 'Wat wil je gaan doen?' Vroeg ik haar vervolgens, een beetje afleiding zou handig zijn.

    {Moet gaan :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik grinnik even en mijn bord is al snel leeg. Ik leun wat naar achteren en nip wat van mijn glas. Ik wacht tot ze klaar is en observeer met een glimlach haar handelingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik eet net als Jake dan mijn eten op, alleen langzamer, en drink ook wat en neem dan wat stokbrood. Ik heb pas laat door dat Jake naar me kijkt en ik glimlach dan een beetje onnozel naar hem. 'Film kijken en dit later opruimen?' Stel ik dan voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik glimlachend. 'Is goed.' zeg ik en sta recht. Ik zet wel alles al op de gootsteen want mij kennende doe ik morgen de afwas maar. ik pak haar hand vast dan en neem haar mee naar de living. Ik pak het bakje en een dekentje. Ik wacht tot Les naast me komt zitten om het over onze benen te leggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake neemt me mee naar de living en ga dan naast Jake zitten dicht tegen hem aan met opgetrokken knieën en Jake legt het dekentje over ons heen. Ik druk een kus op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik leg mijn arm om haar schouders om haar wat tegen me aan te trekken en staart de film. Ik wrijf zachtjes met mijn duim over haar schouder, rondjes draaiend. Ik leun ontspannen achterover.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij legt zijn arm om mijn schouders en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik kijk naar de film, die begint zo juist. Dit keer kan ik me wel gewoon goed concentreren op de film. Ik heb hem nog niet eerder gezien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kan me niet direct concentreren. Ik ben me te veel bewust van Leslie en ik kijk naar haar vanuit mijn ooghoeken. Een glimlachje zit om mijn lippen en ik doe alsof ik naar het scherm kijk ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar de film en leg mijn hoofd neer bij Jake. Het is wel een goede film en de eerste keer schrik ik ook. Dat ik demon ben betekent biet dat ik niet schrik.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 22:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Argh kak


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.