• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ach. Noralie praat zich er wel uit :Y)

    En ik heb al een perfect idee in mijn hoofd ^.^ tenminste. De perfecte reden (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, "Ik ben wel badass !" zei ik toen ietwat beledigd. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem serieus aan, "Ooit hé, ooit-". Wacht wat had ik ooit gedaan dat badass was ? Uhm. Nee, ik ging op iets komen !
    "Ooit hé, heb ik eens". Ik beet op mijn lip waarna ik op mijn lip beet. Hopeloos gooide ik mijn handen in de lucht.
    "Ik heb een veel te goed karakter voor deze wereld".
    Ego, ik ? Nueh.

    Bentley Heathrow

    Ze opende haar mond en mijn tong vond de hare. Onze zoen bestond uit passie, van mijn kant in ieder geval.
    Ik trok haar bovenop me en ze legde haar hand op mijn borstkas.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ Guys ik moet training geven. Ik verpest het moment :Y)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Lol. Succes met training geven ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Hij trekt me boven op zich en even gaat de vraag door me heen of ik niet te zwaar ben maar dat betwijfel ik aangezien ik vandaag en al op Hayden's rug en op Drew's rug heb gezeten. De kus voelt gewoon goed. Mijn ene hand ligt nog steeds op zijn borstkas en de ander gaat door zijn haar.
    Ineens hoor ik een stem achter me.
    'Aha, Noor, dus dat is jouw manier om de buur jongen te leren kennen.'
    Ik kijk verschrikt achter me en zie dan Mason staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Aha, Noor. Dus dat is dus jouw manier om de buurjongen te leren kennen', hoorde ik ineens een stem.
    Ik verbrak onze zoek en keek verschrikt achter me waar Mason of Micah stond, ik wist even het verschil niet meer.
    Verschrikt keek ik terug naar Noralie, weer naar de jongen en weer terug naar Noralie.
    Fuck.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik zie Bentley van mij naar Mason kijken en weer terug naar mij. Ik ga van Bentley af en kijk dan onverstoord naar Mason. 'Jij hebt geen recht van spreken,' zeg ik dan simpel tegen hem. 'En waag het niet om tegen mama of papa te zeggen. Hetzelfde geldt voor Lucas en Micah. En anders weten jullie net zo goed als ik dat ik ook dingen over jullie weet.' Mason knikt en grinnikt dan en loopt weer weg en dan pas kijk ik terug naar Bentley. Me nu weer beseffend wat ik deed. Ik ben zo dom. Maar elke keer gebeurd het weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Ik begin hard te lachen als hij nergens op kan komen. 'Ik zei het toch!' zeg ik grijnzend. ' je bent gewoon veeeeel te lief' zeg ik en glimlach even. Ik neem nog een slok van mijn cola en zet het glas daarna weer terug op de tafel. Ik loop naar Smauel toe en druk een kusje op zijn lippen. 'Hmm dus wat gaan we veder nog doen?' vraag ik met een glimlach en haal daarna mijn hand even door mijn haar. Ik wil echt dat het weer in model zit! Ik kijk even om me heen en dan weer naar Samuel.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik sloeg mijn armen om zijn nek en plantte mijn lippen even zacht op de zijne. Moest hij me maar niet kussen daarnet ! Ik stopte de kus maar liet mijn lippen tegen die van hem liggen.
    "Hmm, ik weet het niet" prevelde ik tegen zijn zachte lippen aan. Ik liet hem uiteindelijk los en beet bedenkelijk op mijn lip. Goed, wat konden we eens gaan doen ? Ugh, ik had geen idee. Ik tuitte mijn lippen lichtjes, iets wat ik altijd deed als ik ergens niet op kon komen en haalde mijn schouders op.
    "Helemaal ideeloos".

    [welke dag is het in de rpg?]

    [Maandag :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Hij slaat zijn armen om mijn nek en eigenlijk gelijk sla ik mijn handen rond zijn middel. Ik glimlach even tegen zijn lippen en kijk hem daarna aan terwijl zijn lippen nog steeds tegen de mijne liggen. Zelf denk ik ook even na over wat we kunnen doen maar kom eigenlijk zelf niet zo gauw op een idee. Als hij mij loslaat doe ik hetzelfde en kijk hem aan. 'Hmm net zoveel ideeën als mij dus' zeg ik lachend en trek hem daarna mee naar de bank waar ik hem opduw. Ik ga rustig op zijn schoot zitten en denk een beetje na. 'Hmm' mompel ik nadenkend. Waarom had ik nu ineens geen ideeën meer. 'We kunnen wel naar buiten maar eigenlijk heb ik ook geen idee wat we daar kunnen doen' zeg ik en grinnik even. Waarom wist ik altijd wat te doen behalve als ik wat moest verzinnen?


    [Ik ga even huiswerk afmaken x]

    [Hellow, heb ik iets gemist hier?
    Ik ben te lui om alles door te lezen:Y)
    Moet ik op iemand reageren of is Hayden heel zielig alleen(;?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."