• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Gespleten persoonlijkheid?' Vraag ik dan voordat hij zijn lippen op die van mij drukt. Ik kus hem even terug. 'Aangezien je we zegt.' Ik lach zachtjes om zijn volgende woorden. 'Hm, volgens mij niet.' En ik trek dan toch mijn shirtje uit. 'Genoeg? En anders heeft er hier iemand pech.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grinnik even en streel zachtjes over haar naakte buik. 'Ja dat is voldoende' en ik kus haar weer terug zachtjes. 'En o ja, je bent prachtig.' fluister ik dan glimlachend in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake streelt weer over mijn buik, zijn vingertoppen over mijn naakte huid. Hij zeg dat het voldoende is en ik glimlach naar Jake. Ik kus mee en hij fluistert dan in mijn oor dat ik prachtig ben. Je zou denken dat ik die complimentjes na een tijd zat wordt, maar dat is niet zo. 'Dank je,' zeg ik gemeend en fluister dan terug. 'Echt bedankt. Nu voel ik me gelukkig.' Ik druk een aantal kusjes in zijn nek en zet dan een zuigzoen. 'Wraak, aangezien je mij er vandaag al twee hebt gegeven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Een klein zuchtje komt uit mijn mond als ze een zuigzoen zet en ik grinnik dan zachtjes. 'Nochtans ze staan niet echt op zichtbare plaatsen bij jouw, niemand had het door.' grinnik ik weer en strijk over de plekken in haar hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat met zijn vingers langs de plekken in mijn hals. 'Dan heb jij gewoon de verkeerde plaatsen gekozen,' lach ik tegen zijn huid en bijt er dan nog even zachtjes en kijk hem daarna weer aan. Ik druk een klein kusje op zijn mondhoek en ga dan weer dicht tegen hem aanzitten. Ik pak mijn shirt en trek die gewoon weer aan. Aangezien het nogal raar is als ik gewoon op de bank zit met half naakt boven lijf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    Ik trek een zielig gezicht. 'Waarom?' vraag ik haar dan doelend op haar shirt. 'Ik trek de mijne ook uit dan?' stel ik lachend voor. Ik kijk even naar het gepauzeerde scherm, dan weer naar haar en trek mijn shirt dan uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij stelt het voor en doet het ook. Ik schud met een lachje mijn hoofd. 'Je wilde meer, dus heb ik je meer gegeven. Helaas voor jou heb ik niet gezegd hoe lang.' Ik ga met mijn vinger strelend over zijn goed gespierde buik, zoals hij ook zo vaak de laatste tijd aan mijn buik zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik voel me verschrikkelijk... leensel is een wrak gewoon omdat het concert van 1d uitverkocht is hier in belgie]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Is ze aan het huilen...?

    Je leven houdt dan niet op Leensel! ^.^ je kan ze nog steeds bewonderen maar dan vanaf een afstand (: een iets grotere afstand.

    En waarom voel jij je daar verschrikkelijk door Lizl?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [omdat ik het verschrikkelijk vind haar te zien huilen?]

    Jake S
    Ik grinnik even en kijk haar glimlachend aan. 'Nou ik zit goed zo zonder shirt dus ik hou hem uit.' Ik grinnik en zet de film dan toch weer aan. Ik trek haar weer tegen me aan en kijk naar haar even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Daar heb ik geen problemen mee,' zeg ik dan met een korte grinnik. Mijn hand ligt stil op zijn borst en mijn hoofd ligt tegen zijn schouder. Hij heeft de film weer aangezet en ik concentreer me weer. Dat moet wel lukken. En het lukt ook aangezien ik weer schrik.

    [A zoo, ik dacht dat misschien, weet je wat. Laat maar zitten :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach even maar aangezien ik toch de film niet meer kan volgen haal ik mijn gsm uit en check mijn berichten even. Veel berichten van mijn flirts voor dat ik Les ontmoet had en die bij elke sms wanhopiger worden. Ik zucht en stuur naar hun allemaal terug dat ze me met gerust moeten laten en dat ik een lieve mooie vriendin heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat Jake zijn gsm pakt en dan zucht en wat typt. 'Is er iets?' Vraag ik dan met een glimlach. 'Je zucht zo.' Mijn aandacht al verslapt van de film aangezien Jake er dus duidelijk ook niet bij is.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 10:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Gewoon wat meiden van vroeger die irritant doen.' mompel ik zachtjes en steek mijn gsm weg. Ik kijk haar aan en strijk wat haar uit haar gezicht. Ik kus haar zachtjes en fluister 'Maar ik heb hen duidelijk gemaakt dat ik een mooie, lieve vriendin heb.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Flirts dus?' vraag ik hem. 'Daar heb ik nooit zo veel last van. Ik had meestal een relatie die zo'n twee, drie maanden duurde. En dan vertrok ik weer.' Thsjaa.. Je moet toch iets doen in al die tijd? Zijn woorden zijn lief. 'Dan mag je ze ook zeggen dat ze jaloers op me mogen zijn omdat ik een perfect vriendje heb.' en ik kus hem ook nog een keer en kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.