• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [Heb ik iets gemist wat ik moet weten?(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Waarom niet Anaïs, Naïs? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Iedereen die me net kent is ervan overtuigd dat ik Anaïs noem, terwijl ik echt Naïs heet, daarom xp]

    Samuel Lucas McClain.

    Ik keek naar het scherm en zag in mijn ooghoeken hoe de verlichting als wat uitging. "Oehh, het begint !" riep ik enthousiast. De kleine hoeveelheid mensen moest lachen om mijn uitspraak wat ik weer vreemd vond. Ook goed.
    Ik opende het zakje smarties en begon te eten. Straks eerst de chips opeten, daar had ik echt zin in.

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    'heey wacht even!' zeg ik en pak der arm vast. Ik trek er voorzichtig terug, niet zodat ze pijn heeft of zo. 'Ik kan vragen of je mee mag?' stel ik voor en kijk eraan. 'Of wat dacht je van dat je daarna komt om te eten, dan ben je gewoon nog op tijd.' zeg ik met en glimlach en kijk eraan. 'Als je wilt gaan we dan gewoon met ze tweeën naar de mac dan ben je zoizo wel optijd' zeg ik en kijk eraan. ik vond het lullig als het anders niet door kon gaan, zo gaf het haar ook het gevoel dat ze er niet bij hoorde.


    Noralie Anderson
    Ik hoor dan een 'Heey wacht even!' achter me van Drew en dan hoe hij mijn arm beet pakt en me doet stoppen. Hij stelt voor dat hij me mee kan vragen en kijkt me aan. Of dat ik daarna kom en dat we dan alsnog wat gaan eten. 'Het geeft niets,' zeg ik glimlachend. 'ik bestel thuis wel gewoon een pizza ofzo. Dan kan jij gewoon naar de film, zonder nog te moeten denken; oja, ook zo nog eten met Noralie.' Zo simpel is dat. Frodo loopt alweer aan mijn arm te trekken. 'Het maakt me niets uit. Je bent het niet verplicht aan me. Ik zie je morgen op school wel.' en ik kijk hem nog even aan, glimlach een beetje en loop dan weer weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Ik zucht even, 'Dan maak ik het nog een keer met je goed!'roep ik naar haar en begin dan naar de bioscoop te lopen. Dit voelt best wel lullig, als ik alsnog optijd ben dan bel ik er gewoon en verplicht ik haar te komen. Ik kom bij de bioscoop aan en koop gauw me kaartje. Daarna koop ik nog een bak popcorn en loop gauw de juiste zaal in. De lichten zijn al uit dat betekent dat het al begonnen is. Ik grijns als ik de twee al zie zitten en loop erheen. 'Hello' zeg ik zacht en plof rustig op de stoel neer. Ik kijk naar de film en eet ondertussen mijn popcorn, het was best rustig in de zaal.

    [Was ff me scheikunde ana het oefenen en oefententamen maken hoor voor morgen. Kom op een 6,8 uit xD dat is goed genoeg voor al mijn punten voor scheikunde =D]

    [wat heb ik verder gemist? volgens mij is Anna inmiddels alleen overgebleven met Rafael??]

    [Jupsos, Anna is met hem alleen overgebleven :3 en noralie heeft Rafael afgebeld, maar hij heeft met haar afgesproken om 7 uur bij de west ingang van Central Park :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer, iets belangrijks gemist?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [en Hayden zit im de bus:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Ik loop met Frodo richting huis en als ik op de oprit ben aangekomen maak ik Frodo's riem los. Hij rent richting de achtertuin om daar te spelen, ik vind het best. Ik zucht zachtjes. Drew heeft me nog nageroepen dat hij het wel goed maakt. Wat goed maakt? Hij gaat gewoon naar een film. Meer niet. Van mij mag hij. Ik loop het huis binnen en het is stil. Onheilspellend stil. Ineens hoor ik geschreeuw en krijg ik een beker water in mijn gezicht. Ik proest het uit en wrijf in mijn ogen en zie dan nog net Mason wegrennen. 'MASON!' roep ik boos en ren hem achterna. Hij rent richting de keuken en ik sla de hoek om en krijg dan weer een beker water in mijn gezicht. 'MICAH VERDOMME!' Ik had het moeten weten, dat hij zou staan wachten met nog een beker. 'Ik pak jullie nog wel!' Ze rennen beiden lachend weg. Ik ben eigenlijk nooit veilig in huis met die twee in de buurt. 'Hebben jullie niet iets beters te doen?' roep ik dan zuchtend. Ik loop de trap op naar boven en loop naar de gezamelijke badkamer en pak er een handdoek uit. Ik veeg mijn gezicht en hals ermee af en kijk dan even mezelf aan in de spiegel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hayden en Rafael hebben beide geen vrienden, vriendjes worden? :3]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Noralie is nu ook lonely. Mag ze joinen bij het vriendzijn? xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja hoor(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [dan is anna dus ook lonely xD]