• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Doet ze niet D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nog', begon ze maar maakte de zin niet af.
    'Nog vragen?', herpakte ze haarzelf.
    Ik zweeg, was stil, keek alleen maar.
    'Ja, waarom probeer je mij te ontwijken?', vroeg ik toen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Zijn vraag is heel direct en zeker nadat hij even zweeg. 'Waarom ik je probeer te ontwijken?' Herhaal ik dan. Ik begin licht te blozen. 'Waarom denk je dat ik je ontwijk?' Antwoord ik met een wedervraag. Ik bijt een keer op mijn lip en kijk hem dan nog steeds aan. Alsof er een mogelijkheid is om die ogen te ontwijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Waarom ik je probeer te ontwijken?', herhaalde ze me. 'Waarom denk je dat ik je ontwijk?', kaatste ze de bal naar mij terug.
    Ik dacht even na.
    'Ik voel hoe je het probeert', zei ik toen zacht, nog steeds in haar ogen kijkend.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij het voelt hoe ik het probeer en weer zinken mijn tanden in mijn lip. 'Waarom houdt je mijn blik gevangen?' Vraag ik dan. Ik moet mezelf zien te verdedigen. Ik moet me nu niet over laten geven. Kom op zeg. Door een stel mooie ogen? Belachelijk. Maar toch gebeurd het wel bijna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze beet op haar lip.
    'Waarom houdt je mijn blik gevangen?', vroeg ze toen.
    Ik zag hoe ze haarzelf verdedigde, of ja, ik voelde het.
    'Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? Waarom ontwijk je mij?', vroeg ik nogmaals.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Dit keer kan ik zijn vraag niet weerleggen. Niet makkelijk tenminste. Maar ik ben goed getraind dankzij mijn broers. 'Waarom geef je me redenen om je te ontwijken?' Vraag ik hem dan. Dit is nu eigenlijk een soort spel voor me geworden. Kijken wie het eerste toe geeft. 'En jij geeft ook geen antwoord op mijn vraag.'
    Maar nog steeds kan ik niet weg kijken van hem. Verdomme.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Waarom geef je mij redenen om je te ontwijken?', vroeg ze me toen.
    Oke, een spelletje?
    'En jij geeft ook geen antwoord op mijn vraag.
    'Ik geef je geen redenen mij te ontwijken, jij doet het gewoon. En ik houd jou blik gevangen, omdat ik nog nooit zo'n prachtige blik gezien heb', fluisterde ik toen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Dus toch. Daar gaat het hem om. Het lukt me nu wel om mijn ogen neer te slaan en zijn blik los te laten. 'Jawel, dat doe je wel,' zeg ik dan. 'Ik doe het niet "gewoon". Ik ontwijk je namelijk niet.' Ik kijk naar mijn handen en zucht een keer onhoorbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Als je het niet 'gewoon' doet, waarom doe je het dan wel? Want je probeert het wel', zei ik toen tegen haar.
    Hoe lukte het haar om weg te kijken? Dit is nog nooit iemand anders gelukt. Ík was altijd diegene die weg keek.
    Noralie is anders, dit wordt echt een uitdaging voor mij.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Misschien moet je eens je gevoelens gaan nakijken? Misschien kom je er dan namelijk achter dat je gevoel het mis heeft en ik je niet ontwijk,' zeg ik dan en om mijn woorden kracht bij te zetten kijk ik hem. Slecht idee. Heel slecht idee. Zijn ogen zijn gewoon zo.. Zo blauw. Zo... Zwakmakend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Okay, forgey what I said', zei ik toen maar.
    Ik ving haar blik weer en werd naar haar donkerblauwe ogen gezogen.
    Ik streelde met mijn hand over haar wang en liet mijn hand naar beneden glijden en liet hem rustten op haar middel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik laat het gewoon gebeuren, dat hij mijn wang eerst streelt en die hand daarna op mijn middel laat liggen. Ik wil vragen waarom maar mijn adem stokt in mijn keel omdat ik gewoon niet weet hoe ik het moet zeggen. Alsof ik ineens niet meer weet hoe ik moet praten. Onbewust ga ik een stukje dichter zijn kant op alsof ik er niets aan kan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze liet het toe, ze liet het gebeuren.
    Ik voelde de warmte die ze afstraalde, onze gezichten waren zó dicht bij elkaar.
    Ik voelde haar adem in mijn gezicht.
    Ze schoof iets dichter tegen me aan.
    'Mag ik je kussen?', fluisterde ik toen tegen haar lippen aan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij fluistert tegen mijn lippen aan of hij me mag kussen en voor een seconde wil ik me ertegen verzetten maar ik weet dat het toch geen zin heeft. 'Nee,' zeg ik zacht terug terwijl ik hem aan kijk. 'Ik voel niets voor je.' Maar toch heb ik hem zo dichtbij laten komen. Moet ik toegeven?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.