• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams

    "Het gaat goed," zeg ik wat afwezig, van die pillen wordt ik wat loom en worden mijn gedachten flink afgezwakt. Ik sta op en kijk even naar Rory.
    "Ik ga even mensen wakker maken," zeg ik met een glimlach en ik loop rustig naar een paar tenten. Bijna alles is open, behalve eentje. Ik loop erheen en denk na wie erin zouden kunnen zitten.
    Dan schudt ik wat aan de voorkant. "Worden jullie, of jij ook wakker?" vraag ik dan en ik ga rustig voor de tent zitten, ik had dat altijd door die stomme pilletjes. Staan werd me te zwaar, lopen... Alles.
    Suf zit ik voor het tentje te wachten op antwoord, als ik die wel krijg. Ik pak het tentje vast en probeer mezelf overeind te trekken, wat natuurlijk niet lukt voor mijn gewicht. Ik zucht als ik de tent een stukje met me mee trek. "Wakker worden," mompel ik en ik laat de tent los, ik zak weer op mijn kon en staar levenloos naar de ingang van de tent. Daarom wil ik die medicijnen niet, ik wordt er gewoon te high van of zo. Nou zo lijkt het dan, maar het is natuurlijk anders.
    "Wakker worden," zeg ik weer mompelend en ik schudt opnieuw aan de tent.

    [tent van David en Eleanor >:3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    [Je bent Blaine ookal kwijtgespeeld met je stomme plan xp Je plan kan al niet meer werken want het is algemeen bekend dat Ellie niet kan liegen, zeker niet tegen David]


    [Ik heb wel een plannetje, maar dan zou het wel moeten gaan als ik denk hahaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Hij draaide me een stukje om zodat we elkaar aankeken. Ik beet zacht op mijn lip toen ik zijn ogen zag. Die ogen waar ik altijd zoveel moeite voor moest doen om op tijd weg te kijken. Hij drukte een kusje op mijn neus waardoor mijn mondhoeken wat naar boven krulden. Zijn lippen zakten af waardoor ik voelde hoe mijn hart sneller begon te slaan. Toen zijn zachte lippen een klein, plagerig kusje op mijn lippen drukten miste mijn hart, letterlijk een slag. Het gevoel was, tja, onbeschrijfelijk, het was niet anders. Ik beet zacht op mijn lip en net toen ik het initiatief wou nemen om hem te kussen werd er aan ons tentje getrokken. De stem van Riley, die echt high leek, drong mijn oren binnen waardoor, normaalgezien mijn humeur enorm zou dalen. Dit keer niet.
    "Ja, we zijn wakker, ga weg" riep ik naar buiten, "Ik probeer me hier om te kleden en ik heb geen zin in pottenkijkers". Ik draaide mijn gezicht terug naar David en liet mijn vingers over zijn kaaklijn glijden, door naar zijn nek. Ik beet zachtjes op mijn lip en keek hem nog eventjes in zijn ogen. Ik liet mijn lip los en plantte mijn lippen uiteindelijk op die van hem.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 19:28 ]

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    'Hmm.. Jammer.. Het was een van mijn lieveling shirten' Zeg ik en pruil.
    Ik zag vervolgens dat Camille naar ons toe liep om vervolgens te vragen of we lekker hebben geslapen en vervolgens tegen Cathy te zeggen dat ze wat make-up op zou moeten doen en frons, een frons die een tijdje blijft tot ze zich omdraait en wegloopt.. Juist dat is iets nieuws aangezien voor zover ik weet Camille nou niet echt bekent staat om arrogantie.
    'Duss.. Aangezien ik dat shirt waarschijnlijk niet terug krijg, wat wil je doen?' Vraag ik haar ergens was het vuur wel aanlokkelijk aangezien het zelfs met jas aan best koud was.


    Ik ga even eten :3


    Don't be like the rest of them, darling

    [Camille zit bij het uitgebrande kampvuur... just saying voor als iemand bij haar wil gaan zitten ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    ''Hmm.. Jammer.. Het was een van mijn lieveling shirten,'' pruilde Ian, en ik grinnikte.
    ''Ach, arme jij. Mij staat hij toch beter,'' zei ik, en stak plagend mijn tong uit. Ik grijnsde even en prikte hem in zijn zij.
    ''Dus.. Aangezien ik dat shirt waarschijnlijk niet terug krijg, wat wil je doen?'' vroeg Ian.
    Ik haalde mijn schouders op en dacht even na.
    ''We kunnen wat eten zoeken in de bossen- fruit, of zo... groeit dat hier?'' grinnikte ik.
    ''Of gewoon rondlopen, eh- een uitweg zoeken?'' suggereerde ik.
    ''Geen idee. Wat wil jij doen?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lifeisajoke schreef:

    Eleanor Bethany Hunt.

    Hij draaide me een stukje om zodat we elkaar aankeken. Ik beet zacht op mijn lip toen ik zijn ogen zag. Die ogen waar ik altijd zoveel moeite voor moest doen om op tijd weg te kijken. Hij drukte een kusje op mijn neus waardoor mijn mondhoeken wat naar boven krulden. Zijn lippen zakten af waardoor ik voelde hoe mijn hart sneller begon te slaan. Toen zijn zachte lippen een klein, plagerig kusje op mijn lippen drukten miste mijn hart, letterlijk een slag. Het gevoel was, tja, onbeschrijfelijk, het was niet anders. Ik beet zacht op mijn lip en net toen ik het initiatief wou nemen om hem te kussen werd er aan ons tentje getrokken. De stem van Riley, die echt high leek, drong mijn oren binnen waardoor, normaalgezien mijn humeur enorm zou dalen. Dit keer niet.
    "Ja, we zijn wakker, ga weg" riep ik naar buiten, "Ik probeer me hier om te kleden en ik heb geen zin in pottenkijkers". Ik draaide mijn gezicht terug naar David en liet mijn vingers over zijn kaaklijn glijden, door naar zijn nek. Ik beet zachtjes op mijn lip en keek hem nog eventjes in zijn ogen. Ik liet mijn lip los en plantte mijn lippen uiteindelijk op die van hem.

    [me laptop is afgepakt en heb ook geenmobiel omdat die kapot was en opgestuurd moest worden,
    nu is me zus zo lief me stiekem af en toe haar laptop uit te lenen maar zal dus niet heel vaak online zijn :/]

    Ian
    'Hmm.. Nee, jouw staat het sexy. Mij staat het nog sexy'er' Zeg ik met een grijns,
    'We kunnen wat eten zoeken in de bossen- fruit, ofzo.. groeit dat hier?' Zij ze grinnikend.
    'Of gewoon rondlopen, eh- een uitweg zoeken?' Suggeerde ze vervolgens en vroeg daarna wat ik wilde doen.
    'Maakt mij niet veel uit' Zeg ik schouderophalend, 'We kunnen in iedergeval een beetje rondlopen hier, kijken of we eten of en een uitweg kunnen vinden.' Zeg ik vervolgens.
    'En daarbij klinkt het woord uitweg best goed' zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    David Daniel Casper Mason
    Chagrijnig kijk ik naar het tentdoek, de dunne scheiding tussen ons en Riley die buiten irritant staat te zijn. Hij klinkt een beetje stoned, raar kind. Ik moet grinniken om Eleanor's antwoord. Ze is fantastisch.
    'Van mij mag je je best omkleden,' zeg ik zachtjes terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel. Dan voel ik ineens hoe haar vinger een brandend spoor achterlaat op mijn kaak. Haar tanden bijten zachtjes op haar lip, laten een kleine afdruk achter. Dan zet ze haar lippen op de mijne. Ik moet mijn best doen niet te enthousiast te raken. Heel voorzichtig, alsof ze gemaakt is van porselein, pak ik haar bij haar slanke taille en ik druk haar dichter tegen me aan. Ik laat mijn tong zachtjes over haar lippen glijden, vragend om toestemming of ik binnen mag komen. Tegelijkertijd streel ik haar rug terwijl ik haar zo dicht mogelijk bij me probeer te houden. Ik zucht van genot, terwijl mijn gedachten uitgeschakeld lijken te worden door haar geweldige aanwezigheid.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page


    Eleanor Bethany Hunt.

    Hij nam mijn taille vast en drukte me dichter tegen hem aan. Zijn handelingen waren zo voorzichtig en zacht, het leek wel dat ik gemaakt was van porselein. Niet dat ik dat erg vond. Ik vond het enorm schattig en lief dat hij zo deed. Hij streelde over mijn rug en liet zijn tong over mijn lip glijden. Een zachte zucht verliet zijn mond waarna ik mijn mond een stukje opende. Mijn 1e hand bleef in zijn nek liggen, de plaats waar die geëindigd was, terwijl mijn andere hand door zijn haren streelde. Dat Riley hier zat of stond was ik al helemaal vergeten. Het kon me niet eens schelen als hij nu zou binnenkomen, dan zag hij tenminste wat hij had bereikt met zijn leugens. Eigenlijk moest ik hem dankbaar zijn. Vreemd. Niet dat ik hem ooit zou bedanken, dan lokte ik hem waarschijnlijk uit om mij te vermoorden. Mijn hand die in zijn nek lag, liet ik afzakken naar zijn zij waar ik wat tekeningetjes maakte met mijn wijsvinger. Mijn hart maakte zonder enige twijfel overuren en ergens vroeg ik me af of hij dat ook kon voelen, maar om eerlijk te zijn was die gedachte al snel weg. Ik had belangrijkere dingen om me op te focussen, zoals David's tong die mijn mond verkende.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:02 ]

    Riley Williams

    Ik krijg een antwoord maar ik begrijp er niets van. Ik schudt weer wat aan de tent. Ik breng mijn hand naar de rits en ik trek hem open, daar vind ik David en Eleanor aan... Ze zoenen... Het lijkt of mijn verstand terug komt geschoten.
    Tranen springen in mijn ogen. "Da- Jij- W-w- E-" stotter ik en ik kijk de twee aan. Ik bijt op mijn lip en mijn blik verwilderd. Plots uit het niet voel ik adrenaline door mijn lichaam stromen. Met een harde ruk trek ik Eleanor uit David zijn armen, pak hem bij zijn schouders, trek hem naar mij toe en druk mijn lippen op de zijne. Het was nu of nooit, ik moet zijn onderbewustzijn in de war krijgen! Het moet!
    Het lijkt wel of ik die pilletjes nooit gehad heb, mijn gehele slechte plan maar ook de verliefdheid naar David toe komt terug. Mijn lippen zitten nog op de zijne, en daar ga ik ze niet vanaf halen, hij zal mij maar weg moeten duwen. Ik leg expres mijn armen strak op zijn hals, zodat hij moeite zal krijgen mij weg te duwen. Van binnen grijns ik en hoop ik dat David erin mee gaat. Dat Eleanor gaat janken, en weg rent.

    [>:3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:


    [Haha, dank je ^*^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    'Hmm.. Nee, jouw staat het sexy. Mij staat het nog sexy'er' Zeg ik met een grijns,
    'We kunnen wat eten zoeken in de bossen- fruit, ofzo.. groeit dat hier?' Zij ze grinnikend.
    'Of gewoon rondlopen, eh- een uitweg zoeken?' Suggeerde ze vervolgens en vroeg daarna wat ik wilde doen.
    'Maakt mij niet veel uit' Zeg ik schouderophalend, 'We kunnen in iedergeval een beetje rondlopen hier, kijken of we eten of en een uitweg kunnen vinden.' Zeg ik vervolgens.
    'En daarbij klinkt het woord uitweg best goed' zeg ik met een grijns.

    Cathy
    ''Hmm... nee, jouw staat het sexy. Mij staat het nog sexy'er,'' grijnsde Ian, en ik keek hem aan.
    ''Onmogelijk,'' lachte ik.
    ''Maakt mij niet veel uit,'' antwoordde hij toen schouderophalend.
    ''We kunnen in ieder geval een beetje rondlopen hier, kijken of we eten of een uitweg kunnen vinden,'' voegde hij er aan toe, en ik knikte instemmend.
    ''En daarbij klinkt het woord 'uitweg' best goed,'' grijnsde hij toen nog, en ik lachte even.
    ''Inderdaad,'' grinnikte ik, en trok hem mee de bossen in. Ik keek even om me heen. De zonnestralen braken door het bed van bladeren, wat er mooi uit zag in combinatie met al het groen. Hier en daar was er wat geritsel te horen van dieren.
    ''Waar te beginnen?'' zuchtte ik. Deze plek was enorm.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''