• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Hmm.. Nathan kennende komt hij zometeen de kamer wel weer binnen en anders vertel ik het hem later wel. Tenzij je hem wilt op gaan zoeken' Andwoord ik schouderophalend.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ik doe wel de tomaten,' zeg ik dan met een glimlach. En pak de tomaten erbij en begin die dan snel te snijden zonder mezelf te snijden. Dat heb ik namelijk al wel vaker gehad. 'En wat wil je vanavond nog doen?' Vraag ik dan aan hem en kijk heel even naar hem maar dan al snel weer terug naar de tomaten en maak die al snel af en breng ze naar Jake en pak de bonen erbij om te snijden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nathan
    'Hmm.. Nathan kennende komt hij zometeen de kamer wel weer binnen en anders vertel ik het hem later wel. Tenzij je hem wilt op gaan zoeken' Andwoord ik schouderophalend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'We kunnen naar een film kijken? Horror of zo?' stel ik voor 'Of wat wil je doen? Ik heb niet zo veel zin om uit te gaan, ik blijf liever bij jouw hier.' glimlach ik dan en doe er de kaas over. Dan begin ik aan de bonen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Dit gaat echt even heel moeilijk worden, 'Het dringt nog niet echt tot me door,' mompel ik. Ik leg mijn handen op mijn buik, daarom ben ik dikker. En nu zie ik dat het niet dikker maar ronder is. Misschien dat het nu wel sneller gaat groeien. Dat het me meer gaat opvallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Volgens mij zijn er een aantal mensen in de filmmood,' zeg ik lachend. 'Met Alexi heb ik ook een film gekeken. Een komedie. Alleen viel ze in slaap, wat ik kan begrijpen. De film was redelijk saai en ik waarschijnlijk ook.' Ik pak de hesp en maak die dan klaar en voeg dat toe aan ons eten. 'Maar horror is goed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    WILL. NOT. NEVER. LEARN.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik glimlach even. 'Ja maar bij een film kan ik je vasthouden.' grinnik ik 'en als we iets anders doen, misschien niet.' Ik doe de bonen erbij en pak de hesp die ik met een schaar in stukjes knip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    Dit gaat echt even heel moeilijk worden, 'Het dringt nog niet echt tot me door,' mompel ik. Ik leg mijn handen op mijn buik, daarom ben ik dikker. En nu zie ik dat het niet dikker maar ronder is. Misschien dat het nu wel sneller gaat groeien. Dat het me meer gaat opvallen.


    Daniël
    'Snap ik' Andwoord ik, 'Bij mij ook nog niet helemaal' Voeg ik er mompelend aan toe en ga naast haar zitten. Ik probeerde het.. Alleen het leek alsof mijn hooft niet toe wilde geven aan iets wat het al wist.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik druk glimlachend nog een kusje op zijn wang. 'We gaan een film kijken, ik vind het namelijk totaal niet erg als jij me vasthoudt.' Jake knipt de hesp in stukjes en ik schenk dan voor ons beiden wat te drinken in en leg dan bestek klaar en wacht tot Jake klaar is met de hesp zodat ik de salade kan afmaken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Ik kijk naar Daniël. 'Wat zou jij willen dat het is... Een jongen of een meisje?' Vraag ik dan en kijk hem aan. Er groeit gewoon iets in me. Dan dringt er iets tot me door. 'Nu zullen mijn ouders zeggen dat ik nog meer niet-perfect ben,' mompel ik voor me uit kijkend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik leg de schaar weg en laat haar maar doen. Ik loop naar de tv en haal Black sheep uit de kast. Een nieuwe dvd die ik onlangs gekocht had. Ik steek hem er in en zet hem al klaar voor straks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Ik vind dat je perfect bent, ben je ook altijd geweest' Zeg ik en druk een kus op haar lippen, 'Hmm.. Ik denk een meisje' Andwoord ik, die vraag was moeilijk te beantwoorden.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Drew en Michelle hebben die film ook gezien :Y)]

    Les
    Ik zet de borden op tafel terwijl Jake wat anders doet en roep Jake dan. 'We kunnen eten, of wil je voor de tv eten?' Vraag ik hem dan en wacht op zijn antwoord af terwijl ik een stukje kaas uit de salade pik.

    Sky
    Ik glimlach onder zijn kusje. 'Dank je, dat betekent veel voor me. Maar dat verandert mijn ouders niet.' En ik haal mijn schouders op. 'Een meisje klinkt leuk, hoewel ik geen voorkeur heb.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [twas het eerste wa me te binnenschoot xd]

    Jake S.
    'Ik kom wel.' zeg ik en ga naar de tafel. Ik ga glimlachend zitten. Ik buig even over de tafel heen om mijn lippen op de hare te drukken. Ik strijk zachtjes over haar wang en glimlach even lief naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'