• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:02 ]


    Your make-up is terrible

    > Mijn topics.


    Kyle Dyer

    Ze keek heel eventjes, knikte dan en liep gauw naar mij toe om vervolgens naast mij te gana lopen. 'Ik weet het niet, maar ik denk het wel. Ik krijg normaal niet echt de kriebels als je bij mij bent, behalve daar. En dat ligt echt niet aan hoe het eruit ziet. Het was nig wel gezellig en knus eigenlijk.' Lichtjes haalde ze haar schouders op, waarna ze even grijnsde. Met een glimlachje keek ik haar aan en vroeg mij af of ze gelijk had. Zo wel, dan had ik geluk en zo niet.. Dan was ik benieuwd hoelang het duurde voordat die sfeer ook in haar huis terecht kwam. Ik toverde dan niet zo heel veel, ik was soms nog best wel klunzig daarin..
    'Zullen we je kamer schilderen? Daar heb ik echt zin in!' vertelde ze mij. Verbaasd keek ik haar aan, half uit mijn gedachten getrokken. Kamer schilderen?
    'Schilderen?' vroeg ik verbaasd aan haar. Ik vroeg mij af of het dan net zo zal gaan zoals met de afwas, zo wel.. Dan durfde ik te wedden dat niet alleen de muur werd beschilderd. Zachtjes lachte ik en knikte vervolgens. 'Mij lijkt dat ook wel leuk om te doen.' Ik viste het pakte weer uit mijn zak en bood er één aan Angel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me verbaasd aan en lijkt uit zijn gedachten te worden gehaalt. Ik spring dan ook best wel van de hak op de tak, maar het kwam gewoon ineens zo bij me op dat ik het wel uit moest spreken. "Schilderen?" vraagt hij verbaasd aan me en ik knik enthousiast. Hij lacht zacht en knikt dan vervolgens. "Mij lijkt dat ook wel leuk om te doen." HIj vist het pakte weer uit zijn zak en bied mij er dit keer ook ééntje aan, die ik hoofdschuddend afsla. Ik hoef nu niet meer, ik lijk wel weer in een goede bui te zijn.
    "Mooi! Dan gaan we gelijk naar de sleutelmaker en als die gemaakt word, gaan we gave verf uitzoeken! Al mag jij natuurlijk de kleur uitzoeken want het is jouw kamer." grinnik ik. Ik pak de hand van Kyle vast om hem een andere kant op te trekken, richting de sleutelmaker. Snel laat ik zijn hand weer los als ik besef wat ik eigenlijk aan het doen ben. "Wat voor kleur zou je leuk vinden?" vraag ik dan aan hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Mooi! Dan gaan we gelijk naar de sleutelmaker en als die gemaakt word, gaan we gave verf uitzoeken! Al mag jij natuurlijk de kleur uitzoeken want het is jouw kamer,' grinnikte ze, nadat ze de sigaret had afgeslagen. Het pakje stopte ik weer in mijn zak en gelijk daarna werd mijn hand beet gepakt, om vervolgens de andere kant te worden getrokken. Snel liet ze mijn hand daarna weer los. 'Wat voor kleur zou je leuk vinden?' vroeg ze aan mij. Even keek ik van mijn hand naar die van haar en lachte toen eventjes.
    'Ik heb eigen geen flauw idee,' zei ik met hetzelfde lachje. Ik liet me hand weer omlaag zakken en keek een beetje om mij heen. 'Eigenlijk vond ik de kleur zo wel goed. Ik vond het een goed idee omdat het jou blij maakte,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (mijn topics (: waar blijft de post van Blaise? (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt van zijn hand naar mij en lacht dan. "Ik heb eigenlijk geen flauw idee." zegt hij met hetzelfde lachje. Ik laat me hand weer omlaag zakken en kijkt een beetje om zich heen. "Eigenlijk vond ik de kleur zo wel goed. Ik vond het een goed idee omdat het jou blij maakte." zegt hij met een glimlachje. Mijn wangen kleuren lichtjes rood en ik lach een zachte, twinkelende lach. Mijn hand haal ik door de krullen die zich in mijn staart bevinden waardoor die uiteindelijk terug omhoog springen.
    "Oeps. Dan hoeft het toch ook niet te gebeuren eigenlijk." grinnik ik zacht. "Zullen we dan terug naar huis gaan? Je zit natuurlijk ook met je koffer enzo..." Ik grinnik eventjes en draai me weer om, om de goede kant op te kunnen lopen. "Scheelt allemaal weer werk, denk ik." En en hoop lol, maar ik weet niet zeker of Kyle het wel leek vind om ondergedompelt te worden in de verf door mij. Ik grinnik eventjes om mijn eigen gedachten.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Haar wangen zag ik lichtjes kleuren en ik hoorde een zachte, twinkelende lach bij haar vandaan komen. Haar hand haalde ze door haar krullen die zich in een staart bevinden.
    'Oeps. Dan hoeft het toch ook niet te gebeuren eigenlijk,' grinnikte ze zacht. 'Zullen we dan terug naar huis gaan? Je zit natuurlijk ook met je koffer enzo..' ze grinnikte eventjes en draaide zichzelf vervolgens weer om. Ik bleef stil staan en keek haar iets wat verbaasd aan. 'Scheelt allemaal weer werk, denk ik.' Ik lachte zachtjes en volgde haar daarna al gauw.
    'Je bent gek,' zei ik met een klein lachje en gaf haar vervolgens een speelse duw. 'Maar als jij het een ander kleur wou, dan moet je het zeggen. Dan kunnen we het alsnog verven. Het leek er namelijk op alsof jij je er op verheugd had.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij blijft eerst stil staan en kijkt me ietwat verbaasd aan, maar lacht dan zacht en volgt me al snel. "Je bent gek." zegt hij met een klein lachje en geeft me vervolgens een speelse duw. Ik geef een lachende gil van plezier wankel even, waarna ik al snel mijn evenwicht hervnd. "Maar als jij het een ander kleur wou, dan moet je het zeggen. Dan kunnen we het alsnog verven. Het leek er namelijk op alsof jij je er op verheugd had."
    "Ik weet al dat ik gek ben." grinnik ik, waarna ik de arm van Kyle met beide handen vast pak en me er zo'n beetje aan vast plak. "Neuh, mij maakt het niet uit. Vanaf nu heb ik toch zeer weinig in die kamer te zoeken, behalve als ik iets uit de kast nodig heb, die ik zometeen een beetje leeg zal ruimen." vertel ik hem. "Ik vind de kleur trouwens wel prima, ik heb hem zelf uitgekozen!"


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik weet al dat ik gek ben,' grinnikte ze, waarna ze haar beide armen om mijn arm heen sloeg en het zag er niet echt naar uit dat ze die los ging laten. 'Neuh, mij maakt het niet uit. Vanaf nu heb ik toch zeer weinig in die kamer te zoeken, behalve als ik iets uit de kast nodig heb, die ik zo meteen een beetje leeg zal ruimen,' vertelde ze mij. 'Ik vind de kleur trouwens wel prima, ik heb hem zelf uitgekozen!' Ik lachte zacht, wou haar weer een speelse duw geven, maar dat was op dit moment onmogelijk te doen.
    'Dat hoef echt niet! Zoals je al zag heb ik weinig kleding en heb ik maar weinig ruimte nodig. Het past met gemak in de kast, zonder er spullen ervoor uit te hoeven halen,' zei ik met een klein lachje. Haar armen hield ik om die van mij heen, erg vond ik het niet dat ze het zo had. 'Maar, zullen een rondje maken? Als een goedmakertje voor het niet schilderen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht even en duwt me niet weg van zijn arm, dus blijf ik er lekker aan plakken. "Dat hoef echt niet! Zoals je al zag heb ik weinig kleding en heb ik maar weinig ruimte nodig. Het past met gemak in de kast, zonder er spullen ervoor uit te hoeven halen." zegt hij met een klein lachje. "Maar, zullen een rondje maken? Als een goedmakertje voor het niet schilderen." Ik knik eventjes en lach dan ook.
    "Oké, een rondje als goedmakertje." herhaal ik. "Maar ik vind het helemaal niet erg om te doen hoor. Het zal maar een klein stukje zijn en dat verplaats ik gewoon iets. Vind het wel leuk, misschien zit er wel iets bij dat ik wel kan gebruiken of zo." Ik haal mijn schouders wat op, wat niet zo goed zichtbaar is. Zijn lichaamswarmte voelt wel fijn aan eigenlijk. Ik zucht eventjes en glimlach dan lichtjes. "Ik ben blij dat je bij me komt wonen. Je bent een fijne jongen." verklaar ik dan vanuit het niets.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oké, een rondje als goedmakertje,' herhaalde ze, nadat ze eventjes knikte en vervolgens lachte. 'Maar ik vind het helemaal niet erg om te doen hoor. Het zal maar een klein stukje zijn en dat verplaats ik gewoon iets. Vind het wel leuk, misschien zit er wel iets bij dat ik wel kan gebruiken of zo,' vertelde ze en haalde vervolgens iets haar schouders op, althans.. Dat dacht ik.. Kon ook zijn dat ze gewoon schokte door het lopen. Nog steeds had ze zich aan mijn arm vastgeklampt, wat moesten mensen wel niet denken die ons tegen kwamen? Een glimlach sierde mijn gezicht. 'Ik ben blij dat je bij me komt wonen. Je bent een fijne jongen,' verklaarde ze dan opeens vanuit het niets. Mijn ogen sperde ik eventjes open en mijn wangen werden verlegen rood. 'Ik ben blij dat je het aanbood,' mompelde ik zachtjes en deed eventjes voorzichtjes mijn vrije arm om haar heen. 'Je bent veel aardiger dan dat ik dacht toen ik je voor het eerst zag in je auto en je mij en dat ander meisje zo veel vragen stelde.' Ik haalde mijn arm weer van haar af, omdat het best onhandig liep. Eventjes keek ik omhoog. Zal ik het haar ooit kunnen vertellen wat ik was? Het was riskant om dat te doen, altijd.. Misschien ooit, maar niet nu.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik zie zijn wangen verlegen rood worden. "Ik ben blij dat je het aanbood." mompelt hij zachtjes en hij doet eventjes voorzichtig zijn vrije arm om mij heen. Ik vindh het wel fijn, mede omdat het me iets minder aanhankelijk laat voelen. "Je bent veel aardiger dan dat ik dacht toen ik je voor het eerst zag in je auto en je mij en dat ander meisje zo veel vragen stelde." Hij haalt zijn arm weer van mij af en kijkt daarna omhoog. Wat aarzelend laat ik hem ook weer los, omdat hij het misschien wel niet zou willen en volg zijn blik kort omhoog, maar besef me al snel dat er niets te zien valt. Toch grinnik ik zacht als ik daaraan terug denk.
    "Hm, dat was een verkeerde ontmoeting. Je gaat wel met vreemde mensen om, Kyle." vertel ik hem, vooral omdat zij wel een heks moest zijn. Dat is de reden dat ik hem vond, vanwege haar. Misschien komt het wel door haar dat die sfeer er hangt. "Sommige mensen doen gewoon goed, zij leek me zo'n persoon." Ik haal lichtjes mijn schouders op. "Ik ben in ieder geval blij dat je me nu wel aardig vind. Dat is wel zo handig als je bij mij komt wonen." grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 22:18 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Hm, dat was een verkeerde ontmoeting. Je gaat wel met vreemde mensen om, Kyle,' vertelde Angel. Ik keek haar eventjes aan, merendeels omdat ze mijn arm ook weer los had gelaten, vond ze het dan toch niet zo fijn als ik had gedacht. Ergens had ze wel gelijk over haar. Ze was aardig vreemd, maar wel aardig.. Haar huis was ongemakkelijk.. Luxe hier, luxe daar. Brr... 'Sommige mensen doen gewoon goed, zij leek me zo'n persoon.' Lichtjes haalde haar schouders op en ik keek haar vragend aan. 'Ik ben in ieder geval blij dat je me nu wel aardig vind. Dat is wel zo handig als je bij mij komt wonen,' grinnikte ze Ik lachte zachtjes en knikte vervolgens. Om te laten merken dat ik haar armen om mijn arm helemaal niet erg vond, sloot ik mijn arm losjes om haar heen.
    'Dat is inderdaad wel zo handig,' zei ik met een klein lachje. 'Ik snap trouwens maar vrij weinig wat je nou met haar bedoelde, maar het zal wel goed wezen.Waar zullen we eigenlijk allemaal langs lopen? Heb jij plekjes waar je altijd komt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht zachtjes en knikt vervolgens. Dan sluit hij losjes zijn arm om mij heen en ik moet er wel van glimlachen. Hoewel hij jonger is, is hij toch wel langer dan ik, zonder hakken ben ik echt klein, en geeft het me een beetje een beschermend gevoel, een beetje normaal. "Dat is inderdaad wel zo handig." zegt hij met een klein lachje. "Ik snap trouwens maar vrij weinig wat je nou met haar bedoelde, maar het zal wel goed wezen.Waar zullen we eigenlijk allemaal langs lopen? Heb jij plekjes waar je altijd komt?"
    Ik lach zachtjes. "Sorry, ik ben soms slecht in uitleggen. En ik heb werkelijk geen idee want ik ga nooit wandelen of zo. Meestal heb ik andere dingen te doen." leg ik uit. "Zoals slapen of werken." Ik lach zacht, wie had nou gedacht dat ik hier zo casual gekleed rond zou lopen met een jongen? "Ik vind het lopen op zich al fijn genoeg." zucht ik dan, vooral omdat hij zijn arm om mij heen heeft geslagen. Als we zoudengaan zitten of zo is dat vast niet zo. "Heb jij dan nog plekjes?"


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Sorry, ik ben soms slecht in uitleggen. En ik heb werkelijk geen idee want ik ga nooit wandelen of zo. Meestal heb ik andere dingen te doen,' legde ze uit na zachtjes te hebben gelachen. 'Zoals slapen of werken.' Zacht lachte ik toen zij ook ging lachen. Lichtjes schudde ik met mijn hoofd. 'Ik vind lopen op zich al fijn genoeg,' zuchtte ze dan. Ik keek haar eventjes en glimlachte vriendelijk. 'Heb jij dan nog plekjes?' vroeg ze. Het verbaasde mij dat ze mijn arm nog niet had weggeslagen. Lichtjes knikte ik op haar woorden en nam haar toen mee de andere kant op.
    'Het park is er één van, maar s'avonds is het er nog mooier. Jammer dat je zo veel moet werken. Eigenlijk zijn er best veel mooie dingen te zien in deze stad. Je moet alleen even de tijd nemen om ze op te zoeken.' Niet veel later waren we al aangekomen in het park. Met mijn arm nog steeds om haar heen keek om mij heen. 'En wat vind je ervan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you