• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar iemand heeft een meisje van District 8 ingevuld, maar ik heb die net vermoord:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar iemand heeft een meisje van District 8 ingevuld, maar ik heb die net vermoord:'D


    (tis 7, en ik heb haar er in het rt er al bij gezet. (: )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ah ok, dan is het goed(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Briony Flora Linnea
    Ik lig plat op mijn rug op een schuin dak. Het heeft aflopende dakpannen, wat me genoeg grip bezorgt om me niet van het dak te laten glijden. Ik glimlach lichtjes. Het was anders dan ik had gedacht. Ik dacht eigenlijk dat iedereen elkaar nu wel aan het vermoorden was. Ik zucht, wanneer ik ineens een pijn aan mijn schouder voel. Ik bekijk het, en ik zie een lichte wond door het gegooide mes. Ik pak het mes, en bekijk het lemmet in de palm van mijn hand. Een deel van het snijvlak is rood. Ineens voel ik me heel misselijk, en buig ik voorover, om te kotsen.


    Tijd voor koffie.

    Jackson 'Willow' Anderson
    Een gevaarlijke schittering kon ik zien in haar ogen.'En ik hoop dat je weet wat er gebeurt als je vervelend wordt.'zei ze op een zoete manier en nog geen 5 seconden later schoot ze een pijl nog geen 10 centimeter ver van mijn hoofd af.Ik keek van de pijl naar haar."Dat is logish niet?"grijnsde ik naar haar.Ze liep naar me toe en haalde de trillende pijl uit de muur zonder haar blik van me af te zetten.Ze haalde 1 van haar messen uit en haf het aan me.Ik aarzelde niet lang en nam hem meteen aan.'Daar heb je momenteel iets meer aan. Ga je mee?' zei ze.Ik stopte eerst mijn kleinere mes in mijn riem en knikte dan.Nog steeds op de hoede voor anderen en ook nog steeds voor haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yerik Webb - 9 - De dijk

    Mijn handen beschermend voor me houdende, spring ik over de schutting. Er gebeurt niks. Gelukkig niet.
    Ik haal mijn handen voorzichtig weg. Een doodnormale tuin. Wat gras, wat planten, een vijvertje. Niks bijzonders. Niks bruikbaars, ook.
    Ik twijfel of ik het huis binnen moet gaan. Ik heb hier in de tuin een goed overzicht op alles wat er om me heen zou kunnen gebeuren en momenteel merk ik niks van mutilanten, valstrikken en dergelijke. Ik heb trouwens ook nog geen medetribuut gezien. Mooi zo, laat ze maar wegblijven.
    Ik besluit me te bedenken waar ik de nacht door zou moeten brengen. Een huis lijkt me redelijk veilig, mits er geen huisdieren aanwezig zijn. Elk spinnetje, elk insectje kan een gevaarlijke, dodelijke gifbeet leveren, dus ik zal eerst het hele huis moeten ontsmetten.
    Ik aarzel even als ik mijn hand op de ijzeren deurklink leg. Misschien is het toch niet zo slim. Ik besluit mijn gedachten even weg te duwen en trek de deur open. Ik loop naar binnen en schrik van een luide knal. De deur is in het slot gevallen.
    Ik verstijf en begin te sjorren aan de deur. Hij gaat niet open. Het glas zal ook wel niet in te slaan zijn.
    Ik zucht. Dag één. En nu al zit ik gevangen in een huis vol gevaren die ik niet ken. Laat ik maar eens op moordtocht gaan, geen miertje zal aan mijn blik ontsnappen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Harriet Rianne Bushwell
    Onbewust neem ik zijn geur, gestalte en meer in me op. Vervolgens draai ik me op en begin te lopen, elke geur, beweging en schaduw in de gaten houdend. 'We gaan terug naar de hoorn.' Ik stop de boog weer in de koker en pak mijn messenverzameling weer. Ik maak aanstalten om te gaan rennen, wachtend op Jackson. In principe zou hij zo mijn rug kunnen doorboren met een mes, maar daar ging ik niet van uit. Mijn jacht-instincten (om het zo even te noemen) waren optimaal. Een mes zou ik aan horen komen. Mijn overlevingstactieken waren een stuk minder. Zouden we de stapel niet hebben, zou ik niet de eerste zijn die de koelkasten door zou gaan zoeken. Ik zou dieren neerschieten en roosteren, maximaal.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson 'Willow' Anderson
    Ze bekeek me nog eens en liep dan weg,ik volgde haar op de voet en keek ook goed om me heen.Een klein foutje kon hun dood zijn van de andere tributen.Harriet stopte even en stopte haar boog weg en nam haar messen in de plaats.Ze maakte aanstalten om te rennen en ik kwam naarst haar lopen als teken,dat ik ook ga rennen.Ik hoopte dat ze bij de hoorn ook iets hadden voor mijn wond en ook dat de andere beroeps me niet direct gaan doorboren.ik hoopte ook dat ze niet te veel mijn zwakke punten gaan zoeken.Dan kunnen ze me ok met gemak weggooien en vermorzelen.de greep om mijn mes word strakker ,omdat we gaan rennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harriet Rianne Bushwell - 2 - Dokkum (H.d.O.)
    Na een tijdje rennen kwamen we weer bij de hoorn aan, en een uitdrukking van triomf gleed over mijn gezicht. Mijn richtingsgevoel was dus beter dan ik dacht. Er lagen vele dode tributen, en voor de rest was het redelijk uitgestorven op de beroeps na. Mijn vaste, duistere uitdrukking kwam weer op mijn gezicht. 'Niet schieten, gooien, of wat dan ook. Hij hoort bij ons.' mijn stem was verschrikkelijk kalm, wat me eigenlijk erg verbaasde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson 'Willow' Anderson - 4 Dokkum
    Na een tijdtje rennen kwamen we bij de hoorn aan.Aan de gezichts uitdrukking van Harriet leek het alsof ze een trofee had gewonnen.Mijn blik gleed over het Dokkum.Vele lijken lagen er al en de heur van bloed ging mijn neus binnen.Walgelijk ,maar gelukkig kon ik daartegen.
    'Niet schieten, gooien, of wat dan ook. Hij hoort bij ons.'zei ze kalm tegen de andere beroeps.Ik stak mijn mes in mijn riem als teken dat ze niet ging aanvallen.Ik liet mijn blik nu glijden naar de andere beroeps.Ik leek nu vast de zwakste van hen,maar ik ging me nog bewijzen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [waar moet ik op reageren?]

    Nyan schreef:
    Levi 'Thomas' Anderson
    'Geen dank' zei hij met een glimlachje.Hij keek me daarna afwachtend aan'Nou vertel wat had je in gedachten?'vroeg hij grijnzend en ik kijk eerst even heen en weer."Dit is een stad toch,hier moeten was wel riolen zitten."zeg ik dan zacht.Ik had er nog niet op geled of er riool putten waren,maar we konden een vlug zoeken niet?Ik ging even met een hand door mijn haar."Daar even blijven tot het ergste over is."zeg ik er dan na.Ik hoorde weer een schot.weer iemand die gesneuveld is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Justin Cole

    'Dit is een stad toch,hier moeten was wel riolen zitten,Daar even blijven tot het ergste over is.' zegt hij en ik glimlach. 'Dat is wel een goede opzoek naar een rioolput dan maar' zeg ik grijnzend en echt hopend dat die hier was. Ik pak mijn steviger was en kijk om me heen. Ik moest niet hebben dat we ineens aangevallen werden of zo.. Ik kijk Levi even aan en begin daarna rustig te lopen, ik bewaarde mijn energie voor het moment dat ik aangevallen werd. Nu rennen had toch niet zoveel zin. Ik kijk om me heen en zie daarna een rioolput. 'Ik heb er een gevonden' zeg ik tegen Levi en loop naar de put toe. 'Maak jij hem open, dan blijf ik opletten of er geen tributen aankomen' zeg ik en glimlach even naar Levi.

    Levi 'Thomas' Clarckson
    Hij glimlachte 'Dat is wel een goede opzoek naar een rioolput dan maar' zei hij grijnzend.Hij begon op een normaal tempo te lopen en ik volgde hem.Niet veel later zei hij dat hij 1 govonden had.En inderdaad.Nu hopen dat er geen tributen hier zaten of valsstrikken.'Maak jij hem open, dan blijf ik opletten of er geen tributen aankomen' stelde hij voor en ik knikte.Ik bukte me en keek even om me heen.De kust was veilig nu. Ik klempte mijn vingers goed vast aan het deksel en hefte het op.Zo'n ding was best wel zwaar.Ik zette het dan weer op de grond en keek hem aan.Het was best wel donker daar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole

    Ik keek even hoe hij de deksel eraf haalde maar algauw richten ik me weer op de omgeving. Ik moest goed opletten nu. Als hij hem eraf heeft kijk ik even erin. 'Is het eigenlijk wel verstandig? Het is der heel donker en er kan een val zitten' mompel ik en bijt even op mijn lip. 'Ach vast niet, en het is een hele kleine kans dat er andere tributen zitten, die zijn waarschijnlijk nog aan het rennen of vechten' zeg ik met een lichte glimlach en kijk even om me heen, kust veilig. Ik stop mijn mes in mijn riem zodat ik gewoon mijn beide handen vrij had om erin te kunnen gaan. Ik kijk even het gat in en daarna naar Levi.