• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik opende mijn ogen en zag wit. Een plafond. Wat is dit? Hoe kom ik hier?
    Ik duwde mezelf overeind en voelde zachte donsdekens.
    Ik zag allemaal apparaten en hoorde gepiep.
    Ik raakte echt in paniek, ik wist waar ik was. Een ziekenhuis.
    Ik begon helemaal te trillen en kreeg een onregelmatige ademhaling.
    'Nee, nee!', schreeuwde ik.
    Ik kreeg allemaal een soort flashbacks over hoe ik erbij lag op mijn vijftiende.
    Een deur ging open en er kwam een oude man binnen, gevolgd door een zuster.
    'Oh, je bent bij', zei de man.
    Wie was dat?
    'Wie bent u?', vroeg ik met een schorre stem.
    'Ik liep in het park, met mijn hond en zag je liggen bij een trappetje. Je ogen waren gelsoten en heb toen de ambulance gebeld', zei de man.
    Fuck man, wat is er met me?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:47 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik lig wat lui op de bank een filmpje te kijken als ik mijn telefoon hoor, ik kijk niet eens wie het is, te lui voor en neem meteen op. 'Charly speaking.' mompel ik dan afwezig en kijk nog steeds naar de film en wacht tot degene aan de andere kant van de lijn begint te praten, geen idee wie het is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Gelukkig, ze neemt op, ik slaak een opgeluchte zucht.
    'Hee Charly, met mij, Noralie,' zeg ik dan en bijt even op mijn lip.
    'Zou ik je misschien iets mogen vragen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, dat mag ze niet]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Gelukkig, ze neemt op, ik slaak een opgeluchte zucht.
    'Hee Charly, met mij, Noralie,' zeg ik dan en bijt even op mijn lip.
    'Zou ik je misschien iets mogen vragen?'


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk verbaasd op als ik Noralie hoor en ga wat rechter zitten en zet de tv zachter, waarom zou zij mij bellen op dit tijdsstip. 'Hey Nora.' zeg ik dan en gebruik een afkorting van haar naam, gewoon makkelijker.
    Als ze dan vraagt of ze wat aan mij mag vragen knik ik, maar ik besef dat ze at natuurlijk niet kan zien. 'Sure, ask me what you want.' zeg ik al snel en wacht af op wat ze me gaat vragen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Villique schreef:
    [Nee, dat mag ze niet]


    [Niet zo gemeen doen :c]

    Noralie Anderson
    Ze zegt dat ik haar mag vragen als ik het wil. Ik zwijg heel even en bijt op mijn lip.
    'Hoe goed ken jij Bentley?' vraag ik haar dan. 'de beste vriend van Rafael.'
    Ik knijp mijn ogen dicht omdat dit zenuwslopend is. Ik kan het niet vertellen,
    jawel kan wel. Wil ik het wel? Ja. Ga ik het doen? Nee, geen idee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik bén gemeen, hahaha!
    Guys, ik ga slapen! Good night! X]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Slaap lekker en dat je maar vooral geteisterd mag worden door een nachtmerrie :Y) <3 :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Niet zo gemeen doen :c]

    Noralie Anderson
    Ze zegt dat ik haar mag vragen als ik het wil. Ik zwijg heel even en bijt op mijn lip.
    'Hoe goed ken jij Bentley?' vraag ik haar dan. 'de beste vriend van Rafael.'
    Ik knijp mijn ogen dicht omdat dit zenuwslopend is. Ik kan het niet vertellen,
    jawel kan wel. Wil ik het wel? Ja. Ga ik het doen? Nee, geen idee.


    [Ik weet niet eens wat ze wilt vragen, want ik volg het niet echt meer goed... Maar waarom zou ze het niet vragen, wat ze dan ook wil vragen.. XD]

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht even onhoorbaar. 'Ik weet niet, goed denk ik.' mompel ik dan waarom wil ze dat weten? 'Hoezo wil je dat weten?' vraag ik dan ook. 'En ja, ik weet dat hij de vriend van Rafael is.' zeg ik dan en grijns even, maar weet toch dat ze dat niet kan zien. Wacht eens even, dan pas dringt me iets door, ze heeft Bentley vandaag helemaal niet op school gezien en ze ging weg met Rafeal, maar hoe weet ze dan van Bentley, misschien heeft Rafael over hem verteld, maar dat lijkt me hoogswaarschijnlijk. 'Wat heb je gedaan Noralie?' vraag ik dan bedenkelijk. 'Want je ging weg vanavond met Rafael en nu kom je aan met Bentley, wat is er gebeurt?' vraag ik dan wat strenger.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ik zucht zachtjes, ze vraagt wat er is gebeurd. Ik bijt op mijn lip en sla mijn blik neer. Ik houd de telefoon goed aan mijn oor.
    'Eh, hoe zal ik het zeggen,' mompel ik dan. 'Ik had dat gesprek met Rafael in het park, en toen kwam Bentley langs met die hond van zijn zus. Beiden namen ben ik vergeten, ik ben zo verschrikkelijk met namen. Maar hij zei dus gedag en stelde zich voor. En toen was ik gewoon weer thuis. En de buren zouden op bezoek komen en het bleek dus dat hij mijn buurjongen is. En we gingen een film kijken. En.. hij sprong ineens op me. Want hij maakte eerst een grapje, tenminste, dat dacht ik. Dus bewees hij dat het niet zo was. En er was gewoon zo'n moment dat je weet dat er iets gaat gebeuren. Maar het gebeurde niet.' En uiteindelijk toch wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en luister naar haar verhaal en een 'Uuhh-huu' erliet mijn mond. 'Er gebeurde dus niks.' zeg ik dan en je hoorde gewoon in mijn stem dat ik het niet geloof, ik ken Bentley wel beter. 'Gaat al meteen goed je eerste dag zo te horen, meteen twee jongens.' zeg ik dan en grinnik even en rol met mijn ogen, maar dat ziet ze toch niet. 'Maar goed je hebt dus met Bentley gezoend, terwijl je eigenlijk met Rafael uitging, Oke... Maar wat wilde je dan vragen nu ik het hele verhaal weet.' mompel ik dan met een lichte grijns op mijn gezicht. Maak het een kat wijs dat er niks gebeurt is, ik weet wel beter en Noralie zelf ook.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Reageer zo, even tandenpoetsen etc.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ze heeft het gelijk door hoewel ik ook niet veel anders had verwacht. 'Ik zei niet dat er niks gebeurde, ik zei dat er niets gebeurde op dat moment,' mompel ik dan en zucht een keer. 'Rafael en ik hadden geen echte afspraak als in verliefd. Het was om te praten. En ik zei tegen hem dat ik niet toe ben aan een serieuze relatie. Wat ik ook meen. Het punt is alleen.. Ik ben heel makkelijk over te halen,' de reden daarvan houd ik voor mezelf. 'En damn. Bentley deed het, met die staalblauwe ogen hoe vaak ik ook nee zei.' Ik zucht weer. 'En ja we hebben gezoend. En toen kwam tot overmate van ramp Mason nog binnen. Dat is mijn broer. En die zag het. Maar die verteld niets door. En toen.. Toen kregen Bentley en ik ineens ruzie ofzo. En hij ging weg en ik vertrok naar mijn kamer. En toen was hij er ineens weer, hij kwam terug om sorry te zeggen. En toen gebeurde het weer. Maar met meer gevoel. Ik ben niet verliefd, en Bentley zeker weten ook niet. Maar gewoon het gevoel alsof er heel even een moment is dat er iemand om je geeft op dat gebied.' Ik slik een keer zachtjes. 'En we hebben gezegd om niets te zeggen erover. Tegen Rafael. Maar hij heeft me een zuigzoen in mijn nek gegeven. Dus mijn vraag was.. Hoe bedek je die het best? Want met een sjaal omlopen is bloed verziekend heet..'

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 23:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OMG, belt ze echt alleen om dat te vragen, whaha! Zo'n simpel antwoord, maarja.. Reageer morgen, ga zo slapen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moest iets verzinnen ja >.< en ik pas het wel even aan :p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.